Hoongelach bij Nederlandse fans: Zou hij iets met matchfixing te maken hebben?

    Hoongelach bij Nederlandse fans: "Zou hij iets met matchfixing te maken hebben?"

    woensdag 17 oktober 2018 om 09:45

    De derby tussen België en Nederland eindigde dan wel op een 1-1 gelijkspel, de Oranje-fans hadden het tijdens de wedstrijd enorm naar hun zin. Zo zorgt de naam van één Rode Duivel voor heel wat hoongelach.

    Op Twitter lachen de Nederlandse voetbalfans zich een breuk wanneer ze merken dat Jason Denayer op het wedstrijdblad pronkt.

    Plaats een reactie

    Toca +36584
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:53
    Nergens ter wereld hebben ze meer belachelijke namen als in Holland maar zij gaan met onze namen lachen. De wereld op zijn kop.
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:45
    Het is in Nederland nog wachten op Jan Lul
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14988
    woensdag 17 oktober 2018 om 09:55
    Namen als Kakker, Deneuker, Stam, ... zijn beter ja. LOL
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:18
    Deneuker is ook Belgische naam...dus schrap die even van je lijstje 😉
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14988
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:21
    Komt daar anders ook voor ze.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:23
    Dat weet ik maar mijn voormalig burgemeester heet zo, vandaar...maar daar die man natuurlijk niets aan doen
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    Toca +36584
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:39
    Was dat zonder zwans niet de burgemeester van Kuttekoven ?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:46
    Van Borgloon en Kuttekoven is idd een deelgemeente van Borgloon...dus ja :) :)

    Even de etymologie:
    Kuttekoven werd voor het eerste vermeld in 1213 als Cuttinchoven. De naam Kuttekoven is afgeleid van Cutto, een boer uit het Frankische tijdperk die een hoeve bouwde op het grondgebied van het huidige Kuttekoven. Ook zijn verwanten kwamen zich in deze regio vestigen. De vele hoeven van de familie van Cutto leidde tot de naam Cuttinchoven, dat later verbasterd werd tot het huidige Kuttekoven.

    Bron wiki
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:48]
    Vind ik leuk
    Toca +36584
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:51
    Met zo n naam moet je gewoon burgemeester van Kuttekoven zijn he. 😉😉
    [Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:51]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:52
    Ondertussen nieuwe burgemeester, maar idd: Danny Deneuker for president van Kuttekoven!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:46
    Dat is een Nederlander van origine die graag goed eten had 😜
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3387
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:51

    Deneuker heb ik nog nooit gehoord
    Vind ik leuk
    SD +9376
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:33
    Humor op het niveau van hun verstand. Ah die Hollanders !
    Vind ik leuk
    Teppie +20
    woensdag 17 oktober 2018 om 10:49
    En op deze manier houd vp de “”haat” tussen onze mooie landen in stand!
    Vind ik leuk
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:35
    't Is waar, triestig
    Vind ik leuk
    Vaneigens +867
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:08
    Ik denk vooral: linksback?
    Vind ik leuk
    Jozef +38635
    woensdag 17 oktober 2018 om 11:33
    Platte humor.

    De eerste goal van België ooit tegen Oranje werd gemaakt door Ben Stom...








    Overigens een Nederlander die in eigen doel schoot....😂😂😂

    Vind ik leuk
    Zetterberg +9943
    donderdag 18 oktober 2018 om 01:00
    Ik heb het opgezocht, is nog waar ook!
    Vind ik leuk
    Chroom +336
    woensdag 17 oktober 2018 om 12:04
    Waarom wordt de boer gehaat en noemen ze hem Hateboer?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws