'Club Brugge krijgt uitstekend nieuws uit Milaan over Danjuma'

'Club Brugge krijgt uitstekend nieuws uit Milaan over Danjuma'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 12:00do 21-03-2019 om 12:00

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 12:25do 21-03-2019 om 12:25

Club Brugge kan sinds vorige week terug rekenen op Arnaut Danjuma. Danjuma zou komende zomer naar AC Milan kunnen, al nuanceert Calciomercato dat nu.

In januari werd Danjuma nadrukkelijk gelinkt aan Milan, toen voor een uitleenbeurt met optie. Kennelijk wordt hij door enkele makelaars opnieuw aangeboden bij Milan, maar technisch directeur Leonardo hapt niet toe.

Milan heeft nog een mooie kans om de Champions League te halen, waardoor Leonardo een duurdere transfer wil realiseren. Ook het feit dat Danjuma dit seizoen maandenlang geblesseerd is geweest maakt een groot verschil. Milan wil geen risico's nemen en hoopt op een direct inzetbare versterking voor de Europese campagne.

Danjuma heeft door knieproblemen nog maar elf basisplaatsen verzameld in de Jupiler Pro League. Ivan Leko hoopt dat de flankspeler kan ontploffen in de Play-Offs.

Plaats een reactie

Figaro +352
donderdag 21 maart 2019 om 12:23
Laat hem nog maar een jaartje bij ons blijven.
Vind ik leuk
THOR4ever +3441
donderdag 21 maart 2019 om 12:24
Ik zou Danjuma ook nadrukkelijk linken aan Danjuma 😉
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:32
Zijn nu de typische verkooptruken vd foor om een prijsdaling te verhoping. Wij gebruiken dat ook hé, geen interesse meer hebben en dan bij daling prijzen toeslaan.
Vind ik leuk
Genome +852
donderdag 21 maart 2019 om 12:33
Niet meer dan logisch. Is nog wat te groen achter zijn oren.
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 12:39]
Vind ik leuk
Mrbai +533
donderdag 21 maart 2019 om 12:37
Speler met RSCA-DNA , ben ik wel jaloers op :)

Soms niet wisselen met gerkens? (die heeft FCB DNA )
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:43
wordt dat dna dan bepaald door de arbeidsgeneesheer? :o :o
Vind ik leuk
Mrbai +533
donderdag 21 maart 2019 om 12:46
Rsca : technisch mooi voetbal
FCB : Fysiek & stilstaande fases ( vooral penalty's)
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 12:49
30 jaar geleden misschien...
Vind ik leuk
Mrbai +533
donderdag 21 maart 2019 om 12:58
Een DNA bepaal je inderdaad niet op 1 seizoen :)
Vind ik leuk
larédo +1489
donderdag 21 maart 2019 om 13:30
Denk dat er de laatste jaren meer rsca dna bij club zat dan omgekeerd. Dna's kunnen muteren hé
[Reactie gewijzigd op donderdag 21 maart 2019 om 15:08]
Vind ik leuk
Vlad +4953
donderdag 21 maart 2019 om 13:30
Blijkbaar is dat Anderlecht DNA door de jaren heen serieus vertroebeld geraakt, te veel inteelt waarschijnlijk...
Vind ik leuk
j.caesar +1961
donderdag 21 maart 2019 om 13:34
Een DNA krijg je mee bij de conceptie; dat verkeerde woordengebruik kan mij gestolen worden !
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:45
Ja, is daardoor dat je moest ploeteren en foeteren tot de voorlaatste speeldag om zeker te zijn van play-off 1. Technisch mooi voetbal hebben jullie in Brussel nog niet gezien, en als je denkt van wel, dan weten we meteen ook waarom je dat denkt.
Vind ik leuk
Figaro +352
donderdag 21 maart 2019 om 13:12
Ik vind gerkens nochtans uitstekend passen bij Anderlecht 🤔
Vind ik leuk
freeman +14169
donderdag 21 maart 2019 om 12:47
Eerst nog wat prijzen pakken bij Club !
Vind ik leuk
Mrbai +533
donderdag 21 maart 2019 om 12:58
Met 2 titels om de 15 jaar kan die nog even wachten tot de volgende Brugse prijs
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 13:08
geeuw ...
Vind ik leuk
Mrbai +533
donderdag 21 maart 2019 om 13:10
Snurk..
Vind ik leuk
blondel +3836
donderdag 21 maart 2019 om 17:55
Dat zijn dan nog altijd twee titels meer dan Lokeren,Zulte,Eupen,Moeskroen,Cercle,Beveren,St Truiden,Charleroi,Antwerp,Kortrijk en Oostende. op 15 jaar.Niet slecht geboerd zeg ik dan.Je zou maar supporter zijn van één van die ploegen.Zo die supporters beledigen dat je nu doet.Niet mooi van jou.
Vind ik leuk
DOMI +661
donderdag 21 maart 2019 om 14:08
Ontploffen in de PO!? Opletten dat hij niet implodeert en hij weer gekwetst geraakt!
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 14:17
club brugge is record bekerkampioen met gezond DNA en zonder omkoopschandalen.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 15:35
Een beker waar niemand interesse in heeft! Wie zich de competitie match tegen RWDM herinnert in een ver verleden, denkt er anders over . Eerlijk zijn hé Magda.
Vind ik leuk
donderdag 21 maart 2019 om 19:27
kregen elk 250000 BF als ze wonnen mooi toch en rechtvaardig.!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws