Lukaku moet aan twee punten werken: ‘Dan is hij de beste spits in de PL’

    Lukaku moet aan twee punten werken: ‘Dan is hij de beste spits in de PL’

    dinsdag 18 september 2018 om 16:01

    Romelu Lukaku heeft de smaak opnieuw te pakken. De Rode Duivel scoort de afgelopen weken weer en is belangrijk voor Manchester United.

    Ook afgelopen speeldag tegen Watford scoorde de bonkige spits. Volgens Engelse analist Stuart Pierce moet Lukaku nog aan twee punten werken. “Lukaku is vaak nog slordig in balbezit. Hij is ook niet zo klinisch voor doel als hij kan zijn. Maar als ik coach was, zou ik dat geweldig vinden. Dat betekent dat hij nog steeds beter kan worden”, vertelt Pierce tegenover Sky Sports.

    De topscorer aller tijden van de Rode Duivels zit aldus nog niet aan zijn plafond. Volgens Pierce kan hij bij de beste spitsen van de Premier League horen. “Als hij blijft werken aan zijn afwerking. En als hij de bal kan bijhouden in functie van zijn ploeggenoten. Dan zou hij één van de drie beste spitsen, al dan niet de beste, in de Premier League kunnen worden”, aldus Pierce.

    Poll

    Vind jij dit ook?

    (122 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bob Marley +283
    dinsdag 18 september 2018 om 16:07
    Dat zijn eerste aanname en balbehandeling soms beter kan daar ben ik het wel mee eens, maar ik kan er niet veel opsommen die betere afwerkers zijn.
    Er komt zelfs niet meteen iemand in me op dus GO Romelu!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:12
    kane
    Vind ik leuk
    agdh +1420
    dinsdag 18 september 2018 om 16:37
    Laatste tijd heeft die toch ook wel wat kansen nodig voor hij scoort, nog niet de Kane van vorig seizoen, dan denk ik eerder Aguero
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 16:46
    Nee
    Vind ik leuk
    K1908 +620
    dinsdag 18 september 2018 om 17:27
    Zoals op het WK?
    Allemaal penalties, binnentikkers, of zelfs ongelukjes...

    Sterk...
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1072
    dinsdag 18 september 2018 om 17:47
    Kane scoort 70 procent van zijn goals met veel toeval, dat de bal via een kaats op zijn voet of hoofd terecht komt. Het WK was daar ook nog eens een sublieme herhaling van zijn seizoen in de Premier League.
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    dinsdag 18 september 2018 om 16:53
    Wie zijn dan nu die drie beste? Kane en Aguero kan ik inkomen, maar verder? Salah is voor mij geen spits, eerder een type Hazard.
    Vind ik leuk
    K1908 +620
    dinsdag 18 september 2018 om 17:27
    Aguero is de enige die beter is/kan zijn
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:32
    veel keus is er zowiezo niet en dan zitten we nog altijd op zijn kap
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1072
    dinsdag 18 september 2018 om 17:48
    Hij is al jaren een top 3 spits in de PL, wat blijft die Pierce toch een ongelooflijke spast. Hij vind Giroud beter dan Lukaku trouwens.
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    dinsdag 18 september 2018 om 18:02
    Ja, OK, als je zo begint, dan zijn we uitgepraat (ik bedoel hier Pierce, niet jij😉).
    Vind ik leuk
    agdh +1420
    dinsdag 18 september 2018 om 19:25
    Is natuurlijk niet waar dat Giroud beter is als Lukaku, maar Giroud is wel een meester in het kaatsen en bal bijhouden
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 20:17
    zijn 2 verschillende spitsen de een is een diepe den andere een target moeilijk te vergelijken
    Vind ik leuk
    Mario_ +1662
    dinsdag 18 september 2018 om 17:58
    Niemand is perfect en beheerst alles.
    Lukaku heeft de pech dat Mourinho een mindere ploeg neerzet in zijn functie. Ze zouden 3 keer zo veel kansen kunnen creëren voor hem.
    Maar dat hij nog kan en zal groeien, daar ben ik zeker van
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    dinsdag 18 september 2018 om 18:03
    Groeien, uiteraard, balaanname en controle, kaats, dribbel kunnen nog altijd beter. Maar dan gaan we stilaan over absoluut niveau spreken, zoals Real Madrid (en dat zou nu al kunnen, wat heeft Benzema meer?).
    Vind ik leuk
    agdh +1420
    dinsdag 18 september 2018 om 19:29
    Benzema is nog net iets completer denk ik, maar dat is een kwestie van tijd voor Lukaku hem ook voorbij steekt
    Vind ik leuk