OFFICIEEL: Uitgezwaaide Lokeren-miskoop heeft na 4 uur al nieuwe club

OFFICIEEL: Uitgezwaaide Lokeren-miskoop heeft na 4 uur al nieuwe club

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 16:45di 19-03-2019 om 16:45

Laatste update: dinsdag 19 maart 2019 om 17:06di 19-03-2019 om 17:06

Sportief kende Sporting Lokeren dit seizoen een rampjaar. De club staat troosteloos laatste in de Jupiler Pro League en degradeert uit de Belgische hoogste klasse. Een leegloop dreigt dan ook.

Lokeren zelf is alvast bezig met een opkuis. Zo meldt de club dat het contract van Anton Saroka in onderling overleg is ontbonden. Saroka kwam in juli 2018 aan bij Lokeren van het Wit-Russische Dinamo Minsk.

In zeventien wedstrijden scoorde hij één keer en gaf hij drie assists. In de Croky Cup speelde hij twee wedstrijden en scoorde hij eenmaal en gaf hij ook een assist. Eerder liet Lokeren ook al Mario Tivinovic gratis gaan.

Update 16.45: Nauwelijks vier uur nadat Lokeren het vertrek van Saroka wereldkundig maakte, heeft de aanvaller al een nieuwe club gevonden. Sarako werd gepresenteerd bij BATE Borisov, de grootste club van zijn geboorteland. BATE werd de laatste dertien(!) seizoen op rij landskampioen van Wit-Rusland.

Plaats een reactie

Frefke +1495
dinsdag 19 maart 2019 om 13:19
Hopelijk gaan ze toch nog wat geld puren uit al die vertrekkers...
Vind ik leuk
firedwarf +4206
dinsdag 19 maart 2019 om 21:36
Doen ze zowiezo al als ze hun loon al niet meer hoeven te betalen...
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 15:44
Hopelijk vergeet de laatste het licht niet uit te doen of ze gaan een ferme factuur krijgen.
Vind ik leuk
Blue-White +279
woensdag 20 maart 2019 om 08:04
In jullie stal kennen ze geen domotica.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 10:36
Een zielige reactie die geen humor begrijpt, maar ja als je al 60 jaar in een strop rondloopt en je ziet al je stadsgenoten supporteren voor de mooiste ploeg van Vlaanderen met de meeste supporters en de meeste trofeeën en Europese ereplaatsen dan begrijp ik je gefrustreerde reacties hoor. Courage, misschien gaan je kleinkinderen ook nog eens het winnen van 2e landstitel meemaken. Dan evenaren jullie die Oost-Vlaamse grootstad Beveren met z'n 2 landstitels !
Dus liever in een stal met inhoud dan een blinkende LEGE doos.
[Reactie gewijzigd op woensdag 20 maart 2019 om 10:38]
Vind ik leuk
Blue-White +279
woensdag 20 maart 2019 om 10:57
Eerst een beetje sarcastisch doen en dan uitroepen dat het humor is, wel uwen boerenhumor slaat nergens aan!
En voor de rest ben je repetitief, dus gaan we ons niet verlagen tot dat niveau.
Vind ik leuk
woensdag 20 maart 2019 om 12:14
Zo kennen we de gentenaars , veel lawaai maar als het op resultaten aankomt...
Wie geschiedenis kent of die gestudeerd heeft weet waarover ik spreek.
En sarcasme IS een soort humor !
Vind ik leuk
Blue-White +279
woensdag 20 maart 2019 om 14:01
Als resultaat? Dat hebben we gemerkt tijdens de laatste confrontatie.
Heb je maar dat van repliek?
Doe zo verder met uw boekje te lezen, je gaat nog andere dingen leren.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws