Coucke slaat weer toe en ziet pion naar Juventus vertrekken

Coucke slaat weer toe en ziet pion naar Juventus vertrekken

Gepubliceerd: dinsdag 20 november 2018 om 07:44di 20-11-2018 om 07:44

Afgelopen drie jaar was Marco Ottolini actief als scout bij RSC Anderlecht. Sinds de komst van Marc Coucke werd zijn contract echter in onderling overleg ontbonden.

De voorzitter van paars-wit wilde besparen en liet de scout afgelopen zomer vertrekken. Topclub Juventus sloeg meteen toe en haalde Ottolini binnen, zo meldt Het Nieuwsblad.

Zijn kennis van de (Zuid-)Europese markt is enorm waardevol en de scout gaat nu bij de Italiaanse topclub op zoek naar nieuw talent. Ottolini had overigens een goede band met Herman Van Holsbeeck.

Plaats een reactie

Basvyncke +849
dinsdag 20 november 2018 om 07:49
Lijkt me iemand die ze gaan missen. Als Juve er als de kippen bij is om hem binnen te halen lijkt dit me een onverstandige keuze. Coucke mist knowhow en laat weer een voetbalkenner vertrekken. Niet slim...
Vind ik leuk
Ku Ma +544
dinsdag 20 november 2018 om 08:50
Raar, Coucke is nogthans scoutsleider geweest... s:
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 09:04
Als ik de transfers van de laatste jaren bezie heeft hij overschot van gelijk
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 09:30
Heeft toch niets speler binnen gebracht hadden anders toch al gezien of samen met Hvh en boyat spelers verkocht aan juve.?
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 09:35
????
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 07:53
Als ge niets doet met de info van uw scouts is het niet erg dat hij weg is toch?
Vind ik leuk
THOR4ever +2811
dinsdag 20 november 2018 om 10:27
De nagel op de kop. Die rapporten van de scouts gingen de shredder in als de makelaars aanklopten. Tot grote frustratie van het scouting team...
Vind ik leuk
Vlad +3712
dinsdag 20 november 2018 om 08:04
Vogend seizoen is Coucke voorzitter, trainer, scout, voorzitter JPL, scheidsrechtersbaas,ballenjongen,wc madam,...
Vind ik leuk
Basvyncke +849
dinsdag 20 november 2018 om 08:08
Of Devroe krijgt nieuwe job als scout?
Vind ik leuk
Toca +47459
dinsdag 20 november 2018 om 08:21
Zou zomaar kunnen. Dan kan Coucke hem nog makkelijker negeren.
Vind ik leuk
Frefke +1269
dinsdag 20 november 2018 om 09:00
Dat is de enige job die ik nog zie voor hem binnen RSCA...
Al de rest zal hem niet interesseren.
Vind ik leuk
DOMI +325
dinsdag 20 november 2018 om 08:27
Volgend seizoen pas? Er kunnen dus nog ontslagen vallen?
Vind ik leuk
DDT +3797
dinsdag 20 november 2018 om 08:29
Zijn goede band was al vervangen door een andere band van het merk bayat
Vind ik leuk
TageMeister +7106
dinsdag 20 november 2018 om 08:56
Hebben we zoveek spelers via hem gehaald de laatste jaren?
Vind ik leuk
Reagens +2817
dinsdag 20 november 2018 om 10:22
Die Italiaanse spits (ben de naam kwijt) allicht?
Het kan ook zijn dat die 3-4 topnamen heeft aangeprezen en dat het toenmalig bestuur daar de investering niet voor wou doen.
In ieder geval als Juve daar op springt moet hij op zijn minste een degelijke reputatie hebben.
Vind ik leuk
Minunten +449
dinsdag 20 november 2018 om 11:12
Die Italiaanse spits: denk aan "kaka".

Zo veel goud hebben we nu ook niet binnengehaald uit Zuid-Europa.
Vind ik leuk
vanhimst +1132
dinsdag 20 november 2018 om 11:37
Coucke wil al degene die met Herman gewerkt hebben buiten maar hij zou een onderscheid moeten maken , hij jaagt niet altijd de juiste personen weg , als dit blijft voortduren zie ik het somber in voor de toekomst van Anderlecht
Vind ik leuk
dinsdag 20 november 2018 om 13:56
Ontslaat zowat alles behalve zichzelf. Zou dat meteen doen. Nette heren als de Van den Stocks en Van Holsbeek zien hun levenswerk verdampen.
Vind ik leuk
JVR +185
dinsdag 20 november 2018 om 18:12
Zuid-Europese markt? Niets van gemerkt de laatste jaren bij Anderlecht...
Vind ik leuk
Rebel +1806