Fans van Anderlecht hebben tegen Gent nieuwe boodschap voor de spelers

Fans van Anderlecht hebben tegen Gent nieuwe boodschap voor de spelers

Gepubliceerd: zondag 21 april 2019 om 18:09zo 21-04-2019 om 18:09

Laatste update: zondag 21 april 2019 om 18:13zo 21-04-2019 om 18:13

De supporters van RSC Anderlecht hebben opnieuw enkele spandoeken gemaakt om op te hangen tijdens de thuismatch in het Constant Vanden Stockstadion tegen KAA Gent. 

De boodschap van de supporters van paars-wit is duidelijk. 'Jeugd van Anderlecht, de toekomst is aan jullie', staat te lezen op het grootste spandoek. Verder zijn er nog enkele kleinere exemplaren met daarop woorden als 'cultuur', 'traditie', 'mentaliteit', ...

Twee weken geleden deden de supporters van Anderlecht hetzelfde tijdens de thuismatch tegen Royal Antwerp FC. "Jullie hebben een 21 jaar oud record laten vallen. Nu hebben jullie nog acht wedstrijden om een 55 jaar oud record te redden", was toen de boodschap.

Plaats een reactie

Brick +1386
zondag 21 april 2019 om 18:28
oei, te vroeg gesproken
[Reactie gewijzigd op zondag 21 april 2019 om 18:54]
Vind ik leuk
w-b forever +2165
zondag 21 april 2019 om 18:47
Ik zie eerder 2 ploegen bezig die met een beetje geluk in po1 zijn geraakt.Maw zeker geen hoogstaande 1ste helft gezien van beide kanten.
Vind ik leuk
zondag 21 april 2019 om 19:14
Fans van Anderlecht, jeugdspelers zijn over het algemeen geen garantie op succes. Integendeel, die zijn wispelturig en hebben minder ervaring en daardoor gaan soms kostbare punten verloren. Blijf u niet blindstaren op Ajax, dat is een heel andere zaak. Daar is dat de logica zelve en daar loopt in die eerste ploeg wel wat talent rond. Bij Anderlecht is de jeugd nog niet klaar. Anders hadden Weiler, Vanhaezebrouck en Rutten die wel meer kansen gegeven. Als je de ploeg volgend seizoen PO I wil zien missen, zet dan maar meer druk op het bestuur om die jonge onervaren spelers in de ploeg te droppen. Het zal geen stabiliteit in de ploeg geven, integendeel. 2 jeugdspelers zal al een succes zijn. En besef ook dat Anderlecht zijn prijzen voornamelijk gehaald heeft pet goede ervaren spelers. Niet met broekventje die nog nat zijn achter hun oren.
Vind ik leuk
Truth +4551
zondag 21 april 2019 om 20:45
Ja maar daar zit een hele cultuur achter die ze in brussel nooit hebben gehad .
Buiten ajax , barcelona en United welke ploeg staat bekend om jeugd echt een kans te geven als ze die verdienen ?
We moeten een koe en koe noemen en de enige reden dat ze nu het wel zouden aandurven is omdat ze beseffen dat ze ten eerste niet iedereen zomaar kunnen halen ook bij de concurrentie niet meer en ten 2de het zich niet kunnen veroorloven om jeugd tijd te geven want jaren zonder titel en er zit geen kat meer in de tribune ...das de realiteit
Vind ik leuk
Vlad +5396
maandag 22 april 2019 om 10:43
Ajax DNA is geen Anderlecht DNA...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws