'Adidas legt geld bij, Bayern telt 80 miljoen euro neer voor Pépé'

'Adidas legt geld bij, Bayern telt 80 miljoen euro neer voor Pépé'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 20:21di 19-03-2019 om 20:21

Lille-aanvaller Nicolas Pépé zou zomaar eens de duurste Bayen München-speler aller tijden kunnen worden. Volgens BeIN Sports heeft Der Rekordmeister liefst tachtig miljoen euro over voor de tienvoudig international van Ivoorkust.

Eind februari schreef BILD al dat de Bundesliga-koploper jacht maakt op Pépé, die toen nog ingeschat werd op 65 miljoen euro. BeIN Sports meent dat kledingsponsor Adidas geld gaat bijleggen om Bayern te helpen de deal over de streep te trekken. Hiemee zou Bayern het eigen transferrecord verpulveren: Corentin Tolisso is met 41,5 miljoen euro de duurste aanwinst tot dusver.

BILD houdt zich, in een reactie op het nieuws uit Frankrijk, op de vlakte. Het toonaangevende dagblad bevestigt dat Der Rekordmeister al wekenlang bezig is met het scouten van Pépé. Of er concrete beweging is rondom de 23-jarige Ligue 1-sensatie, laat men in het midden.

Pépé verruilde Angers in de zomer van 2017 voor Lille en maakt sindsdien een spectaculaire ontwikkeling door. Afgelopen seizoen was hij goed voor dertien treffers en vijf assists op het hoogste Franse niveau, dit seizoen staat de teller na 29 wedstrijden al op zeventien goals en tien assists.

Plaats een reactie

woutersca +195
dinsdag 19 maart 2019 om 20:27
amai mennen tikker.. dieje halvegare Portugees stel U voor. Bayern. 80 miljoen. lapzwans
Vind ik leuk
Rimka96 +1247
dinsdag 19 maart 2019 om 20:52
Idem
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 05:11
Euhm het is niet Pepe van Real he.
Vind ik leuk
woutersca +195
donderdag 21 maart 2019 om 19:47
Vandaar mijn enorme opluchting toen ik het artikel zag, ik dacht aan de titel dat het over de slager ging...
Vind ik leuk
ScheveStek +2285
dinsdag 19 maart 2019 om 20:57
Euh.. Wie?

Ik volg de Franse competitie wel niet echt...
Vind ik leuk
Geofpurple +7239
dinsdag 19 maart 2019 om 21:01
Is er duidelijk aan te merken.Kortweg gezegd, de enige die het Parijse trio wat kan bijhouden qua stats. Heeft vorig jaar haast op zijn eentje Lille aan behoud geholpen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 19 maart 2019 om 21:05]
Vind ik leuk
ScheveStek +2285
dinsdag 19 maart 2019 om 22:34
Hola!

Wist ik echt niet!
Had zelfs niet de moeite gedaan om iets op te zoeken..

Maar ik moet jullie gelijk geven..
Knappe speler!

Bedankt om mijn horizonten weer wat te verbreden!

En misschien de Franse competitie terug beginnen kijken!
Vind ik leuk
Geofpurple +7239
dinsdag 19 maart 2019 om 22:48
No problem. Niet iedereen heeft de tijd of zin om voetbal zo uitgebreid te volgen. Bij het overgrote deel zal het grotendeels als volgt zijn vermoed ik . Het volgen van je favo team op nationaal vlak, en mss 1 favoriet Europees team.

Ik persoonlijk bekijk voetbal heel ruim. Sport in het algemeen eigenlijk. Vraag mij soms af hoe ik het allemaal manage, in combi met nog andere hobby's + work. Gelukkig niet een persoon die nood heeft aan veel slaapuren , lol
Vind ik leuk
Neutrale fan +1992
dinsdag 19 maart 2019 om 23:38
Geof, wij zouden heel goed overeenkomen peis ik. :)
De meeste gemiddelde voetbalfan zal zijn favo club volgen, beetje van de Engelse top en de champions league.

Ik echter bekijk voetbal ook ruim. Als student heb ik nu niet altijd (drukke periode) evenveel tijd, maar ik probeer toch zo goed mogelijk up-to-date te blijven.

Ik krijg zelf meldingen op mijn gsm van matchen uit Colombia, Argentinië en dergelijke. ;)

Ikzelf volg sport in het algemeen ook, maar wel duidelijk wat minder dan het voetbal. Het wielrennen, tennis en golf. Daar kijk ik wel eens graag naar.

Gek genoeg is sport wel niet mijn grootste passie... ;)

EDIT:
02u30
Ja, ik ben nog wakker. :) Maar een voorbeeldje:
Madureira - Flamengo (0-2) kreeg ik 4 meldingen van. Rust, einde en de 2 doelpunten ;)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 02:32]
Vind ik leuk
Geofpurple +7239
woensdag 20 maart 2019 om 12:08
Hahaha Neutrale, kheb zo een vermoeden van wel idd. Denk dat moesten wij irl bevriend zijn, dat we eerder zouden discuteren over naar wat kijken op een sportnamiddag of avond :P

Naast voetbal in Europese competities, volg ik ook voornamelijk competities uit Commebol, Mls , Mexico. Wat brazilië betreft kan ik maar niet kiezen tussen Flamengo en Santos :P Van het Afrikaanse continent is het voornamelijk beperkt tot de ploegen die het goed doen in hun CL variant. Azië was tot voor kort beperkt tot de J League (Japan), wegens een voorliefde voor dat land. Al is er nu beetje het Chinees voetbal bijgekomen door opkoop van Europese spelers.

Daarnaast volg ik tennis (toch de Master series : de tornooien net onder de Grand slams, en de Grand slams zelf). Mits ik zelf 15 tal jaar heb getennist is die interesse wel logisch.

Wielrennen beetje hetzelfde, vooral de klassiekers probeer ik toch te kijken (Omloop, Strade, Nice, Tirreno, San Remo, E3, Rvv, Roubaix, Luik Bastenaken, Romandie, Giro, Dauphine, Tour, San Sebastian, Vuelta, WK, Lombardije)

Ook de populaire amerikaanse sporttakken (NHL, NFL, NBA, MLB, Boks)

Omdat dat nog niet genoeg is , doen we der F1, Snooker en Atletiek nog es bij :P en Olympische zomer en winterspelen, wanneer die georganiseerd worden).

Golf, dan weer niet, oh wacht kzou liegen, ik kijk wel altijd de Ryder Cup, ma das ook het enigste van Golf.

Daarnaast ook actief sporten.

Los van al het sporten zijn er nog ander hobbies, Passie voor alles wat Japans is, de taal, de cultuur het eten, de architectuur, etc. Een deel van de interesse komt voort uit Japans animatie. Waar ik ook een waslijst van reeksen van heb. Puur qua tv, kijk ik dus nooit naar programmas, hetzij het een docu is. Dat is altijd ofwel een Serie of een Film (ook thuis in filmgeschiedenis etc). GOT verslaafd oa :P

Daarnaast vele uren bezig met beurs (50 tal boeken in huis), zelf 1 aan het schrijven ook :P

En ja, dat in combi met dayjob, en nog een sociaal leven. Tis nogal lastige puzzel soms :P
Vind ik leuk
Neutrale fan +1992
woensdag 20 maart 2019 om 16:54
Nu vraag ik me eigenlijk af als jij eigenlijk wel slaapt of niet... :)

Welke sporten doe je dan ? Ik heb er ook enkele al gedaan. Al gezwommen, gevoetbald en getennist. Nu enkel nog golf op dit moment. Met mijn studies is niet alles haalbaar.

Ik moet wel zeggen bij het wielrennen dat ik enkel naar de echte klassiekers kijk zoals RVV, Tour de France en Parijs-Roubaix-Parijs.

Btw 1), vind het een beetje raar dat je mij zo "neutrale" noemt :p
2) Ben jij ook zo iemand met vele interesses ? ;) (dus niet enkel sport)
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 16:56]
Vind ik leuk
Geofpurple +7239
woensdag 20 maart 2019 om 17:13
Je zou beginnen denken van niet, maar ook ik heb zo af en toe eens slaap nodig (gelukkig, heb ik doorgaans voldoende met 5 uurtjes per nacht, als er 1 dag in de week is dat ik es kan uitslapen aan de standaard 8 uur, ist goed. )

Sporten int verleden, dus grotendeels tennis, ook een deel zaalvoetbal geweest. Nu hou ik het bij lopen. Mits toch pak meer vrijheid, kiest zelf waar wat wanneer, trekt je kleren aan en bent weg. Voetbal , tennis zijn geen individuele sporten, en dus hang je vaak vast aan vaste uren , en afhankelijk van medespelers.

Golf e. Euh... kan me niet van de indruk ontdoen, maar euh... rijkeluis zoontje hahahah :P

Over je btw punten

1 ik kan je ook 'awesome dude formely known as neutrale fan' noemen :P

2 te veel interesses zo blijkt hahaha,

Vind ik leuk
Neutrale fan +1992
woensdag 20 maart 2019 om 17:19
Oké, golf ja... . Vindt het een beetje jammer dat men dat ticket opplakt bij de mensen die aan deze sport doen..

De BTW punten:
1- Prima :)
2- Welke ? :p
Vind ik leuk
Geofpurple +7239
woensdag 20 maart 2019 om 17:36
Was maar als flauwe joke bedoelt, ik doe doorgaans niet mee aan etiketten gekleef.

Btw stuk

1 dat vind hem dan weer niet raar blijkbaar :D
2 Passief sport, actief sport, series, films (gelukkig wel enkel nog kijkend naar zaken die in mijn eigen database staan: 50 tal series , 500 tal films (dat gaat van 1920 tot nu), japanse animatie (bij HD schijven van 3 TB vol) en alles wat Japans gerelateerd is. De beurs, en dan eerder trading ipv het traditioneel beleggen.
Een cinematje doen, uiteten met vrienden, van tijd tot tijd eens het obligate cafe, dance club bezoek, met bijhorende kater.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1992
woensdag 20 maart 2019 om 17:47
1- nee, is prima voor mij :p
2- bij mij passief sport, actief sport (skieën en snowboarden ! :p ), series, films, reizen, fotografie, architectuur, design, eten (gezond eten (soms eens zondigen is ook prima voor mij :) , veel cultuur eten, italiaans, mexicaans (taco's … hmm :) ), japanees (sushi … hmm :) ) en viatnamees bijvoorbeeld --> heerlijk), fashion (beetje maar), huisdecoratie, wijn (volg ik cursussen van ;) ) en grafische ontwerpen :p

Ook daar ben ik dus uitgebreid in. ;)

Uiteraard uiteten, cinematje, series, films en echt uitgaan ook natuurlijk ;)

Btw, nu ben ik echt volledig off-topic :D
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 17:49]
Vind ik leuk
Geofpurple +7239
woensdag 20 maart 2019 om 23:34
Yo 'Awsome dude' , zo te horen zijn uw interessevelden een mengeling van die van mij en mijn pa

Fotografie, grafische ontwerpen , huisdecoratie, design, das helemaal mijn pa zijn straatje :P

Sport, series, films, italiaans, aziatisch en mexicaans eten is een overlapping van zowel mijzelf als mijn vader. De wijn is dan niet zo diepgaand, maar we noteren onze wijnaankopen toch, ondertussen hier totaal afgestapt van Franse wijnen. Wij kijken juist nog naar de druif en de grond.
Van eten mag van ons Argentijns er ook gerust in (we snappen hier best waarom Biglia bij kwam van argentijnse steak. Damn lekker stuk vlees is me dat zeg.

Het enigste waar we loodrecht tov elkaar staan is dat ik verregaande interesse heb in beurs en gij met fashion bezig zijt (ik kies enkel wa dak leuk vind en da goed zit, totaal niet met 'dat is nu de mode' bezig)

In short , you could be 'a brother from another mother' hahahha
Vind ik leuk
Neutrale fan +1992
donderdag 21 maart 2019 om 23:44
Btw ook dans vergeten :)
Vind ik leuk
woutersca +195
donderdag 21 maart 2019 om 19:51
Zalig hoe mensen elkaar zo kunnen vinden door voetbal! Ik heb het jaaaren intensief gevolgd (wel niet tot in Zuid-Amerika) maar kende elke degelijke speler in elke competitie, jammer genoeg nu te weinig tijd voor... Ik viel uit de lucht toen het over deze parel ging en dacht aan de genaturaliseerde zot! Tegenwoordig is het uitslagen en samenvattingen van belgische competitie, match of the day, CL pas vanaf de knock-outrondes en af en toe wat uitschieters uit andere landen (in mijn ogen bijna niets meer, niet-voetbal liefhebbers verklaren me gek als ik dit zo zeg)
Vind ik leuk
Geofpurple +7239
vrijdag 22 maart 2019 om 00:10
Is wel leuk idd. Het moet op een voetbalforum niet altijd gaan over 'elkaar' op stang jagen omdat je toevallig voor een andere club bent. Ik als mauve fan, kan het wel goed vinden met verschillende hier, ook al 'vertegenwoordigen' ze andere kleuren. Vaak is het omdat ze puur voetbal technisch geen lulkoek verkopen.

Soms kan het om interesses gaan op andere vlakken. Zo ken ik er hier die mijn voorliefde voor het lopen deelt, en iemand anders is nog een grote GOT fan dan mezelf.

Nu ook eens geestig om te zien dat er mensen rondlopen die het zowat op een zelfde intensiteit als mezelf volgen.

Tis soms een lastig combineren met andere hobbies, en dagdagelijkse taken, zonder het 1 of het ander te verwaarlozen.

Ik snap volkomen wat je zegt, eens je het op een vrij intensief niveau hebt gevolgd, voelt alles wat minder is aan als 'bijna niks'. Al denk ik dat op zijn minst 3/4de voetbalvolgers onder de bijna niks definitie vallen.
Vind ik leuk
Neutrale fan +1992
dinsdag 19 maart 2019 om 21:22
Één van de grootste revelaties in Frankrijk. Is dé reden waarom Lille OSC terug helemaal bovenaan staat sinds lang
Vind ik leuk
ScheveStek +2285