Ik zou de Nobelprijs voor Stupiditeit uitreiken aan de fans van Gent

    "Ik zou de Nobelprijs voor Stupiditeit uitreiken aan de fans van Gent"

    Gepubliceerd: zaterdag 13 oktober 2018 om 21:21za 13-10-2018 om 21:21

    KAA Gent heeft een bijzonder rumoerige periode achter de rug. Het verloor zwaar van Club Brugge en Genk en ontsloeg ook trainer Yves Vanderhaeghe. Bij de supporters moest vooral manager Michel Louwagie het ontgelden. Hij werd serieus geviseerd.

    Paul Bistiaux, ex-manager van Antwerp, is bijzonder streng voor de fans van Gent. "Indien er een Nobelprijs voor Stupiditeit bestond, zou ik die onmiddellijk uitreiken aan de zogenaamde supporters van AA Gent die zondag de persconferentie na de match verstoorden en luidruchtig het ontslag van Michel Louwagie eisten", zegt hij.

    Volgens hem verdient Louwagie een pak meer respect. "Ik ken Michel meer dan 25 jaar en heb altijd zijn volharding bewonderd. Hij is met de Gantoise tot aan de poorten van de hel geweest, zat er bijna in maar is er toch uitgeklommen, gestaag, rechtlijnig, jaren aan een stuk, om uiteindelijk te arriveren met een landstitel in een prachtig stadion."

    "Soms is hij een beetje stroef en humorloos, maar toch verdient hij een standbeeld in voetballand en geen beledigingen door een stelletje ongeregeld omdat het nu even met de club wat minder gaat", klinkt het in Gazet van Antwerpen.

    Plaats een reactie

    Zero123 +739
    zaterdag 13 oktober 2018 om 21:55
    Amen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 22:04
    En da ex-clubke van u daar zit geen stelletje ongeregeld of wa?Ik benadruk wel dat het niet gaat over het merendeel van de antwerp sups.
    Vind ik leuk
    zaterdag 13 oktober 2018 om 23:34
    Maar hij heeft wel gelijk, zowel De Witte als Louwagie hebben Gent gered van een zekere dood,bdan is het maar magertjes om zo te reageren nadat die ons zoveel gegeven hebben. in herinner mij nog het gevecht tegen de degradatie in het Ottenstation... Al mag hij niet veralgemenen om de nobelprijs van stupiditeit aan alle Gentse supporters te geven
    Vind ik leuk
    Strider +145
    zondag 14 oktober 2018 om 09:35
    Hij veralgemeend ook ni hé, goed lezen doet wonderen.
    Wat VP er van maakt als titel kan je Paul moeilijk aanwrijven.

    "Indien er een Nobelprijs voor Stupiditeit bestond, zou ik die onmiddellijk uitreiken aan de zogenaamde supporters van AA Gent die zondag de persconferentie na de match verstoorden en luidruchtig het ontslag van Michel Louwagie eisten"
    [Reactie gewijzigd op zondag 14 oktober 2018 om 09:41]
    Vind ik leuk
    GILOT +36