Hoongelach bij Nederlandse fans: Zou hij iets met matchfixing te maken hebben?

Hoongelach bij Nederlandse fans: "Zou hij iets met matchfixing te maken hebben?"

Gepubliceerd: woensdag 17 oktober 2018 om 09:45wo 17-10-2018 om 09:45

De derby tussen België en Nederland eindigde dan wel op een 1-1 gelijkspel, de Oranje-fans hadden het tijdens de wedstrijd enorm naar hun zin. Zo zorgt de naam van één Rode Duivel voor heel wat hoongelach.

Op Twitter lachen de Nederlandse voetbalfans zich een breuk wanneer ze merken dat Jason Denayer op het wedstrijdblad pronkt.

Plaats een reactie

Toca +52204
woensdag 17 oktober 2018 om 09:53
Nergens ter wereld hebben ze meer belachelijke namen als in Holland maar zij gaan met onze namen lachen. De wereld op zijn kop.
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 12:45
Het is in Nederland nog wachten op Jan Lul
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20192
woensdag 17 oktober 2018 om 09:55
Namen als Kakker, Deneuker, Stam, ... zijn beter ja. LOL
Vind ik leuk
Zetterberg +13489
woensdag 17 oktober 2018 om 10:18
Deneuker is ook Belgische naam...dus schrap die even van je lijstje 😉
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20192
woensdag 17 oktober 2018 om 10:21
Komt daar anders ook voor ze.
Vind ik leuk
Zetterberg +13489
woensdag 17 oktober 2018 om 10:23
Dat weet ik maar mijn voormalig burgemeester heet zo, vandaar...maar daar die man natuurlijk niets aan doen
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:24]
Vind ik leuk
Toca +52204
woensdag 17 oktober 2018 om 10:39
Was dat zonder zwans niet de burgemeester van Kuttekoven ?
Vind ik leuk
Zetterberg +13489
woensdag 17 oktober 2018 om 10:46
Van Borgloon en Kuttekoven is idd een deelgemeente van Borgloon...dus ja :) :)

Even de etymologie:
Kuttekoven werd voor het eerste vermeld in 1213 als Cuttinchoven. De naam Kuttekoven is afgeleid van Cutto, een boer uit het Frankische tijdperk die een hoeve bouwde op het grondgebied van het huidige Kuttekoven. Ook zijn verwanten kwamen zich in deze regio vestigen. De vele hoeven van de familie van Cutto leidde tot de naam Cuttinchoven, dat later verbasterd werd tot het huidige Kuttekoven.

Bron wiki
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:48]
Vind ik leuk
Toca +52204
woensdag 17 oktober 2018 om 10:51
Met zo n naam moet je gewoon burgemeester van Kuttekoven zijn he. 😉😉
[Reactie gewijzigd op woensdag 17 oktober 2018 om 10:51]
Vind ik leuk
Zetterberg +13489
woensdag 17 oktober 2018 om 10:52
Ondertussen nieuwe burgemeester, maar idd: Danny Deneuker for president van Kuttekoven!
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 12:46
Dat is een Nederlander van origine die graag goed eten had 😜
Vind ik leuk
Pagan1964 +3813
woensdag 17 oktober 2018 om 11:51

Deneuker heb ik nog nooit gehoord
Vind ik leuk
Teppie +107
woensdag 17 oktober 2018 om 10:49
En op deze manier houd vp de “”haat” tussen onze mooie landen in stand!
Vind ik leuk
woensdag 17 oktober 2018 om 12:35
't Is waar, triestig
Vind ik leuk
Vaneigens +1387
woensdag 17 oktober 2018 om 11:08
Ik denk vooral: linksback?
Vind ik leuk
Jozef +44990
woensdag 17 oktober 2018 om 11:33
Platte humor.

De eerste goal van België ooit tegen Oranje werd gemaakt door Ben Stom...








Overigens een Nederlander die in eigen doel schoot....😂😂😂

Vind ik leuk
Zetterberg +13489
donderdag 18 oktober 2018 om 01:00
Ik heb het opgezocht, is nog waar ook!
Vind ik leuk
Chroom +658
woensdag 17 oktober 2018 om 12:04
Waarom wordt de boer gehaat en noemen ze hem Hateboer?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws