Sorloth doet boekje open over zijn toekomst: “Dat is het verschil”

Sorloth doet boekje open over zijn toekomst: “Dat is het verschil”

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 15:01do 21-03-2019 om 15:01

Alexander Sorloth speelt dit seizoen op huurbasis bij KAA Gent. De aanvaller kreeg geen speelminuten bij Crystal Palace. Tegenover het Noorse Dagbladet laat de spits zich uit over zijn toekomst.

De situatie van Sorloth bij Crystal Palace is ingewikkeld. De aanvaller krijgt geen vertrouwen van coach Roy Hodgson. “Nee, wat denk je zelf? De speelminuten spreken voor zichzelf. Ik startte bijna nooit.”

“Ik heb vertrouwen in Roy als manager, ook al wilde ik meer speeltijd.” Maakt KAA Gent een kans op een langer verblijf van Sorloth? “Het grootste verschil is dat ik elk weekend 90 minuten speel. Ik heb de kalmte en het vertrouwen gevonden van de coach, dat is het verschil.”

De aanvaller ligt nog tot de zomer van 2022 onder contract bij Crystal Palace. KAA Gent heeft Sorloth nog op huurbasis tot het einde van het seizoen. Momenteel zit ook Michy Batshuayi bij Crystal Palace en ziet het er niet naar uit dat Sorloth veel minuten zal maken bij de Engelse club.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +20212
donderdag 21 maart 2019 om 15:12
Dat zou al een serieuze meevaller zijn.
Vind ik leuk
Reagens +3509
donderdag 21 maart 2019 om 15:15
Wat?
Er staat helemaal niets in dat artikel.
Hij zegt 0,0 over blijven. Hij zegt alleen wat het verschil is en daarvoor moede nu ook geen voetbalkenner zijn om dat te zien.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20212
donderdag 21 maart 2019 om 15:17
Er staat ZOU.. 😉
Vind ik leuk
Reagens +3509
donderdag 21 maart 2019 om 15:19
Er is geen enkele indicatie dat die langer gaat blijven.
Integendeel.
De 'zou' was niet groot genoeg ;)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20212
donderdag 21 maart 2019 om 15:27
Louwagie gaat alvast een poging doen, dus zo onmogelijk lijkt mij dat niet.
Vind ik leuk
j.caesar +1921
donderdag 21 maart 2019 om 16:18
Zal hij inzetten op euromillions eerst ?
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:14
Uitstekende vervanger voor Wesley. Halen!
Vind ik leuk
TageMeister +9203
donderdag 21 maart 2019 om 15:28
heeft al 1 keer Brugge geweigerd

Is hij betaalbaar?
En is Wesley al weg?
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 15:28]
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 17:16
Wesley zal deze zomer wel vertrekken. Of Sorloth betaalbaar is weet ik niet
Vind ik leuk
Cavalier1 +134
zaterdag 23 maart 2019 om 23:42
Keep dreaming, voor deze jongen is het Gent of Premier League
Vind ik leuk
agdh +2360
donderdag 21 maart 2019 om 15:29
Het zou een mooie prestatie zijn van het bestuur van Gent als ze hem nog een jaar i Gent kunnen laten voetballen
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2201
donderdag 21 maart 2019 om 15:42
Ik weet het niet maar volgens mij zou hij misschien nog wel haalbaar kunnen zijn voor Gent. En dan heb ik het niet zo zeer over zijn huidige marktwaarde van 6 miljoen Euro, wat tenslotte een peulschil is in de PL maar zijn loon bij Crystal Palace is met 20K Pds/week of 1,2 miljoen Euro per seizoen niet van die aard dat er geen ruimte om te onderhandelen zou zijn. CP moet natuurlijk wel eerst bereid zijn om hem te laten gaan.
Vind ik leuk
Lord Wenger +18236
donderdag 21 maart 2019 om 16:27
We zullen zien, er kan nog veel gebeuren tegen volgende zomer.. Speelt hij slechte PO's, dan zullen er al veel minder willen dat Gent een poging doet om hem binnen te halen voor nog een seizoen. En dat is nog maar één van de zovele voorbeeldfactoren. Moeilijk te voorspellen dus.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 16:28]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws