Collega van Carcela zet vraagtekens bij gang van zaken: 'Zonder commentaar'

    Collega van Carcela zet vraagtekens bij gang van zaken: 'Zonder commentaar'

    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:22

    De soap rond de indicatieve tabel is deze vrijdag tot een definitief einde gekomen. Mehdi Carcela (Standard Luik) en Wesley Moraes (Club Brugge) zullen geen schorsing meer moeten vrezen. Dat zorgt voor heel wat controverse, ook bij de collega-voetballers.

    Zo laat Jérémy Perbet via Twitter weten dat hij het absoluut niet eens is met de gang van zaken. De aanvaller post een artikel over de vrijspraak van Carcela, waarbij hij duidelijk zijn bedenkingen heeft. 'Zonder commentaar', laat hij zijn emoties voor zich spreken. 

    Dat Perbet onder contract staat bij Sporting Charleroi, de Waalse rivaal van Standard, gooit natuurlijk nog wat extra olie op het vuur. Misschien steekt het ook wel wat dat de Fransman eerder op het seizoen wél een schorsing opgelegd kreeg door de Geschillencommissie.

    Overigens is Perbet lang niet de enige die zich vragen stelt. Eerder gaven ook andere clubs, waaronder zijn eigen Charleroi, aan dat ze niet akkoord gaan met de recente ontwikkelingen.

    Plaats een reactie

    SD +9317
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:42
    Perbet ??? Een clown zonder meer. En bij het Charleroi van het clan Bayat is het nu beter aangewezen om een low profile te nemen ... de boomerang is onderweg.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 16:42]
    Vind ik leuk
    hoekschop +2599
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:05
    Inhoudelijk heeft hij wel 100% gelijk.
    Vind ik leuk
    zondag 21 oktober 2018 om 07:21
    En dat al die spelers die zich voor niets laten Balkenende voor dood blijven liggen, zich onthouden vab commentaar.
    Voetbal is bedrog, leid ook tot geweld, als je alle commentaren leest op deze site, weet je genoeg.het is soms beschalend
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:13
    achterlijke mongool....
    die moeten altijd een schorsing krijgen@sd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 20 oktober 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    Frefke +595
    zaterdag 20 oktober 2018 om 22:46
    Neen beste vriend! Eerlijk is eerlijk, straffen uitzitten aub!
    En beroep op opgelegde straffen verbieden, zodat er geen soaps of saga’s nog mogelijk gemaakt worden...
    Vind ik leuk
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:49
    Groot gelijk
    Vind ik leuk
    Toca +36144
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:53
    Kan perbet perfect begrijpen. Iedereen die geschorst is geweest zou dit luidop moeten zeggen.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14878
    zaterdag 20 oktober 2018 om 16:58
    Ik gun Perbet een hattrick per speeldag geleden schade.
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:15
    schandaaalllliiiig !!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    fsd +61
    zaterdag 20 oktober 2018 om 18:47
    vp redactie is pro club....
    misschien kunnen jullie mij er nog eens afzwieren,
    achterlijke redactie....
    is wesley al geschorst????
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws