Zlatan haalt uit: 'Je kunt niet alleen maar op televisie klagen en bekritiseren'

Zlatan haalt uit: 'Je kunt niet alleen maar op televisie klagen en bekritiseren'

Gepubliceerd: dinsdag 19 maart 2019 om 11:30di 19-03-2019 om 11:30

Zlatan Ibrahimovic denkt dat managers bij Manchester United nog altijd last hebben van de nalatenschap van Sir Alex Ferguson. Volgens de Zweedse spits wordt het tijd dat de zogenaamde 'klas van '92' zich niet meer met de club bemoeit.

"Alles wat gebeurt, wordt beoordeeld door het Ferguson-tijdperk. Ze zeggen: als Ferguson hier was, zou dit niet gebeuren, Ferguson zou het niet zo aanpakken", aldus Ibrahimovic in gesprek met Daily Mirror. "Ferguson zou het zo doen. Het ging altijd over Ferguson."

Ibrahimovic zou daar niet mee om kunnen gaan. "Ferguson heeft een plek in de geschiedenis van deze club, maar nu moet de club door. De club moet een nieuwe identiteit vinden en dat is lastig", meent hij.

De zogenaamde 'klas van '92' moet worden vergeten. "Zij zijn er niet meer. Ze zijn alleen nog op televisie en klagen constant, omdat ze niet actief betrokken zijn bij de club. Als je bij de club wilt werken, ga en zoek werk bij de club. Je kunt niet op televisie alleen maar klagen en bekritiseren."

Plaats een reactie

TageMeister +9207
dinsdag 19 maart 2019 om 11:45
hij heeft gelijk !
Vind ik leuk
ronny +220
dinsdag 19 maart 2019 om 11:55
Maar je kan het supporters en ex spelers niet kwalijk nemen dat ze heimwee hebben naar een bepaalde periode. Kijk naar vb AC Milaan. Ook ik als Anderlecht fan kijk met heimwee naar de gouden jaren 80 & 90.
Vind ik leuk
CZNK +374
dinsdag 19 maart 2019 om 12:59
Ik begrijp je wel, maar dat is het verleden. United is zichzelf kwijt, al zie ik ze wel terug komen nu met Solskjaer.
Vind ik leuk
TageMeister +9207
dinsdag 19 maart 2019 om 14:22
Klopt volledig, maar als analist moet je weten dat het verleden voorbij is ! en dat je moet bouwen naar een nieuw verhaal en dat neem zijn tijd !
Vind ik leuk
dinsdag 19 maart 2019 om 18:12
Meer dan gelijk. Ge kunt heimwee hebben maar daar kun je geen punten halen. Als ge die zogenaamde analisten eens bezig hoort, jawadde...
Op het WK ook... Engeland was wel 10 keer beter dan al de rest. Belgie was een niet voetballende ploeg, en lukaku kon niet voetballen. Eén mannetje op Hazard en onze pijp was uit.
De eerste keer dat ze verloren waanden ze ons domme Belgen en ze hadden met hun b-ploeg gespeeld.
De 2de match speelden ze met hun sterkste team en werden ze nog meer overklast.
Nederlanders kunnen een grote mond op zetten en zijn soms een tikkeltje arrogant maar die hebben tenminste manieren en leren uit hun verlies. (kijk maar naar de wederopstanding van hun nationale elf). In Engeland voelen ze zich nog altijd e ridders van de ronde tafel. Weinig buitenlandse spelers worden de hemel in geprezen maar hun eigen spelers worden op handen gedragen ook al kunnen sommigen op geen bal stampen...
Triestig zagend volkje, en totaal verzuurd (kijk maar naar de Brexit toestanden...)
Vind ik leuk
firedwarf +4206
dinsdag 19 maart 2019 om 21:54
https://www.youtube.com/watch?v=36fHTeUFXJI Zalig nummerke :p zijn ze nog groen van in Engeland :p
Vind ik leuk
firedwarf +4206