'Sponsordeal van Barcelona met Spotify heeft gevolgen voor naam Camp Nou'

'Sponsordeal van Barcelona met Spotify heeft gevolgen voor naam Camp Nou'

De aanstaande sponsordeal van FC Barcelona met Spotify kan verregaande gevolgen hebben voor de naam van het stadion van de Catalanen. Het wereldberoemde Camp Nou zou zomaar eens anders kunnen gaan heten.

Volgens Catalunya Radio en El Mundo Deportivo wordt er serieus gesproken over de mogelijkheden om het stadion van Barcelona om te dopen tot het 'Camp Nou Spotify'. Dat zou dan onderdeel zijn van een grotere deal, waarbij het de muziekstreamgigant vooral zou gaan om een plekje op het shirt van Barcelona.

Daarnaast zou Spotify ook op de achterkant van het trainingshirt komen te staan en dat zou de Catalaanse club uiteindelijk een bedrag van tussen de zestig en 65 miljoen euro op kunnen leveren. Of de 'Camp Nou Spotify' daar ook deel van uitmaakt, is niet duidelijk.

Spotify leek lang in zee te gaan met Arsenal, aangezien baas Daniel Ek fervent aanhanger is van The Gunners. De club uit Londen wilde echter geen zaken doen en niet onderhandelen over de aandelen, waardoor de muziekstreamer nu de interesse heeft verlegd. Mocht de deal met Barcelona rond komen, dan krijgen de Blaugranas de beschikking over meer transfergeld.

Video player

Check de laatste video’s
Meer video’s

 
 
 
 
 
Dit bericht op Instagram bekijken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door VoetbalPrimeur België (@voetbalprimeurbelgie)

Plaats een reactie