“Uit welk G-team hebben ze die gehaald, is het een Belg?”

“Uit welk G-team hebben ze die gehaald, is het een Belg?”

dinsdag 15 augustus 2017 om 09:44

KRC Genk nam deze zomer afscheid van Marco Bizot. Afgelopen weekend debuteerde de keeper bij AZ. Met zijn nieuwe ploeg verloor hij met 3-2 van PSV en volgens de mannen van Voetbal Inside was dat volledig de schuld van Bizot.

Johan Derksen haalde fel uit naar Bizot. "Als die Bizot nu eens geen drie blunders had gemaakt? Alle goals waren zijn schuld. Die eerste wordt vrij zwak ingeschoten. Hij gaat er met zijn voeten naartoe. Wat een onzin. Een andere goal moet hij gewoon eerst klemmen. AZ was echt de betere partij en had gewoon met 2-0 moeten winnen.”

René van der Gijp deed er nog een schepje bovenop? "Uit welk G-team hebben ze die gehaald? Komt die uit België? Is het een Belg?", vroeg de analist zich af. Toen werd hem uitgelegd dat Bizot eerder in de goal stond bij Groningen en Genk. "O, dus hij is al lang keeper?", klonk het schamper.

Derksen sloot af. "Het was echt een verschrikking. Hoe is het nou mogelijk dat je zo'n man koopt? AZ kocht een keeper, omdat de vorige veel punten kostte, maar nu hebben ze weer zo'n hansworst gekocht."

Poll

Vind jij Bizot een goede keeper?

(1523 stemmen)

Plaats een reactie

dinsdag 15 augustus 2017 om 10:32
Haha kan ze geen ongelijk geven
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:33
Nee, het is een Hollander en hier is hij ook afgeserveerd. Lomp geval!
Vind ik leuk
Drekovic +2398
dinsdag 15 augustus 2017 om 10:47
Zeg maar "domme Belgen" ,in België zijn we er vanaf en de Nederlanders hebben nog een mooie transfersom betaald maar we wisten ook dat de heer Van Den Brom een echte kenner was.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 11:28
Geachte heer van der Gijp, uw reactie is totaal ongepast! Laten we eens lachen met de g-voetballers??? Tja, ik vraag me af welke de echte voetballers zijn, zij die elke week met hart en ziel spelen of zij die voor grof geld en monstercontracten en glamoureuze sportwagens spelen?
Beter eerst 2 x nadenken voor je zulke dingen zegt, laat staan dat ik als Belg dan nog beledigd ben!
U bent altijd welkom op een g-voetbal match indien u zou twijfelen!
Vind ik leuk
Drekovic +2398
dinsdag 15 augustus 2017 om 11:41
Niet aan storen,dat is een ex-speler die het geluk heeft gehad een beetje te kunnen voetballen en zwart geld komen verdienen in België.
Als hij niet had kunnen voetballen was waarschijnlijk zijn hele leven werkloos geweest.
Bij deze,het ongelofelijke respect voor de mensen die totaal vrijblijvend zich inzetten voor het G-voetbal .
Vind ik leuk
geertvdd +1028
donderdag 17 augustus 2017 om 09:58
Natalie for President!
Mooie reactie uit het hart. Ik raad alle antiporters (hoe noem je anders supporters die tegen zowat alles zijn) aan om eerst even haar reactie te lezen alvorens iemand persoonlijk aan te pakken.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:16
Zeg het al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren dat dit een flaterkeeper is ma nee mij geloven ze niet, daarvoor hebben ze ne koteles uit de goal gehaald omdat deze beter kon meevoetballen uhu, bal in eigen goal gooien, bal door de benen laten glippen of gewoon lossen terwijl der ne aanvaller langs staat.... Idd deze keeper is G voetbal waardig alhoewel ik dat zelfs een belediging voor het G voetbal vindt
Vind ik leuk
Riddlin +205
dinsdag 15 augustus 2017 om 16:58
Haha, echt een slechte keeper.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 19:20
Het is gewoon een hollander met een grote bek, zoals 98 % van zijn landgenoten. Veel geblaat en weinig wol, grote bek en geen inhoud.
Vind ik leuk
dinsdag 15 augustus 2017 om 22:53
IK DENK DAT WY BLY ZYN DAT WY HEM NIET MEER HEBEN BY GENK SORIE IK GELOOFDE MYN OGEN NIET HET SPEEKT WOORT
Vind ik leuk
Kdb90 +797
woensdag 16 augustus 2017 om 23:38
WY,BLY,ZYN,BY en MYN is met ij. Heben is met dubbele b sorie is dan wel weer met een y. En ofwel is het Voort ipv woort ofwel is het woord met een d.. Sorry he moat normaal zou nooit op zoiets reageren maar er staan toch wel veel fouten in zo'n korte reactie hahaha :p
Vind ik leuk
geertvdd +1028
donderdag 17 augustus 2017 om 10:02
Geachte Heer Kdb90. Het stoort me een beetje dat U in Uw reactie vergeten bent om uit te leggen waar precies op het toetsenbord de vaak verguisde Caps Lock-knop zich bevindt. Een doortastender optreden van Uwentwege had my deze reactie kunnen besparen ;-)
Vind ik leuk
Kdb90 +797
donderdag 17 augustus 2017 om 12:12
Wat heeft dat daar nu met te maken? Er is niks fout aan om in hoofdletters te typen ofwel misschien? Maar ik zal eens "doortastender" optreden voor u. :) My? Het is "mij" beste geertje maar ik zeg toch dat ik normaal op zoiets nooit reageer want ik schrijf zelf wel eens een fout dat wil ik gerust toegeven. Maar dan heb je nog altijd iemand die een reactie moet geven en toch zelf een fout maakt. Hoe noemen ze zo iemand? ;p
Vind ik leuk
geertvdd +1028
donderdag 17 augustus 2017 om 12:59
Rustig, jongen, rustig. Mijn reactie was eigenlijk ironisch bedoeld, net omdat het origineel zo geweldig prozaïsch was. Ik meende me te herinneren dat jij een tikkeltje humor wel kon appreciëren, maar daar zal ik mijn denkfaut (zie je: je kan ze ook opzettelijk maken, ik neem aan dat jouw 'ofwel'-fout dit ook is?) gemaakt hebben. Mijn excuses voor het storen.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 augustus 2017 om 13:15]
Vind ik leuk
woensdag 16 augustus 2017 om 09:14
wij hebben zo een beetje de oneer gehad hem bezig te zien in belgie en het was inderdaad gewoon een slechte keeper zonder meer, goed dat belgie hem kwijt is en dat hij in zijn eigen land wat gaat sukkelen

de manier hoe het werd gezegd was heel ongepast maar ja dat is bij die hollander altijd zo bij alles wat eruit komt

Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

“Uit welk G-team hebben ze die gehaald, is het een Belg?”