Antwerp kan vraag niet bijhouden en schiet in actie: 'Aanvraag ingediend'

Antwerp kan vraag niet bijhouden en schiet in actie: 'Aanvraag ingediend'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 20:45di 19-03-2019 om 20:45

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 20:51di 19-03-2019 om 20:51

Antwerp neemt dit seizoen voor het eerst deel aan Play-Off 1, en dat zorgt voor een stormloop. De tickets vliegen de deur uit. Antwerp is dan ook aan het werken aan een tijdelijke tribune.

Dat kondigt Antwerp aan op de website. 'Royal Antwerp FC wil een rol van betekenis spelen in Play-Off 1. Daarbij hebben we natuurlijk de vocale steun van onze fans meer dan nodig. En jullie willen er ook heel graag bij zijn, hebben we de afgelopen weken gemerkt, want de vraag naar tickets voor Play-Off 1 was ongelooflijk groot. Daarom hebben we opnieuw een aanvraag ingediend voor een extra tijdelijke tribune achter het doel, zoals die er ook eerder dit seizoen al stond.'

Die tribune zou plaats bieden aan ongeveer 700 supporters, terwijl de capaciteit van de Bosuil momenteel 16.000 plaatsen is. Voorzitter Paul Gheysens vindt dat overigens te weinig en kondigde al bouwplannen aan. Het stadion van Antwerp wordt gerenoveerd en heeft dan plaats voor 23.000 fans. Het project zou ongeveer 50 miljoen euro kosten.

Plaats een reactie

FL +294
dinsdag 19 maart 2019 om 20:58
Knap , eindelijk een voorzitter die niet zit af te wachten en er vol voor gaat, hopelijk springen er meerdere clubs op de trein , liefst al zeker rsca , geef ons een nieuw stadion!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 20:59]
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:04
Alleen jammer da het bij club al 10 j duurt voor de plannen.. maar wel mooi dat ze de stadions ook mooier gaan maken
Vind ik leuk
Rune1891 +7232
woensdag 20 maart 2019 om 00:17
Moh, wie we hier tegen komen, we gaan eens zombies moeten spelen he 😉...
Kan je al raden wie ik ben?
Vind ik leuk
DirkRAFC1 +2214
dinsdag 19 maart 2019 om 21:27
Alle tribunes plat gooien, er op dezelfde plaats nieuwe zetten en vervolgens afwerken en dichtmaken tot één groot geheel gaat volgens mij toch wel net iets verder dan renovatiewerken...
Daarnaast is de exacte capaciteit voor het nieuwe stadion, want dat zal het uiteindelijk toch worden, nog steeds niet vastgesteld maar zal die naar alle waarschijnlijkheid tussen de 23.000 en 27.000 plaatsen bedragen.
De kostprijs zal ongeveer wel kloppen want er is steeds vooropgesteld dat het vervangen van de drie oudste tribunes iets onder het bedrag zou liggen dat uitgetrokken werd (54 miljoen) om de nieuwe T1 neer te zetten.
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 21:32
Wanneer beginnen ze met die renovatie vd bosuil
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws