'KRC Genk wil zekerheid verwerven en praat nu al met Clement over nieuw contract'

'KRC Genk wil zekerheid verwerven en praat nu al met Clement over nieuw contract'

Gepubliceerd: woensdag 20 maart 2019 om 07:30wo 20-03-2019 om 07:30

KRC Genk heeft er een uitstekend jaar opzitten, al moet het grote werk nog beginnen in Play-Off 1. De Limburgers wachten daar niet op en willen nu al het contract van Philippe Clement gaan aanpassen.

Dat schrijft Het Nieuwsblad. Zo zal Genk eerstdaags rond de tafel gaan zitten met haar trainer. Clement heeft momenteel een contract voor onbepaalde duur lopen, maar de competitieleider wil hem voor een bepaalde duur vastliggen.

Naast een contract voor bepaald duur mag Clement zich ook aan een loonsverhoging verwachten. Om hun trainer te overtuigen, wil Dimitri de Condé ook de toekomstplannen van de club bekendmaken.

Sportieve ambities behouden
Clement zal ongetwijfeld willen afwachten wat er met mijn zijn huidige spelerskern gebeurd. Heel wat spelers genieten interesse uit de grote, Europese competities. Genk wil haar trainer garanties bieden dat transferinkomsten meteen worden geherinvesteerd in nieuwe spelers, om zo de sportieve ambities te behouden.

Poll

Zal Clement blijven bij Genk?

(652 stemmen)

Plaats een reactie

Kingambo +2945
woensdag 20 maart 2019 om 07:51
Dat hij maar duidelijk zegt tot welke transferperiode hij blijft en er misschien ook bij vermeldt dat het de JPL League betreft 😂👍
Vind ik leuk
Mrbai +520
woensdag 20 maart 2019 om 08:30
Zou beter T2 worden bij de mauvez !
Kan enkel bij ons nog iets bijleren in Belgie
Vind ik leuk
Zelfkweek +1462
woensdag 20 maart 2019 om 09:24
Het is nog geen 1 April ze 😂😂😂

PS : blijf van de drugs !!!
Vind ik leuk
GT8 +757
woensdag 20 maart 2019 om 09:45
Idd, hoe het niet moet
Vind ik leuk
Quizmaster +1131
woensdag 20 maart 2019 om 09:48
T2...das de beste coach in België, met voorsprong! En jij gaat hem T2 maken? Grapjas
Vind ik leuk
TageMeister +9207
woensdag 20 maart 2019 om 10:14
Beste coach in België ?
Vind ik leuk
Mrbai +520
donderdag 21 maart 2019 om 12:25
Rutten is den beste coach :)
Vind ik leuk
TageMeister +9207
donderdag 21 maart 2019 om 15:00
zeg ik zeker niet , maar hij komt amper piepen .

Dan hebben MPH,Dury ,Mazu al meer hun strepen bewezen .

Het is ook niet zo omdat je eerste staat, dat je ook de beste coach bent .
Vind ik leuk
freejazz +2644
woensdag 20 maart 2019 om 12:35
Beetje te veel gedronken ?
Vind ik leuk
w-b forever +2054
woensdag 20 maart 2019 om 08:40
Volgens mij zijt gij de plezanste thuis!!
Vind ik leuk
Mrbai +520
woensdag 20 maart 2019 om 09:52
Bij rsca leer je altijd bij , niet onderschatten !
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:32
Tegenwoordig vooral hoe het niet moet :-)
Vind ik leuk
freejazz +2644
woensdag 20 maart 2019 om 12:36
Ok dan, wat zou PC bij Anderlecht moeten bijleren ?
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 18:00
Hij is een goede trainer en hij mag niet vertrekken bij Genk,hij is en blijft een genkenaar.fan pina 👍😘😘
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws