Geen hoop voor Club Brugge? Het wordt opnieuw een 0 op 18

    Geen hoop voor Club Brugge? "Het wordt opnieuw een 0 op 18"

    Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 12:24di 18-09-2018 om 12:24

    Club Brugge begint dinsdagavond aan de nieuwe Champions League-campagne. Thuis tegen Borussia Dortmund ligt er misschien wel een kansje, al denkt Tom Boudeweel van VRT er anders over.

    De radiocommentator vreest het ergste. "Als je de tegenstanders bekijkt, dan moet je zeggen dat het 0 op 18 gaat worden. De budgetten van de opponenten zijn veel groter, hun spelers zijn beter... Als je de logica respecteert, dan heeft Club Brugge gewoon geen kans."

    Club pakte twee jaar geleden geen enkel punt in een matige poule met FC Porto, Leicester en FC Kopenhagen. "Als je dat naast Dortmund, de nummer 2 in de sterke Bundesliga, en Atletico legt... Monaco is misschien de minste van de drie, maar het is toch nog altijd een naam. En het Franse voetbal ligt de Belgische clubs ook niet altijd."

    Club kan enkel hopen op een enorme stunt. "Er zijn in de geschiedenis van de Champions League al grote ploegen gesneuveld natuurlijk. En Monaco en Atletico Madrid staan nog niet vlotjes te voetballen. Misschien zit daar wel iets in. Al zal het thuis moeten gebeuren. Ik kan me niet voorstellen dat Club op Atletico gaat winnen."

