Winnende trainer van topper in JPL vervoegt Raes, Joos en co

    Winnende trainer van topper in JPL vervoegt Raes, Joos en co

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 11:20ma 17-09-2018 om 11:20

    Nu de interlandbreak weer achter ons ligt én de Jupiler Pro League weer op volle toeren draait, is het weer tijd voor Extra Time. Voor de nabespreking van speeldag 7 mogen Filip Joos en Frank Raes weer drie tafelgasten verwelkomen.

    Deze week kiest de VRT voor Philippe Clement, Peter Vandenbempt en Jan Mulder. Met onder meer de topper tussen KRC Genk en RSC Anderlecht, de late driepunter van Club Brugge en de harde Waalse derby is er heel wat stof om over na te kaarten.

    Plaats een reactie

    maandag 17 september 2018 om 11:31
    FCB zendt zijn zonen uit...

    Ph. clement, G. Verheyen, ..

    Een verademing...wel gemanierd, respectvol, met kennis van zaken,..

    Steekt schril af bij sommige beunhazen die zich trainer noemen..

    Om fier op te zijn...
    Vind ik leuk
    Bob Marley +305
    maandag 17 september 2018 om 11:34
    Clement heeft ook een Beerschot verleden, vergeet dat er ook niet bij te sleuren! Sommigen kunnen hier toch spoken zien hoor. Genk is momenteel gewoon goed bezig, Anderlecht niet.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:38
    Heeft de trainersstiel geleerd in Brugge onder MPH..nergens elders...
    Vind ik leuk
    Toca +39567
    maandag 17 september 2018 om 11:43
    Clement is nu al een betere trainer als mph!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 11:55
    Misschien word er ook eens iets positiefs over Antwerp verteld 😉, maar zo niet! Dan ga ik ook ni janken! Zo lang iedereen maar positief achter zijn ploeg staat 🔴⚪️
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 16:33
    zouden beter wat meer praten over DE ploeg van t stad, DE revelatie is Antwerp,eindelijk krijgt deze wereldstad wat ze verdient: een topploeg
    Vind ik leuk
    1880 +355
    maandag 17 september 2018 om 18:04
    Ja Frankske, ge zoudt daar maar met een zuurrrrr smoeleke gezeten hebben als ge Wim De Decker als studiogast gehad had he 😉? Zeker de 1-0 van Wilrijk1B tegen KVM niet vergeten uitvoerig te behandelen he.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:33
    Stop ne keer allemaal met zagen. Er word geen ploeg voorgetrokken en als ge et nie aankunt kijk dan nie
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws