Fans van Antwerp laten zich tijdens Club Brugge – Atlético Madrid horen

Fans van Antwerp laten zich tijdens Club Brugge – Atlético Madrid horen

Gepubliceerd: dinsdag 11 december 2018 om 22:02di 11-12-2018 om 22:02

Tijdens Club Brugge – Atletico Madrid waren er niet enkel fans van beide teams in het Jan Breydelstadion aanwezig. Ook supporters van Royal Antwerp FC woonden dinsdag de Champions League-match in het Jan Breydelstadion bij.

Uit het vak van Atletico Madrid klonken er dinsdag niet alleen Spaanse geluiden. Af en toe klonk er ook een Nederlandstalig nummer. De Nederlandse gezangen waren afkomstig van enkele Antwerp-fans. Die hadden een ticket bemachtig voor het bezoekersvak. Daar toonden ze ook een spandoek van hun favoriete club.

Opvallend, het is niet de eerste keer dat een Belgische club of fans daarvan pro de tegenstander zijn van Club Brugge in de Champions League. Eerder koos men bij Cercle Brugge de kant van AS Monaco. Dat is natuurlijk niet heel verwonderlijk. AS Monaco voert immers het beleid bij Cercle Brugge.

In Club Brugge – Atletico Madrid was de ruststand 0-0. In de andere match van Groep A ging Dortmund met 0-1 rusten tegen AS Monaco.  Raphael Guerreiro wist in Frankrijk te scoren.

Lees ookVanaken mag zich de beste van Europa noemen, Messi op drie en Hazard op vier

Plaats een reactie

hoekschop +3449
dinsdag 11 december 2018 om 22:19
Als rsca supporter heb ik hier geen begrip voor. Wat een kanker als ploegen uit België elkaar niets gunnen.
Vind ik leuk
Knightofh +712
dinsdag 11 december 2018 om 22:40
Als medesupporter sluit ik me hier graag bij aan.
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 23:02
Da noemt rivaliteit
Vind ik leuk
RSCA 35 +414
woensdag 12 december 2018 om 13:23
of dat noemt een DWAZE reactie , stokertje Bent De Rooy
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 23:03
hoop da ge het nooit krijgt, zijn andere woorden die ge kunt gebruiken ook!!! ☹️
Vind ik leuk
hoekschop +3449
woensdag 12 december 2018 om 11:21
Sorry Johnny. Niet de beste woordkeuze van mijn. Het was ook figuurlijk bedoeld. Ik wens niemand deze verschrikkelijke ziekte toe.
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17554
dinsdag 11 december 2018 om 22:27
Ik vind het wel best kunnen, zolang het na de wedstrijd maar niet uit de hand loopt.
Vind ik leuk
hoekschop +3449
dinsdag 11 december 2018 om 22:32
Jij zou een ticket kopen om tegen een Belgische ploeg te supporteren?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17554
dinsdag 11 december 2018 om 22:45
Dat is niet wat ik zeg he..
Vind ik leuk
Fre Stef +211
dinsdag 11 december 2018 om 23:02
Nee wat hebben ze in een bezoekersvak te zoeken dan? Om te verbroederen met Atletico??? Realistisch blijven he
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 december 2018 om 23:03]
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17554
dinsdag 11 december 2018 om 23:04
Er zijn nochtans verschillende supportersclubs van Atletico in ons land.
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 22:34
Zolang ze betalen is alles ok, ze doen maar.
Vind ik leuk
Wux 1880 +34
dinsdag 11 december 2018 om 22:45
Sorry, maar dit zijn naast Antwerp supporters ook Atleti supporters die geregeld naar Spanje afreizen om wedstrijden te gaan kijken. Waarom zouden ze dan uitgerekend naar Brugge (achter de hoek) niet mogen gaan kijken?
Vind ik leuk
La joya +341
dinsdag 11 december 2018 om 22:51
Oké erover.... maar vooral dank u fcb voor weer een nonmatch in de champions league. Vanaf nu echte matchen aub op tv...
Vind ik leuk
Rune1891 +4707
dinsdag 11 december 2018 om 23:00
Pfff, gewoon weer lekker een klein miljoen op de bankrekening, een extra puntje voor het Belgisch coëfficiënt en opnieuw de 0 gehouden! Dat jullie je niet geamuseerd hebben vanavond is het minste van onze zorgen, of had je verwacht dat we met een volle ziekenboeg en 2 jonkies op het plein Atletico van het kastje naar de muur zouden spelen?
Monaco zat in dezelfde situatie in hun match tegen ons, die hebben er 4 tegen de oren gekregen...
Vind ik leuk
Fre Stef +211
dinsdag 11 december 2018 om 23:17
La joya1 woord: lol
[Reactie gewijzigd op dinsdag 11 december 2018 om 23:18]
Vind ik leuk
dinsdag 11 december 2018 om 23:18
Maar je kon gerust naar famile of studio 100 kijken hoor , we hebben dat niet gevraagd aan jou.
Vind ik leuk
ROBSON +3557
dinsdag 11 december 2018 om 23:29
5 punten halen met gehavende ploeg,je moet het maar doen!! Ik zag andere non matchen in Europa.
Vind ik leuk
Rune1891 +4707
woensdag 12 december 2018 om 00:32
6 punten...
Vind ik leuk
Vlad +3407
dinsdag 11 december 2018 om 23:32
Ga nog wat matchen kijken in tweede klas, en wie weet na dit seizoen in de nog lagere reeksen...
Vind ik leuk
Geertvdd +3867
dinsdag 11 december 2018 om 23:26
Dan is het toch gewoon dubbel zo plezant om dat puntje gepakt te hebben?
Vind ik leuk
Rik Delva +12
woensdag 12 december 2018 om 01:50
Weten jullie het nog? Rsca vs villa. Brylle alleen voor goal. Villa supporter opt veld. Voor Brylle. En die mist. Villa speelt de finale. Proud. Schaamte ? Even weinig als VDS. Wij deden het met onze mogelijkheden.
Vind ik leuk
woensdag 12 december 2018 om 04:55
Het feit dat enkele antwerp supporters te horen zijn zegt meer over het thuis publiek dan hoor
Vind ik leuk