Wat een verschil: Moeskroen vraagt respect, fans van Standard geven het niet

    Wat een verschil: Moeskroen vraagt respect, fans van Standard geven het niet

    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:19

    De laatste dagen was er veel te doen omtrent scheidsrechters. De mannen in het zwart, die het al moeilijk hebben, kregen het nu door de verhalen over Bart Vertenten en Sébastien Delferière, nog wat lastiger. De Pro League hoopt dat de refs de komende tijd steun krijgen, maar dat zit er voorlopig nog niet in.

    Zaterdag stond Moeskroen - Standard op het programma. Voor de match deed de thuisploeg een oproep om de scheidsrechters en zijn assistenten te steunen. 

    De boodschap kwam evenwel niet over bij de fans van Standard. Toen vierde scheidsrechter Lawrence Visser de netten ging controleren, riep de aanhang van de Rouches "Vendu" oftwel "Verkocht". 

    Plaats een reactie

    Toca +36799
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:26
    Over schorsing carcela ofzo ?
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1436
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:29
    Op de handsbal van Vormer vorig jaar.
    Of hoe een trauma het leven kan blijven bepalen...
    Vind ik leuk
    Toca +36799
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:31
    Kon hem niet laten liggen makker.
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1436
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:34
    Ik ken het!
    Dat is een onbeheersbare dwang..
    Heb ik ook als het over Anthony gaat 😂
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:43
    geen schorsingen meer!!!
    well done walter vansteenbrugge!!!
    achterbakse advocaat ,ga een beetje hypocriet doen....
    zegt natuurlijk veel over de mensen en het bestuur dat gebruik van hem maakt!!!!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:48
    Goed gezien romain..
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:49
    GABY ,DE MAN MET DE MEISJESNAAM....!
    Vind ik leuk
    SD +9412
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:54
    Anderlecht-man zeker ? Altijd willen uitblinken door domheid !
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:56
    ja jij hebt je nut hier al bewezen....
    achterlijke mongool
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    SD +9412
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:28
    Er waren culturen waar pasgeborenen met afwijkingen van het leven beroofd werden. Waar je maar daar geboren uitschot !
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 20:56
    het is; was je daar maar geboren...
    maar van een mongooltje kan ik dat wel hebben....
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:08
    Beste, voor uw hulp.. Eenzame zielepoot van Antwerpse ( hoe kan het anders) oorsprong die zich moet verstoppen achter wisselende en meerdere pseudos om nog aan de bak te komen.

    Jericho666 en nog ettelijke pseudos zoals verbasterde namen van clubspelers.

    Sociaal incapabel en klaar voor een dwangbuis.

    Heet romain Caron, zit mogelijks op een zolderkamertje achter gesloten gordijnen zijn ding te doen..

    Onbegrijpelijk dat VP hem neit schrapt voor het leven..

    Schelden en problemen zoeken ..zijn leefwereld.

    Een cordon sanitaire is aanbevolen..



    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 19:15]
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:37
    om, te beginnen heet ik niet romain caron.....
    ben ik niet jerichoo666....
    maar als ik uwe commentaar hier hoor, is club de beste ploeg van europa met de beste supporters!
    dan kan ik ook niet anders dan reageren!!!
    na de 1 OP 6 van jouw grote club brugge ga ik je eens uitleggen wat er gaat gebeuren met club.....
    volgende week verlies tegen het zwakke monaco en volgend week end de boot in tegen stvv of dacht je nu dat vanaken,vormer,rezai,mitrovic of die bekakte keeper kampioenen zijn?
    het doet pijn aan de ogen en oh ja voor ik het vergeet wij zijn ook slecht, maar jullie programma begint nu....
    dan ook nog eens het feit dat wesley niet geschorst wordt gaat tegen jullie werken!
    want niet iedereen gaat akkoord met die omhoog gevallen bekakte advocaat walter vansteenbrugge,waarvan bart verhaege gebruik van maakt!!!
    geloof me maar de crisis komt eraan!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:40
    Bij deze genoteerd..nog slechter dus..
    Vind ik leuk
    Basvyncke +665
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:09
    Mensen die hoofdletters typen zijn zelden een verrijking op dit forum...
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 19:39
    al maar goed dat jij het niveau hier omhoog trekt he basvyncke!!!!
    jij bent de man....
    Vind ik leuk
    Frefke +630
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:27
    Ja domme supporters, wat kunt ge daar mee uitrichten ?
    Die zouden we ook moeten kunnen weren uit onze stadiums...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws