'Weiler ontsnapt, fans hadden nog veel zwaardere actie in petto'

'Weiler ontsnapt, fans hadden nog veel zwaardere actie in petto'

dinsdag 19 september 2017 om 10:40

René Weiler is weg bij Anderlecht, de druk van de supporters werd hem kennelijk te veel. Op KV Kortrijk werd zelfs om zijn ontslag geroepen bij een voorsprong. Woensdag stonden er kennelijk nog iets ergers op het menu.

Anderlecht speelt op woensdag namelijk tegen Westerlo voor de Croky Cup, en daarvoor hadden sommige supportersclubs nog iets anders in petto. De spelersbus van Anderlecht zou namelijk omsingeld worden om te verhinderen dat coach Weiler zou opstappen. Een heel drastische actie die Weiler nu gelukkig bespaard blijft.

Voor de komende vier wedstrijden is Nicolas Frutos nu de hoofdtrainer van Anderlecht. Hij moet een goeie reeks neerzetten tegen Westerlo, Waasland-Beveren, Celtic en Standard. Geen gemakkelijke opdracht, maar als ex-speler van Anderlecht kan hij wel op heel wat goodwill rekenen bij de supporters. Die goodwill was zijn voorganger Weiler inmiddels helemaal kwijt.

Plaats een reactie

Toca +5597
dinsdag 19 september 2017 om 10:42
Een heel degoutante actie...
Vind ik leuk
JanB +1310
dinsdag 19 september 2017 om 10:46
Dít is het gevolg als de straat de "macht" overneemt

Een bende imbeciele infantiele nietsnutten die hoogstwaarschijnlijke het werkwoord "werken" kennen van horen zeggen !
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 10:48
Dat is een beetje kort door de bocht denk ik JanB.
Vind ik leuk
ketje55 +917
dinsdag 19 september 2017 om 10:55
Het woord 'FANS' in de titel is volledig misplaatst! Zelfs 'supporters'clubs is onjuiste benaming!
Vind ik leuk
Bacco +1621
dinsdag 19 september 2017 om 11:07
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven, zegt men wel eens. Roepen in de tribune moet kunnen. Met uw rug naar het veld staan, geen probleem mee. Spandoeken, doe maar. Maar iemand fysiek bedreigen of hinderen is gewoon onder de gordel. Ook fans moeten respect hebben. Het is en blijft maar een spelletje, ik neem aan dat niemand er aandelen heeft? Waarom dan zo'n acties op touw zetten is onbegrijpelijk.
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 11:07
Dat ge niet voor de trainer zijt tot daar toe, dat ge het tijdens de match uitroept, oké maar dat ge zover moet gaan tot fysieke acties dat is echt overdreven en degoutant en dan zijt ge het niet waard van Anderlecht-supporter te zijn.
Vind ik leuk
Boerken +1455
dinsdag 19 september 2017 om 11:26
Alle best dat er toch nog zijn die de houding van die supporters als je dat supporters mag noemen veroordelen !het vieren van zijn ontslag vond ik er al over. Suport betekend toch steunen he?
Vind ik leuk
Toca +5597
dinsdag 19 september 2017 om 11:39
Niet meer dan normaal dat dat afgekeurd wordt he. Opluchting was het juiste woord.
Vind ik leuk
Boerken +1455
dinsdag 19 september 2017 om 12:15
Eigenlijk zouden ze sommige supporters ook moeten kunnen ontslaan!
Vind ik leuk
AzEz86 +2402
dinsdag 19 september 2017 om 12:34
Wat nog het meest onthutsende is, is dat dit niet over individuen gaat maar over supporterclubs...
Vind ik leuk
dinsdag 19 september 2017 om 12:57
Mietjes, onmiddelijk stadionverbod voor de gedachte alleen al te hebben.
Vind ik leuk
E.V +1229
dinsdag 19 september 2017 om 19:29
Het minste wat men van Weiler kon zeggen is dat hij een gentlemen is...hoe slecht het spel en resultaten ook waren...Respect moet er zijn...dus zulke acties worden flagrant afgekeurd.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Weiler ontsnapt, fans hadden nog veel zwaardere actie in petto'