Fans hebben duidelijke boodschap voor nieuwe sponsor: 'Anderlecht is paars en wit'

Fans hebben duidelijke boodschap voor nieuwe sponsor: 'Anderlecht is paars en wit'

Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 18:31di 18-09-2018 om 18:31

Sinds de komst van Marc Coucke bij RSC Anderlecht veranderde er al heel wat in Brussel. De voorzitter haalde onder meer een nieuwe clubsponsor binnen. Voor de sponsor hebben de fans een duidelijke boodschap.

Anderlecht speelde meer dan dertig jaar in een uitrusting van Adidas. Vanaf volgend seizoen is dat anders, dan speelt de Belgische recordkampioen in shirts van Joma. Toen dat bekend raakte, was het kot bijna te klein.

Ondertussen beseffen de fans dat er geen weg meer terug is. Mauves Army stelt wel een eis aan de Spaanse firma. Het wil Anderlecht terug in het paars en wit zien. Dit seizoen speelt Anderlecht bijvoorbeeld in het roze. De voorbije jaren waren er ook gele en andere gekleurde shirts. De fans zijn al die kleuren duidelijk beu.

Plaats een reactie

VeeDeeVee +18500
dinsdag 18 september 2018 om 18:41
En gelijk hebben ze!
Vind ik leuk
Bob Marley +323
dinsdag 18 september 2018 om 18:45
Thuis wit met paars en uit paars met wit, zoals het vroeger was.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 18:46
Misschien even bij milka horen voor te sponsoren is óók paars en wit idee van een anderlecht supporter
Vind ik leuk
Toca +47544
dinsdag 18 september 2018 om 18:52
Die Aldi truitjes moeten zo wit als Devroe zijn tanden zijn ja. 😁😁😁
Vind ik leuk
Mckenzie +4539
dinsdag 18 september 2018 om 20:03
Alsjeblieft, geen geel!!!
Vind ik leuk
freeman +13407
dinsdag 18 september 2018 om 19:00
't Heeft nog lang geduurd !
Vind ik leuk
Lord Wenger +16983
dinsdag 18 september 2018 om 19:04
Ze hebben 't niet vertaald naar 't Spaans. Dat moet Mauveos et blancos zijn.
Vind ik leuk
Geofpurple +6197
dinsdag 18 september 2018 om 19:17
Commotie rond kleurtjes. Blijf het belachelijk vinden. Zolang het maar geen accenten legt naar de grootste concurrenten maakt het mij geen zak uit
Vind ik leuk
Vlad +3713
dinsdag 18 september 2018 om 19:30
Kan de supporters van Anderlecht wel begrijpen, in die truitjes zou zelfs een zalm zich misselijk voelen.
Vind ik leuk
agdh +2009
dinsdag 18 september 2018 om 19:32
Je kan die gekleurde truitjes nog altijd als 3de alternatief houden, alle grote clubs in europa hebben 3 truitjes
Vind ik leuk
Goaltje +1157
woensdag 19 september 2018 om 11:12
Dan volstaat voor Alecht 2 versies ;).
Vind ik leuk
Knightofh +751
dinsdag 18 september 2018 om 20:49
Bij joma heb je veel meer kans dat het terug truitjes zijn met inspraak!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws