'Na Henry kan ook Martinez de Rode Duivels verlaten voor een topclub'

    'Na Henry kan ook Martinez de Rode Duivels verlaten voor een topclub'

    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:35

    De slechte resultaten van Real Madrid lijken gevolgen te gaan hebben voor Julen Lopetegui. De Madrilenen zijn al op zoek naar een nieuwe trainer. Mogelijk moeten ook de Rode Duivels beginnen vrezen.

    De Spaanse trainer van Real Madrid kent geen al te leuke tijden met de Koninklijke. Het bestuur van Real Madrid zou na de nederlaag tegen Levante alvast op zoek zijn naar een nieuwe trainer.

    Antonio Conté werd al gelinkt aan de Spaanse grootmacht, maar hij is niet de enige die op het lijstje staat. Zo geeft La Dernière Heure aan dat in de Spaanse media te lezen valt dat ook Roberto Martinez één van de kandidaten is bij Real Madrid.

    Zijn goed werk bij onze Rode Duivels iz niet onopgemerkt zijn gebleven. Martinez heeft nog een contract tot 2020 bij de nationale ploeg, maar de lokroep van Real Madrid is moeilijk te weigeren. Voor de Spanjaard zou het zijn eerste Spaanse club in zijn trainerscarrière zijn. Naast de Rode Duivels was hij ook nog coach voor Swansea, Wigan Athletic en Everton.

    Plaats een reactie

    Smuuw +710
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:42
    Ja want hij heeft bewezen wat hij waard was met Spaanse nationale ploeg. Real heeft nieuw buskruit nodig. De coach is geweldig
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +5563
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:44
    Nu zijn ze helemaal het noorden kwijt bij Real ... Martinez als coach?! Wel, voor mijn part mogen ze hem morgen al komen ophalen.
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:52
    Ideaal voor Eden!
    Vind ik leuk
    Toca +36761
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:56
    Dat lijkt me een echt indianenverhaal.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2789
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:14
    Met of zonder pluimen ?
    Vind ik leuk
    firedwarf +3142
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:58
    ni twijfelen :D grote rode strik errond en persoonlijk gaan afleveren :D
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14977
    zaterdag 20 oktober 2018 om 21:59
    Sinds wanneer doet een voetbalclub aan marhiuanatrafiek?
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1436
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:01
    Is Henry dan naar een topclub? 🤔

    Ik dacht dat die naar Monaco was gegaan?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 22:01]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 23:01
    Dat er nog altijd criticasters zijn van Martinez is onbegrijpelijk. Hij is de beste bondscoach die Belgie in jaren en mss ooit gehad heeft. Niemand heeft betere resultaten behaald met RD's dan hij. Het zou fel achteruit gaan met RD's als hij zou vertrekken. Maar een transfer naar een grote club verdient hij zeker.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:17
    Man man , meent ge toch niet ?
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 00:20
    Noem eens iemand die het beter heeft gedaan en wie het na hem beter kan doen
    Vind ik leuk
    Knightofh +537
    zondag 21 oktober 2018 om 08:16
    Je moet idd al ver terug gaan.

    Martinez doet het voortreffelijk
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:16
    Zelfs Wilmots was bij momenten minder slecht...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 08:31
    Dat is toch sarcasme hoop ik, want anders zijt ge echt een idioot.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 10:00
    Bekijk de matchen tegen Mexico, Japan, Portugal, eerste helft Panama maar eens opnieuw en dan gaan we zien wie hier de idioot is.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 12:12
    Die eerste 3 matchen waren oefenmatchen. Die dienen ervoor om te experimenteren en fouten te maken.
    Ik stel u voor om dan eens te kijken naar de matchen tegen Japan (op wk), Brazilie en Frankrijk. Daar hebben de de tegenstanders gewoon overklast. Hebben we voetbal gespeeld zoals er nog nooit is gespeeld door RD's.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 15:33
    Dus oefenmatchen moeten nooit goed gespeeld worden? Daarbij was de match tegen Japan allesbehalve goed. We hadden er evengoed uitgeflikkerd kunnen worden...
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 15:43
    Nu, als ge al van Martinez klaagt dat het niet goed is. Wat had je gedaan als ge Duitser, Portugees of Argentijn waart? Die spelen echt wereldvoetbal de laatste jaren.
    Vind ik leuk
    maandag 22 oktober 2018 om 15:50
    Ik ben niet ANTI-martinez maar ik kan (nog) niet zeggen dat dit het beste team ter wereld is.

    Er bestaan nog altijd betere trainers want anders zat hij in de zomer van 2016 wel in de premier league.

    Vind ik leuk
    Hierulf +1090
    zondag 21 oktober 2018 om 00:54
    Moest hij daar aan de slag gaan dan volgen Eden en Toby
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws