Genk-basisspeler klaar voor zomerse transfer: In juni maken we de balans op

Genk-basisspeler klaar voor zomerse transfer: "In juni maken we de balans op"

Gepubliceerd: dinsdag 12 februari 2019 om 10:33di 12-02-2019 om 10:33

Laatste update: dinsdag 12 februari 2019 om 10:45di 12-02-2019 om 10:45

Alejandro Pozuelo dreigt KRC Genk te verlaten, maar volgende zomer worden er nog meer vertrekkers verwacht. De interesse voor verschillende Genk-spelers blijft, waardoor zij al rekening houden met een vertrek. Dat geldt ook voor Dieumerci Ndongola.

Ndongala groeide onder Philippe Clement tot een vaste waarde op de rechterflank bij Genk. De Congolees kon in januari al de stap zetten naar het buitenland, maar een overgang naar Fenerbahce ging toen niet door.

De flankaanvaller maakt er geen drama van, maar Ndongala geeft wel toe dat hij zelf wel oren had naar een vertrek naar Fenerbahce. "Genk heeft het voorstel geweigerd, maar ik was klaar om te vertrekken", vertelt hij aan La Capitale.

Medewerking van Genk
Deze zomer rekent Ndongala er wel op dat Genk meewerkt aan een transfer. "Ja. In juni maken we de balans op en als er een aanbod komt dat iedereen kan bekoren, dan is de club bereid om mee te werken", besluit de Congolees.

Poll

Kan Ndongala een stap hogerop aan?

(515 stemmen)

Plaats een reactie

AzEz86 +7548
dinsdag 12 februari 2019 om 10:37
Als je al die verhalen moet geloven gaan er niet veel spelers meer rondlopen in Genk...
Wij zitten met een driedubbele ploeg dus ze mogen er bij ons een paar komen halen ;-)
Vind ik leuk
dinsdag 12 februari 2019 om 10:39
Het probleem is , wie wil de overschot van jullie ?????
Vind ik leuk
AzEz86 +7548
dinsdag 12 februari 2019 om 11:03
Dat is een andere kwestie natuurlijk ^^
Vind ik leuk
Genkies +316
dinsdag 12 februari 2019 om 11:19
Die Verschaeren mag wel komen ;-)
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20275
dinsdag 12 februari 2019 om 10:53
Veel spelers zullen daar inderdaad niet overschieten, vrees ik.
Vind ik leuk
BW +561
dinsdag 12 februari 2019 om 10:56
Misschien niet veel spelers, maar wel indien ze kampioen spelen 100 miljoen euro op de rekening om spelers te kopen...Dat zou geen probleem mogen zijn...
Vind ik leuk
Gimini +1343
dinsdag 12 februari 2019 om 11:06
Wat wil gaan laten gaan , gewoon aan een nieuwe ploeg bouwen. Aan dwarsliggers heb je niets. Begin nu maar met pozuelo 8 miljoen optrekken , strik er rond , zegel op de kont en enkeltje richting Canada en nooit meer welkom bij KRCGenk, voor verraders geen respect . Kan begrijpen dat hij voor het geld kiest, dan hij ook maar begrijpen dat we na zijn belofte, blijven tot einde seizoen, ons respect verliest.
Vind ik leuk
Geofpurple +7244
dinsdag 12 februari 2019 om 22:48
Een intentieverklaring is geen synoniem voor een belofte. Los daarvan kan ik de ontgoocheling wel begrijpen.
Vind ik leuk
firedwarf +4292
dinsdag 12 februari 2019 om 14:03
Als we de media mogen geloven gaan volgende spelers dus Genk ZEKER verlaten tijdens de zomer of zelfs eerder : * Pozuelo * Berge * Maehle * Trossard * Samatta * Malinovsky * Ndongola * Ingvartssen * Gano...Das 9 man van een potentiele kern van 21... Genk gaat FAMEUS uit zijn pijp moeten komen moest het kampioen spelen en CL gaan spelen dan...
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws