Plots is het geloof in Club Brugge erg groot: Kunnen nog punten pakken

    Plots is het geloof in Club Brugge erg groot: "Kunnen nog punten pakken"

    woensdag 7 november 2018 om 12:40

    Club Brugge leverde dinsdag een geweldige prestatie af in de Champions League. Het won met 0-4 van AS Monaco. Volgens Eddy Snelders zit er nu in Europa nog meer in voor Blauw-Zwart.

    Bij Sporza gaf de analist zijn kijk op de ruime zege van Club Brugge. "Voor Club Brugge is de ontlading groot, denk ik. Het heeft tegen een rechtstreekse concurrent een optie genomen om Europees te overwinteren. Anderzijds is het doembeeld dat ze niet kunnen winnen in de Champions League eindelijk weggeveegd."

    Mag Club Brugge nu al spreken over een geslaagde Europese campagne dit seizoen? "De thuiswedstrijd tegen Dortmund had Club Brugge niet moeten verliezen en tegen Atletico Madrid werd te gemakkelijk een doelpunt geslikt. Ook thuis tegen Monaco zat er veel meer in. Dat hadden toen ook drie punten moeten zijn."

    Overwinteren in Europa
    "Maar in vergelijking met twee jaar geleden heeft Club Brugge voorlopig al een veel betere campagne gespeeld met goede wedstrijden en goed voetbal. Het feit dat ze bijna zeker overwinteren in Europa zal ze de volgende twee wedstrijden nog een boost geven ook. Er kunnen dus nog punten gepakt worden. Als je derde kan worden in zo'n poule, dan heb je het hoe dan ook goed gedaan"

    Poll

    Hoeveelste in de groep gaat Club Brugge eindigen?

    (656 stemmen)

    Plaats een reactie

    Lunam +1487
    woensdag 7 november 2018 om 12:53
    Derde lijkt me correct. Niet vergeten 't was tegen een Monaco dat ook voorlaatste staat in de competitie, dit seizoen nog maar 1 match gewonnen heeft, let wel was ook de verdienste van Club en 't is hen gegund hele goeie match gespeeld, maar tegen Atletico en Dortmund zal het wel een ander paar mouwen zijn.
    Zeker supertevreden is goed voor de Belgische coëfficiënt.
    Vind ik leuk
    freeman +11567
    woensdag 7 november 2018 om 13:04
    Verloren te veel punten in de vorige matchen . Een tweede plaats had er misschien wel in gezeten ?
    Vind ik leuk
    Intel +1284
    woensdag 7 november 2018 om 13:28
    Ja meer als de 3de plaats zit er niet in daarvoor spelen ze naar mijn mening niet goed genoeg , 3de is goed in deze groep wel geluk dat monaco niet meer is wat het geweest is anders had het mss wel 0 op 18 geweest...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:40
    Als je zo denkt dan hadden we ook van Dortmund kunnen winnen en een ount kunnen halen op atletico en hadden we meer dan 9/18.

    Mechelen is ook niet meer wat het geweest is, anders zaten ze nog in 1A...
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:21
    Tegen Dortmund en Monaco thuis hadden ze moeten winnen maar waren ze niet efficient en slikten ze een dom doelpunt . Ze waren gewoon de betere ploeg
    [Reactie gewijzigd op woensdag 7 november 2018 om 14:22]
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:44
    Dat is een feit, een feit dat Intel ontkent...
    Vind ik leuk
    Intel +1284
    woensdag 7 november 2018 om 17:08
    Voelt ge u aangevallen ? Als we eerlijk zijn buiten de match van gisteren spelen ze toch niet zo goed in de champions league dan word het wrs 4 punten uit 12 matchen en gisteren vond ik het ook niet zo een goeie match wel verdiend gewonnen maar bijna elke ploeg wint van dit monaco ze staan ook niet voor niets laatste, en idd Mechelen bakte er vorig jaar geen kut van dat durf ik gerust toegeven gij hebt daar meer problemen mee precies .
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 22:45
    Als we echt eerlijk zijn, hadden we tegen dortmund tenminste moetten gelijkspelen of zelfs winnen, thuis regen Monaco hadden we moetten winnen!
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 13:45
    Je weet nooit hoe het vervolg is,
    Vind ik leuk
    Intel +1284
    woensdag 7 november 2018 om 17:12
    Nee ik hoop dat ze nog 2 keer winnen ik denk van niet maar ik krijg graag ongelijk op dat vlak.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1955
    woensdag 7 november 2018 om 14:05
    Logisch gezien is de 3e plaats het hoogst haalbare dus knap gedaan van brugge, nu nog een redelijk resultaat op Dortmund en dan gala match op brugge om dan in de EL GOED TE PRESTEREN en de focus leggen op de compt om weer een titel te winnen
    Vind ik leuk
    Sweatisglory +1017
    woensdag 7 november 2018 om 14:06
    We hadden misschien meer punten verdiend maar straks zijn Dortmund en Atletico toch een maatje te groot vrees ik. Dus derde plaats is hoogst haalbare.Iets waar iedereen had voor getekend toen de tegenstanders uit de bokaal kwamen.
    Vind ik leuk
    Rebel +1134
    woensdag 7 november 2018 om 14:17
    Dortmund en Atletico staan 5 punten voor,nog 6 te verdienen en ze moeten alle twee nog tegen Monaco dat kiest oms alles op het behoud te zetten,zou staf zijn maar in voetbal is alles mogelijk.
    EL zou voor club ook beter zijn om ver te geraken.Nu nog hopen op Genk want mijn ploeg zie ik niet veel punten meer pakken.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 14:50
    Om te dromen van meer moest Dortmund gister winnen van Atletico. Dat gebeurde niet dus focussen op plaats 3 en niet afgaan tegen de top 2.
    Vind ik leuk
    woensdag 7 november 2018 om 17:21
    Dit is was het meest haalbare. Je moet hopen als Belgische ploeg in de ch league dat 1 van je tegenstanders, die normaal beter is, in het tussenseizoen meerdere spelers zag vertrekken of een aantal gekwetsten heeft en dat is het geval bij Monaco. 2 jaar geleden alle toppers zien vertrekken en nu 10 gekwetsten. Op de bank zaten 2 17 jarigen. Dus niet overschatten deze prestatie. Zelfs strasbourg en Reims wonnen de laatste 2 weken van deze ploeg. Wel goed voor het Belgisch voetbal dat ze doorgaan en dat Genk het niet helemaal in zijn eentje moet doen om die cofficient op te drijven.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3045
    donderdag 8 november 2018 om 19:09
    Maar toch liever 4 op 6 pakken tegen de voorlaatste in Frankrijk dan andere ploegen die een 0 op 6 pakken tegen de 15e in Turkije....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws