Standard ontkent berichten over arrestatie van Venanzi

    Standard ontkent berichten over arrestatie van Venanzi

    Gepubliceerd: donderdag 11 oktober 2018 om 11:35do 11-10-2018 om 11:35

    Operatie Propere Handen is nog lang niet voorbij. Woensdag kregen heel wat clubs al bezoek van speurders en werden personen meegenomen voor verhoor. Dat gaat donderdag gewoon verder.

    Na de eerste gesprekken op woensdag gaat operatie Propere Handen gewoon door. Zo weet Gazet van Antwerpen dat Bruno Venanzi, voorzitter van de Rouches, donderdag is meegenomen voor verhoor.

    De Rouches kregen woensdag ook al speurders over de vloer. Toen werden enkele contracten, waaronder die van Michel Preud'homme, meegenomen door de speurders. Zij gaan op zoek naar mogelijke fraude bij de transfers van Mogi Bayat en Dejan Veljkovic.

    Zo worden de transfers van Adrien Trebel, Dieumerci Ndongala, Obbi Oulare, Michel Preud'homme (allen Bayat) en Milos Kosanovic, Filip Mladenovic en Aleksandar Jankovic (allen Veljkovic) onderzocht.

    Update 11.35: Standard heeft de berichtgeving in de media met klem ontkend. Volgens persverantwoordelijke Olivier Smeets is er geen sprake van een arrestatie. Smeets wilde aan Belga wel bevestigen dat er woensdag een huiszoeking plaatsvond op Sclessin.

    Plaats een reactie

    donderdag 11 oktober 2018 om 09:43
    lap, de gordijn gaat open en iedereen die beetje nat is, zal wel drogen!! hopelijk mesten ze heel diene boel goed uit!!!! poep verbranden is op blaren zitten!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 09:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 09:59
    er komen binnenkort heel wat vacatures vrij zo te zien...
    Vind ik leuk
    freejazz +1422
    donderdag 11 oktober 2018 om 10:25
    Ja, vooral in jullie ploeg. Maar zoals ik gisteren SD al waarschuwde voor zijn overdreven sarcasme t.o.v. Club Brugge, is het vandaag aan anderen de beurt. Ik wil maar zeggen dat men op dit ogenblik leedvermaak heeft in een bepaalde club, maar even later kan je eigen club of clubmedewerker ertussen hangen. Beware beware....
    Vind ik leuk
    CL +76
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:11
    U bent een beetje te snel met dit bericht of is het verzonnen omdat het een Waalse ploeg is. Het parket heeft zojuist verklaard dat er vandaag niemand opgepakt is.
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +465
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:34
    Ge moet daar nu geen communautaire kwestie van maken é. VP was even te enthousiast aan het opgaan in gans de cirque, zonder bronnen te gebruiken/Checken.
    Vind ik leuk
    CL +76
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:48
    Inderdaad zij nemen klakkeloos bepaalde berichten over zonder na te gaan of dit wel waar is.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:12
    Zou de match tussen Standard en Club vorige week ook gefixt zijn .Vertenten gaf geen geel voor schwalbe, floot geen fout op Wesley (lichte fout).Venanzi, Leko, Vertenten,Veljkovic waren die match allemaal betrokken partij en zitten nu nog allemaal vast. Begrijp je nu hoe gevaarlijk speculeren en geruchten verspreiden is.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 11 oktober 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    CL +76
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:50
    Eerst volledig artikel lezen alvorens onzin te schrijven.
    Vind ik leuk
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:56
    Heb je het einde van mijn reactie niet gelezen dan ,dit was een voorbeeld van speculatie dat ik aanbracht voor aan te tonen hoe gevaarlijk het is om iets te schrijven wat niet bevestigd is maw fake news
    Vind ik leuk
    Frefke +927
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:16
    Muslin, goede vriend van Veljkovic is daar ook trainer geweest...
    Vind ik leuk
    blondel +2796
    donderdag 11 oktober 2018 om 11:51
    Het lijkt er meer en meer op van,ha,die is bevriend met diene en deze is mischien ook verdacht.Allez kom,we zullen ze ook oppakken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws