Club Brugge steunt Leko, en dat is nu ook te merken in de fanshop

    Club Brugge steunt Leko, en dat is nu ook te merken in de fanshop

    maandag 15 oktober 2018 om 20:00

    Bij Club Brugge was het vorige week even schrikken toen Ivan Leko uit zijn bed werd gelicht door de politie. De Kroaat is een goede vriend van Dejan Veljkovic, de makelaar die in verband gebracht wordt met matchfixing en witwaspraktijken. 

    Het bestuur van Club Brugge sprak echter eerder al het vertrouwen uit in zijn coach, net als de supporters. Ook in de fanshop van Blauw-Zwart is dat nu te zien. De fans kunnen vanaf nu een sjaal kopen met de woorden 'Ivan Leko's Bruges Army', een leuze die vaak gescandeerd wordt in het Jan Breydelstadion.

    Plaats een reactie

    Kingambo +1679
    maandag 15 oktober 2018 om 20:08
    In zwart/witte strepen ...leuk hoor zou Vormer zeggen 🤪🤪😎
    Vind ik leuk
    Den Didi +309
    maandag 15 oktober 2018 om 21:49
    Ik vind dit schandalig van Bart
    Die leko een top kerel krijgt een schokkend aanval van de politie met handboeien waar zijn gezin bij is en die klootzak ruikt geld dat toont wenge respect naar leko
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    BS90 +4582
    maandag 15 oktober 2018 om 20:09
    Wat een lelijk ding voor 15 euro...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:11
    't is omdat er ook een lelijke kant is aan die zaak
    Vind ik leuk
    Zero123 +643
    maandag 15 oktober 2018 om 20:19
    Uw moeder vroeg €20 en ik heb toch ook niet lopen klagen.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:58
    zij wel
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14948
    maandag 15 oktober 2018 om 20:10
    Goede commerciële zet.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11669
    maandag 15 oktober 2018 om 20:49
    Geld slaan uit een fraudeur, knap!
    Vind ik leuk
    Toca +36589
    maandag 15 oktober 2018 om 20:12
    Zo kunnen ze mss door merchandising Leko zijn boete mee betalen 😉
    Vind ik leuk
    tom1981 +521
    maandag 15 oktober 2018 om 20:19
    Denk da er nog winst zal zijn zelf. Heel slimme zet.
    Vind ik leuk
    Peed +287
    maandag 15 oktober 2018 om 20:20
    Je moet ze de truken van de door niet leren. Inderdaad goed gevonden.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1679
    maandag 15 oktober 2018 om 20:23
    Bij Valentijn gaan ze nog een speciaal actie doen, kincky handboeien
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:05
    Kingo waar heb jij gezeten met uw roze bonten handboeien kinky boy
    Vind ik leuk
    Kingambo +1679
    maandag 15 oktober 2018 om 22:11
    Waarom vraag je dat mijn ‘Assche’, heb je me gemist ...een dikke smak 😘 voor het slapengaan ...LOL 😉🤪
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:16
    och gij leutige hond, kan weer niet op
    Vind ik leuk
    Kingambo +1679
    maandag 15 oktober 2018 om 22:21
    Grrrrr
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 20:22
    Bayat en velkovic huisvriend in Anderlecht. Alles komt uit. Spelletje mislukt media
    [Reactie gewijzigd op maandag 15 oktober 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +11669
    maandag 15 oktober 2018 om 20:51
    Oei, Davy heeft het nieuws niet goed gevolgd...
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1427
    maandag 15 oktober 2018 om 20:47
    Is het niet Brudges Army?

    Dat is wat ik toch altijd versta...
    Vind ik leuk
    Toca +36589
    maandag 15 oktober 2018 om 20:54
    Heeft wat jaren geleden een engelse maat ook is gevraagd toen hij met ons mee was in Brugge. Leg dat maar is uit he. West flemish ofzo. 😁
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:47
    Dan moet je engelse maat eens de film bekijken In Bruges uit 2008. Dan zal hij ook Engels leren...
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:34
    Bruges....
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:04
    Die worden daar in brugge nog zotter met den tijd.Is dit er niet een beetje over?
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:08
    Alles is goed om er geld uit te slaan, 't zij de supporters die zo dom zijn om er aan mee te doen
    Vind ik leuk
    Bluvngoan! +130
    maandag 15 oktober 2018 om 22:46
    Mogi do mee lache?
    Bayat!
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:49
    Ha daar hebben we er 1 ,al een sjaaltje gekocht 2+1 gratis
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:51
    Ge moogt zeggen wat ge wilt is geldklopperij
    Vind ik leuk
    Time +224
    maandag 15 oktober 2018 om 21:48
    Achter de toonbank is het 10€ in ‘t zwart.
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 21:59
    Waarschijnlijk alleen leverbaar zodat ze er nog 2,5 euro verzendkosten op verdienen 50/50 met de koerierdienst die in het zwart voor brugge rijdt
    Vind ik leuk
    Kingambo +1679
    maandag 15 oktober 2018 om 22:21
    Nog iets in de shop voor de klein mannen denkt Bart aan LEKO blokken waar ze dan een politiekantoor, een voetbalstadion mee mogen bouwen en speciale uitgave monopoly als je op vakje Gevangenis komt mag je 10 vakjes vooruit en heb je Olympiastraat gewonnen...
    Vind ik leuk
    jericho666 +2286
    maandag 15 oktober 2018 om 23:47
    Voor het stadion moet je wel de limited edition betonrot blokjes nog bijkopen. Of geduld hebben, binnen 20 jaar komt de nieuwe stadionset uit
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:35
    Precies weer geen nieuws over Anderlecht? In Anderlecht camoufleren ze alles meer e....
    Vind ik leuk
    jericho666 +2286
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:37
    Ja, zwart is ons kleur ni echt
    Vind ik leuk
    maandag 15 oktober 2018 om 22:50
    Sjaal was lang reeds gepland maar komt perfect op tijd. En bedankt voor de belangstelling anders gekleurde supporters.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2286
    maandag 15 oktober 2018 om 23:45
    95% acryl en 15 euro vragen. Zit ok ne makelaar tussen die een serieuze commissie pakt denkek
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:17
    OOk fooraap, OOk... niet Ok... jongen toch... nooit naar school geweest? Of zijn je vingers te dik voor het klavier van je gsm? Randdebiel!
    Vind ik leuk
    jericho666 +2286
    dinsdag 16 oktober 2018 om 00:24
    Sorry, maar ge zijt DENKEK nog vergeten :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:42
    Gij vergeet uw eigen naam straks jericho667?
    😂
    Vind ik leuk
    jericho666 +2286
    dinsdag 16 oktober 2018 om 09:46
    Gij zijt uwen humor precies vergete
    Vind ik leuk