Standard redt de Belgische eer en verslaat Turken

    Standard redt de Belgische eer en verslaat Turken

    donderdag 4 oktober 2018 om 23:00

    OEF! Er heeft dan toch nog een Belgische ploeg deze week een zege geboekt in Europa. Standard won donderdag in de Europa League met 2-1 van het Turkse Akhisarspor.

    Aan de rust stond de eindstand al op het bord. Iets na het kwartier bracht Renaud Emond de thuisploeg op voorsprong. Op het halfuur liet Onur Ayik Michel Preud'homme vloeken met de gelijkmaker. Vijf minuten voor de rust zette Moussa Djenepo de 2-1 op het bord. De bezoekers eindigden met tien. Mustafa Yumlu kreeg in de 82e minuut zijn tweede gele kaart en dus rood. 

    In de andere match van de groep zorgde FC Krasnodar voor een serieuze verrassing. Het won immers met 2-1 van Sevilla. Krasnodar staat nu aan de leiding met zes punten. Sevilla en Standard tellen elk drie punten. Akhisarspor wacht nog op zijn eerste punten in de Europa League dit seizoen. 

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +14088
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:04
    Proficiat Standard!
    Vind ik leuk
    Frefke +443
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:05
    Ja, maar daar was het ook alles behalve een spectaculaire vertoning...
    Vind ik leuk
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:07
    Waarom die negatieve ondertoon? Zij winnen,de rest niet.
    Proficiat MPH en co. Feest nu maar 3 volle dagen.
    Vind ik leuk
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:24
    Toch nog een Belgische ploeg die zijn Europese match kan winnen
    Vind ik leuk
    Pierke79 +329
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:25
    Ah ja, dit weekend Standaard-Brugge zeker
    Vind ik leuk
    Frefke +443
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:29
    Ja dat is waar, toch één ploeg die voor onze ranking zorgt.
    Maar ik zou toch maar oppassen voor komend weekend, met MPH weet je nooit hé !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 4 oktober 2018 om 23:30]
    Vind ik leuk
    Chroom +169
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:33
    Welke ploeg heeft dit seizoen al de meeste punten gepakt voor de ranking?
    Vind ik leuk
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:54
    Afwachten wie het best recupereert tegen Zondag ,wordt opnieuw zware match
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2185
    vrijdag 5 oktober 2018 om 01:29
    Ik wil zelfs nog voor een paar bakken brugse zot zorgen, of chimay, anders zou het te hard op vallen
    Vind ik leuk
    JDP +205
    vrijdag 5 oktober 2018 om 09:58
    🙂
    Winnen is één ding, maar het moet toch echt veel beter. Benieuwd naar de match van zondag. Brugge is veeeeeel beter dan deze Turkse ploeg.
    Vind ik leuk
    Kingambo +1346
    donderdag 4 oktober 2018 om 23:46
    Les Rouches et Blancs, Standard de Liège !!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:05
    Blij voor u dat ge ook een keer kunt juichen.
    Vind ik leuk
    JDP +205
    vrijdag 5 oktober 2018 om 10:00
    Wij zijn snel tevreden hé. Maar daardoor ook veel positiever ingesteld dan onze Mauve vrienden 😜
    Vind ik leuk
    Genome +320
    vrijdag 5 oktober 2018 om 00:32
    Vorige speeldag was het enkel Genk die kon winnen, nu enkel Standard wie wordt het volgende week Club of RSCA?
    Vind ik leuk
    vrijdag 5 oktober 2018 om 06:25
    De eerste drie punten zijn binnen. Nu nog op verplaatsing wat punten sprokkelen, de 2 resterende thuismatchen winnen en klaar is kees voor de volgende ronde. Simpel toch.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Standard redt de Belgische eer en verslaat Turken