Vormer enorm gefrustreerd na zure nederlaag: ''Ik ben pissed''

    Vormer enorm gefrustreerd na zure nederlaag: ''Ik ben pissed''

    woensdag 19 september 2018 om 10:26

    Club Brugge kwam bij de openingsmatch in de Champions League sterk voor de dag tegen Borussia Dortmund, maar na 90 minuten stond er toch een 0-1 nederlaag op het scorebord. Een lucky goal van Christian Pulisic betekende het verschil. Ruud Vormer kon die tegengoal maar moeilijk verkroppen. 

    Vormer uitte zijn frustratie over de onverdiende nederlaag op de website van Blauw-Zwart. ''Ik ben echt pissed'', steekt de captain van wal. ''Er zat meer in vandaag, we hebben het zo goed gedaan. Als die kans van de drieëntachtigste minuut erin was, dat staat het helemaal anders. Nu staat die nul daar weer. Ik baal hier ontzettend van.''

    De Nederlander kan echter niet kwaad zijn op iemand. ''Zij hebben bijna niets gecreëerd en wij redelijk veel. Dan krijg je zo'n doelpunt binnen en daar zit ik mee. We hebben het goed gedaan, dat zag je aan de supporters die achter ons stonden na de match. Maar ik stond hier liever met een 0-0. We hebben heel goed gevoetbald, maar we hebben toch nul punten. De les is nu om te scoren, voor de rest hebben we het goed gedaan'', besluit Vormer.

    Lees ook: Club Brugge likt wonden: "Die tegengoal is eigenlijk gewoon om mee te lachen"

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14329
    woensdag 19 september 2018 om 10:36
    Begrijpelijk, zuur.
    Vind ik leuk
    freeman +10951
    woensdag 19 september 2018 om 10:48
    Je kan Club moeilijk iets verwijten . Speelden collectief een sterke wedstrijd , vergaten het evenwel af te maken in de eerste helft . Mochten met opgeheven hoofd het veld verlaten . Dit belooft naar de toekomst toe ....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 10:53
    Deze morgen een bakkie troost en er weer tegenaan ruud.
    Vind ik leuk
    jericho666 +1671
    woensdag 19 september 2018 om 13:28
    En int vervolg zen bekkie houden
    Vind ik leuk
    freeman +10951
    donderdag 20 september 2018 om 16:49
    Toch best een leuk bekkie toch ? lekker zo, Ruud !
    Vind ik leuk
    jericho666 +1671
    woensdag 19 september 2018 om 12:05
    Heel wa minder "schijt aan alles" vandaag
    Vind ik leuk
    Zero123 +548
    woensdag 19 september 2018 om 12:41
    Schijt aan u mag wel .
    Vind ik leuk
    jericho666 +1671
    woensdag 19 september 2018 om 13:26
    Als Vormer schijt aan mij heeft, ben ik een gelukkig man
    Vind ik leuk
    Johnmor +382
    woensdag 19 september 2018 om 12:10
    Volgens mij zei hij: 'Ik heb me bepissed...'
    Vind ik leuk
    Zero123 +548
    woensdag 19 september 2018 om 12:41
    Jij kent er dan ook niets van.
    Vind ik leuk
    Johnmor +382
    woensdag 19 september 2018 om 15:17
    Correctie: ik wil er niks van kennen.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4622
    woensdag 19 september 2018 om 12:14
    hun doel was echt 0-0 en hopen !
    Vind ik leuk
    larédo +1460
    woensdag 19 september 2018 om 16:36
    Eerste helft was thans duidelijk. Club maakte het spel en speelde voor de winst..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vormer enorm gefrustreerd na zure nederlaag: ''Ik ben pissed''