    Plaats een reactie

    dinsdag 18 september 2018 om 12:31
    Is al vanaf begin geweten 😁😁😁😁 schande van België begint vanavond 😁😁😁😁😁😁😁
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3849
    dinsdag 18 september 2018 om 12:47
    Tegen wie spelen jullie deze week Europees? Juist ja...
    Liever 0/18 in de Champions League en de daarbij horende miljoenen, dan uitgeschakeld worden in de voorronde van de Europa League... voor de tweede keer op rij 😂😂😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6561
    dinsdag 18 september 2018 om 13:00
    En dan nog tegen de voorlaatste van Frankrijk...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:09
    De schande van Belgie begon opt moment dat je vader op je moeder kroop en jij er uitvoort kwam. Dat is de grootste schande, de dag dat jij op aard kwam. Een schande dag!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:36
    In Hent is de schande ook bezig na de match tegen STVV.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:06
    in Europa moeten we elkaar steunen een slecht coëfficient en kunnen een rechtstreeks CL plaats kwijt zijn. Gent is al goed bezig omdat te realiseren dus moest ik u zijn zou ik liever zwijgen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:33
    We zijn aan wachten op die boeren hun REACTIE 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:36
    ret
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:37]
    Vind ik leuk
    Olli +285
    dinsdag 18 september 2018 om 12:59
    En de boer... hij ploegde voort
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 14:10
    Eet je boterhammen verder op jongetje, de middagpauze is bijna voorbij. Dan mag je terug braaf buso volgen...
    Vind ik leuk
    Philip R. +147
    dinsdag 18 september 2018 om 17:07
    Niks jonge... fooraap! Ge zijt gij just nie aant wachten op ons reacties! Nu het te heet onder je voeten wordt, en ja, ik zeg voeten... want jij had zeker “poten” gezegd... nu komt ge met zoiets af! De enige schandeploeg in België zijt gulder ventje, steekt da goe in je bolleke... ge zult in de verste verte nog nie aan ons palmares én uitstraling geraken met uw ploegske!!
    Vind ik leuk
    Toca +40023
    dinsdag 18 september 2018 om 12:38
    Zelfs als niet brugge fan heb je er meer aan dat Brugge punten pakt in de CL dan niet. Dus van mij mag brugge straks gewoon winnen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:44
    Doe geen moeite Toca, het grazen in volle zon deed die buffel geen deugd de voorbije zomer.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3849
    dinsdag 18 september 2018 om 12:48
    Je zou denken, als je eigen ploeg voor de tweede maal op rij uitgeschakeld wordt in de voorronde van de EL, dat je dan minder hoog van de toren zou blazen, maar in Gent snappen ze dat nog niet
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +430
    dinsdag 18 september 2018 om 12:57
    Je moet niet iederee over dezelfde kam scheren :).
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3849
    dinsdag 18 september 2018 om 13:16
    Nee, idd, sorry daarvoor
    Vind ik leuk
    Vlad +2667
    dinsdag 18 september 2018 om 13:30
    Inderdaad, in elk supporterslegioen zit wel een randdebiel, bij deze heeft deze van Gent zich hier bovenaan aangemeld als zijnde de schande van de Buffalos.
    Vind ik leuk
    freeman +11952
    dinsdag 18 september 2018 om 12:49
    Zo hoort het , we staan achter alle Belgische ploegen !
    We are Belgium !
    Vind ik leuk
    Rebel +1426
    dinsdag 18 september 2018 om 12:52
    Als Anderlecht supporter hoop ik vanavond toch minstens op een gelijkspel en ben er vast van overtuigd dat Club dit kan,zeker in een thuis match,wat mij stoorde aan de wedstrijden 2 jaar geleden was dat MPH nooit voor een punt gespeeld heeft,alles op het kampioenschap wat voor hem dan nog mislukte,MPH heeft niets van respect gehad voor onze Belgische ploegen en die zou men nog bondscoach willen maken,sorry maar dat was voor mij toch iets erover.
    Hopelijk voor Leko dat hij het goed doet,al ga ik nog net niet in blauw zwart voor de tv zitten😂😂
    Vind ik leuk
    Fie +223
    dinsdag 18 september 2018 om 13:46
    Ook veel club supporters hebben zich daar mij MPH aan gestoord! Dat gaan we hopelijk nu niet tegen komen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:13
    Daar zijn er hier een hele hoop die te dom zijn om dat te snappen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:38
    tegen moeten de kwekkers europees
    Vind ik leuk
    freeman +11952
    dinsdag 18 september 2018 om 14:27
    Tegen FC 't Patershol ! :-)
    Vind ik leuk
    Kettos +2247
    dinsdag 18 september 2018 om 22:35
    Patershöle, tis Europees he...
    Vind ik leuk
    ROBSON +3155
    dinsdag 18 september 2018 om 15:10
    Vriendschappelijk tegen Gent zeehaven. Heb zeehaven gewonnen gezet.
    Vind ik leuk
    Pis Tolee +827
    dinsdag 18 september 2018 om 19:07
    Verschuere zagevent, ge valt serieus in herhaling en mee zo'n reactie zijt ge geen haar beter dan buffalo471duust en een sjieke...
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    dinsdag 18 september 2018 om 12:47
    Tom Boudeweel, gelukkig zijn het niet altijd de grootste budgetten die de matchen winnen. Anders kunnen veel clubs beter forfait geven en niet alleen in de CL.
    Vind ik leuk
    freeman +11952
    dinsdag 18 september 2018 om 12:48
    Logica in voetbal ? Bestaat die dan wel .....?
    Vind ik leuk
    THOR4ever +2066
    dinsdag 18 september 2018 om 13:17
    Wat een negatieve insteek... Thuis is Brugge zeker niet kansloos. Deze blauw-witte supporter uit het oosten van het land duimt wel voor Brugge. We kunnen de punten goed gebruiken!
    Vind ik leuk
    Bob Marley +305
    dinsdag 18 september 2018 om 16:02
    Ik ben ook geen Club supporter, integendeel, maar laten we eens iets positiever zijn en toch allemaal samen hopen dat Club het goed doet in de CL. Ik zie echt niet in waarom Club niet (enkele keren) zou kunnen stunten, in voetbal kan namelijk alles want de bal is rond en elke wedstrijd moet gespeeld worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:09
    Ben zelf ook Buffalo fan, maar ik vind het belachelijk hoe sommigen hier tekeergaan. We zijn uitgeschakeld voor EL en hebben net thuis een nederlaag geleden tegen een middenmoter... en hier dan toch nog wat komen “kwekken” ... ik heb plaatsvervangende schaamte.
    Als je niet beseft (of niet wil beseffen) dat goede resultaten van Belgische ploegen in Europa goed is voor alle Belgische ploegen dan verdien je het niet om hier mee te praten met mensen die normaal doen...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 19:38
    Gelukkig zien we hier ook het andere soort supporter. Europees moeten we met zijn allen voor elke Belgische ploeg hopen op goede resultaten.