'Messi en Piqué hopen op sensationele transfer van Pogba naar Barcelona'

    'Messi en Piqué hopen op sensationele transfer van Pogba naar Barcelona'

    donderdag 18 oktober 2018 om 00:00

    In de kleedkamer van FC Barcelona is iedereen het erover eens: Paul Pogba moet naar Camp Nou komen. Althans, met dat nieuws pakt The Daily Mail woensdagavond uit. De middenvelder zou niet gelukkig zijn bij Manchester United.

    Pogba heeft een moeizame relatie met José Mourinho en zolang de Portugese manager nog aan het roer staat op Old Trafford, ziet de Fransman weinig perspectief op beterschap. Dat is niet aan dovemansoren gericht in Barcelona. De Spaanse grootmacht heeft Pogba's landgenoten Samuel Umtiti en Ousmane Dembélé gevraagd een goed woordje te doen tijdens de interlandperiode.

    Niet alleen Umtiti en Dembélé zouden de komst van Pogba wel zien zitten. Invloedrijke figuren in de Barça-kleedkamer als Gerard Piqué en Lionel Messi geloven óók dat de Franse middenvelder wat zou toevoegen. Bovendien is trainer Ernesto Valverde fan. Onder de Barça-scouts zou verdeeldheid heersen: Pogba past niet naadloos in tiki-taka-voetbal, maar kan wel belangrijk zijn met zijn power.

    Het is onduidelijk of Barcelona financieel in staat is om Pogba los te weken bij Manchester United. De Engelse topclub betaalde twee jaar geleden 105 miljoen euro voor de wereldkampioen en zal zéker geen verlies willen lijden. Daar komt bij dat zaakwaarnemer Mino Raiola de hoofdprijs zal vragen. Bij Barça zingen ook de namen van Adrien Rabiot (Paris Saint-Germain) en Frenkie de Jong (Ajax) rond.

    Plaats een reactie

    donderdag 18 oktober 2018 om 00:24
    Is wesley al geschorst?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    donderdag 18 oktober 2018 om 00:57
    Kindjes als gij moeten al lang in bed zitten.
    In de ochtend gaat ge weer staan bleiten aan de schoolpoort, ze(i)ker?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 18 oktober 2018 om 12:43]
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 01:30
    vraag dat maar aan u wijf....
    die neemt morgen weer een dagje verlof terwijl jij werken bent....
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:21
    Al gehoord van rentenieren? In jouw klasje zijn ze wellicht nog zo ver niet dat gij dat begrijpt.
    En het is "uW wijf". Je hoort de W niet maar je schrijft ze wel. Dit kun je straks aan je juf vertellen in je klasje en dan krijg je een dikke duim.
    Vind ik leuk
    donderdag 18 oktober 2018 om 07:43
    uw wijf zuigt mij....uwwwww wijf!!!
    rentenieren, gij ???nog niet bijna ,loser
    Vind ik leuk
    Wim1966 +1109
    donderdag 18 oktober 2018 om 09:25
    Je ego proberen opkrikken met op een forum wat platte marginale zever uit te kramen. Jij moet een zielig leven hebben.
    Je ouders zijn wellicht alco's die in plaats van opvoeding geven altijd op café zaten. En wat je moeder deed/doet probeer je af te schilderen op een ander.
    Dikke duim!
    Vind ik leuk
    Amongoth +167
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:41
    Dit is een voetbal site, wat zit je hier eigenlijk te doen.
    Uw uitspraken vertellen boekdelen over jezelf.
    Jonge jonge, wat een triestig ettertje ben jij.
    Vind ik leuk
    BOEREH +185
    donderdag 18 oktober 2018 om 08:16
    Wesley is NIET geschorst Vranjes wel eh🔥
    Vind ik leuk
    DDT +3388