'Napoli richt pijlen volledig op Lozano en houdt veertig miljoen euro vrij'

'Napoli richt pijlen volledig op Lozano en houdt veertig miljoen euro vrij'

Gepubliceerd: donderdag 21 maart 2019 om 11:30do 21-03-2019 om 11:30

Laatste update: donderdag 21 maart 2019 om 11:33do 21-03-2019 om 11:33

Napoli gaat alles op alles zetten om Hirving Lozano binnen te halen. Volgens La Gazzetta Dello Sport verwacht de ploeg uit Napels veertig miljoen euro neer te moeten tellen voor de Mexicaan van PSV.

Volgens de Italiaanse sportkrant is Napoli van plan om de buitenspeler komende zomer over te nemen van de huidige koploper van de Eredivisie. Daarbij helpt dat sportief directeur Cristiano Giuntoli een goede relatie heeft met Lozano's zaakwaarnemer Mino Raiola, die zou hebben aangegeven dat Lozano graag naar Zuid-Italië komt.

Napoli-trainer Carlo Ancelotti liet zich eerder al lovend uit over de Mexicaanse international en wil graag een team om de aanvaller heenbouwen. Napoli-voorzitter Aurelio De Laurentiis ziet het binnenhalen van Lozano als een 'belangrijke investering' en hoopt zo aan de behoeften van Ancelotti te voldoen.

De huidige nummer twee van de Italiaanse Serie A verwacht veertig miljoen euro neer te moeten tellen voor Lozano. La Gazetta Dello Sport meldt dat ook Manchester United nog altijd interesse heeft.

Plaats een reactie

Lord Wenger +18255
donderdag 21 maart 2019 om 11:44
Goede speler, maar een matennaaier. Doet mij denken aan Neymar met zijn ballerina truken van de foor om iemand een kaart aan te naaien.
Vind ik leuk
FL +296
donderdag 21 maart 2019 om 12:59
Yep en wederom een te hoge transferprijs ... maar PSV en Ajax spelen het goed !En wat doen de scouts van Belgische topclubs eigenlijk ? In club med zitten of echt scouten ? Er kan toch wat meer talent in het buitenland ontdekt worden dan tot dusver lijkt mij...
Vind ik leuk
Mrbai +533
donderdag 21 maart 2019 om 13:01
En toch staan we voor de NL competitie ( europese coeficient)
Of is dat door AJAX niet meer het geval ?
Vind ik leuk
Rune1891 +7410
donderdag 21 maart 2019 om 14:33
Die staan een goeie 7000 punten achter ons op plaats 12 (Wij op 8), zelfs als Ajax dat boeltje wint, blijven ze achter ons (voorlopig)
Vind ik leuk
Lord Wenger +18255
donderdag 21 maart 2019 om 16:20
Een jongen als Lozano zal zeker wel in de boekjes van de Belgische scouts hebben gestaan. Alleen is de vraag welke Belgische clubs er tussen de 8 - 10 miljoen aan transfergelden willen/kunnen betalen.

Bovendien heeft Anderlecht er zich al twee keer aan gewaagd (Stanciu en Sanneh) en was dat tot hiertoe nog geen echt succes.

In ieder geval mogen we in België toch strenger zijn naar de transferprijzen naar buitenlandse clubs toe. Toch vaak dat onze goede voetballers te goedkoop naar het buitenland trekken. Nochtans is onze competitie toch van een redelijk niveau om als opstap te dienen naar de grotere competities.
Vind ik leuk
zapperboy +1289
donderdag 21 maart 2019 om 14:33
............ zaakwaarnemer Mino Raiola,.........
En dan stop ik met lezen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws