Vranjes laat ploeg in de steek, Club Brugge krijgt goed nieuws voor topper

    Vranjes laat ploeg in de steek, Club Brugge krijgt goed nieuws voor topper

    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:31

    RSC Anderlecht gaat volgende week zondag op bezoek bij Club Brugge. Dat zal het zonder Ognjen Vranjes kunnen doen, die er niet bij zal zijn.

    In de wedstrijd tegen Royal Excel Moeskroen pakte de Bosniër terecht een rode kaart na een vuile tackle. Scheidsrechter Laforge twijfelde niet en stuurde hem meteen van het veld. De verdediger zal daardoor niet kunnen aantreden tegen Club Brugge.

    Bij RSC Anderlecht moeten ze ook vrezen voor een langere afwezigheid na de tackle met twee voeten vooruit. De verdediger zou weleens drie of zelfs meer speeldagen aan de kant moeten blijven. Hij mist dan Club Brugge, de thuiswedstrijd tegen Antwerp, de uitwedstrijd tegen KRC Genk en misschien zelfs de thuiswedstrijden tegen Standard en STVV.

    Plaats een reactie

    Shredder +2930
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:32
    Wat een debiel, kon zomaar een nieuwe Wasyl-Witsel zijn. Minstens 6 weken dit.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:35
    Ik vond die tackle van Moeskroen gevaarlijker en daar wordt slechts geel gegeven!? 2 maten en 2 gewichten??
    6 weken zou wel heel lang zijn, 3 weken zou normaal zijn volgens mij!
    Vind ik leuk
    Toca +30722
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:40
    Laat u niet zot maken. Na wesley is voor hen alles 6 weken. Al zie ik Vranjes die later ook nog wel is krijgen.
    Vind ik leuk
    Hhti +1404
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:25
    Had het iemand FCB geweest dan had JIJ zeker ook 6 weken gevraagd. Twee voeten vooruit is minimum 6 weken zelfs en die elleboog van Wesley ook. Als hij minder krijgt dan is het pas twee maten en gewichten!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 23:26]
    Vind ik leuk
    Diego A M +3197
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:46
    Moeskroen had zeker ook rood verdiend en nog enkele keren geel. Dit verandert echter niets aan de domme fout van vranjes en de terecht rode kaart. Ik kan geen zinnige verklaring bedenken waarom hij zoiets doet. Was totaal niet nodig en dat net voor Brugge.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:33
    Tenzij RSCA in beroep gaat en hij volgende week toch kan meespelen...
    Het zou Anderlecht echter sieren om niet in beroep te gaan en de terechte straf te aanvaarden!
    Vind ik leuk
    Shredder +2930
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:34
    Dinsdag uitspraak, vrijdag behandeling van beroep. Kan sowieso niet meespelen.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:36
    Hoop jij waarschijnlijk!
    Vind ik leuk
    Shredder +2930
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:36
    Nee, dat is gewoon zo... Shit zeg, leer allemaal eens jullie regels.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:37
    Is inderdaad ook zo maar jij hoopt het ook echt hè! :)
    Vind ik leuk
    Hhti +1404
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:27
    GET a life!!
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:33
    Dus omdat ik RSCA supporter ben mag je me gewoon effe beledigen?? Toffe kerel ben jij :)
    Vind ik leuk
    Hhti +1404
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:29
    Daar heb ik geen problemen mee, respect zelfs. Maar waarom maak jij dan de stelling dat Shredder dit hoopt? Hij heeft je gewoon de juiste reglementen aan en dan zeg jij dergelijke dingen!! Tja, misschien eens nadenken en aanvaarden dat de reglementen op dit gebied aangepast werden en maar goed ook. En nu hopen dat ze deze consequent toepassen!
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1614
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:36
    En waar beledigd hij je dan?
    Vind ik leuk
    Smuuw +588
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:27
    Awel neen, puur omdat het brugge is. Enja dit zal miss reacties lokken maar fuck this shit. Gewoon in beroep gaan en hopelijk pas erna terechte straf desnoods met een extra dag zodat ze ook snappen dat ze niet de enig ploeg zijn die ook in beroep kan gaan zoals met hun mottige wesley ... ik ben enorm voor fairplay maar soms kan het geen kwaad om andere te doen voelen wat ze doen tov de rest :D
    Vind ik leuk
    Hhti +1404
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:31
    Fantastische fairplay heb jij!
    Vind ik leuk
    Smuuw +588
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:22
    Tuurlijk, selectief hé oog om oog tand om tand net als in het heilig boekske 😁 moest ulle club niet zo stoem doen zouden we ook dezelfde houding toepassen. We spelen geen darts e
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2209
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:37
    Mijne hoed af
    Dit vind ik nu is gesproken
    Er zijn dus toch nog Mauve
    Met emotionele intelligentie
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:59
    Merciekes! En leuk te zien dat er ook toffe Brugge supporters zijn :) :)
    Nee, grapje hoor! Ik ben niet zo voor dat "vakjes duwen"... Eigenlijk zijn we met z'n allen toch vooral gewoon voetballiefhebber he... Elk met een voorliefde voor een bepaald soort voetbal of club maar bovenal gewoon gepassioneerd door het spelletje!
    Vind ik leuk
    Roach +1313
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:33
    Vranjes, 95% beer, 5% kalf...
    Vind ik leuk
    Smuuw +588
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:24
    3%kalf want ja tis ook een kieken eh
    Vind ik leuk
    hoekschop +1665
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:35
    Voor mij was dit geel.
    Vind ik leuk
    Toca +30722
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:37
    Nee dit is gewoon rood. Zeer domme actie.
    Vind ik leuk
    hoekschop +1665
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:41
    Dom, ja! Maar wel de bal. In Engeland is dit zelfs geen geel. Op het WK ook niet. Dit was te driest en verdient in mijn ogen geel maar rood vind ik streng.
    Vind ik leuk
    Kettos +1919
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:43
    Neen dit is altijd rood. Punt uit.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1614
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:38
    "In Engeland is dit zelfs geen geel" precies lang geleden dat je een match hebt bekeken in england...
    De tijd dat je in Engeland ongestraft 1tje de lucht kan in katapulteren is echt wel gedaan. Voor deze fout krijgt vranjes in Engeland ook minstens 3 weken.
    Vind ik leuk
    blondel +2182
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:48
    Awel hoekschop,voor mij was het rood voor de speler van Moeskroen.Hij moest maar niet in zijn weg lopen he.
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:12
    Ik zou ineens elke speler van moeskroen rood geven omda hij de bal raakt
    Vind ik leuk
    Kettos +1919
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:13
    Ja, de meesten zouden dan toch op het veld mogen blijven staan...
    Vind ik leuk
    RubenRSCL +215
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:14
    Haha vooral de spitsen dan
    Vind ik leuk
    Toca +30722
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:36
    Maakt ni uit voor volgende week. Is een match als een andere. We verliezen ni in brugge.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2209
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:41
    Allee dat is dan ook al geregeld
    Dus niemand hoeft nog te gaan kijken
    Den oppergod toca heeft gesproken
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:03
    Mooi om te zien dat je zo optimistisch bent Toca :). Moest het nu in RSCA zijn zou ik nog durven stellen dat de kans (statistisch) groot is dat we gaan winnen...
    In en tegen het Brugge in zijn huidige vorm? Da's een ander paar mouwen.
    Laten we in elk geval hopen op een mooie match! En voor RSCA een eerste mooie test om te zien of de ploeg echt zo goed is... Eigenlijk misschien zelfs best niet te goed zijn, anders zou Coucke wel eens durven beslissen dat er geen versterking meer nodig is!
    Vind ik leuk
    Kettos +1919
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:36
    Onbegrijpelijk om da te doen als ge 2-0 voor staat tegen de krabbers van Moeskroen. Als em da ni afleert speelt em 10 matchen op een seizoen en is em de rest geschorst...
    Vind ik leuk
    Xytox +873
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:39
    Was idd rood maar hij heeft de bal en raakt amper de man, dus 2 weken is voor mij al meer dan genoeg. Is gewoon principieel omdat het met twee voeten vooruit is.
    Trouwens vreemd dat die Griek van Moeskroen twee vliegende tackles met de voet vooruit mag doen zonder zelfs geel te krijgen, en die fout op Bornauw aan de cornervlag was nog veel donkerder rood en krijgt ook slechts geel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:46
    Vond dit ook zeer vreemd voor tzelfde geld ligt bornauw er maanden uit zoals die pierrot kwam invliegen
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13435
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:42
    Toch ook een vijs los om op dat moment met een 2 - 0 voorsprong uw ploeg in de steek te laten.

    Hopelijk leert hij eruit voor Anderlecht, maar het ziet er een recidivist uit.

    Trebel toont overigens weer zijn klasse. Louwagie heeft hem daar toch serieus mispakt door hem te laten kennen voor een paar punten en komma's.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    Kettos +1919
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:48
    Haha, idd! Wat een klasbak Trebel. Is bijna altijd genieten. Zo spijtig dat die verre lob er niet inging, had ie zo verdiend...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13435
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:38
    Had een schitterend doelpunt geweest in ieder geval!
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:49
    Hey hey hey, niet op zijn uiterlijk afgaan en te snel concluderen dat hij er als een recidivist uitziet hè! :) :)
    Al vrees ik er ook wat voor! Terwijl ik hem verdedigend niet slecht vind hoor! Zulke mannen moet je er ook tussen hebben.
    Vind ik leuk
    Kettos +1919
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:58
    Ja het erge is dat diene echt goed aant spelen was he...mss was hij gewoon uitgegleden...:D
    Vind ik leuk
    blondel +2182
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:41
    Nee zeker niet ,is geen recidivist.202 profmatchen ,73 keer geel en 8 keer rood.Zuiverder kun je niet zijn.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13435
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
    Dat is waar! En het is inderdaad een goeie, maar als team kan je het wel missen dat zo een speler om de x aantal matchen, matchen moet missen omwille van zulke fouten en de gele of rode kaarten die daar uit volgen.
    Vind ik leuk
    Meester123 +181
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:04
    Louwagie is altijd bang om te veel geld uit te geven eh
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13435
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:37
    Dat is toch wel de grootste koop die we misgelopen hebben de afgelopen jaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:44
    Die tackle van Pierrot op Bornauw was slechts geel terwijl die gevaarlijker was
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1305
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:49
    De paarse hebben hier genoeg geschreven dat het schandalig was als brugge in beroep zou gaan tegen de zes weken van wesley wat gaan ze nu zeggen op deze zware fout die normaal 4weken straf zou zijn ben benieuwd dat ze dien houthakker nu ook zo zullen beschuldigen en zijn straf aanvaarden word vervolgd
    Vind ik leuk
    Diego A M +3197
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:54
    😀😀😀😇😇
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1305
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:08
    De anderl sup op hun best zijn hier weer alles aan het minimaliseren verhaeghe zal het weer gedaan hebben want nu is die houthakker er ni bij tegen ons spijtig want dan speelden we waarschijnlijk maar tegen 10 die speelt ni te veel matchen uit dit seizoen
    Vind ik leuk
    valere +253
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:16
    Dat worden 4 weken...En als Coucke consequent is,dan gaat ie niet in beroep...Het moet maar eens gedaan zijn,zei hij zelf;dat de ploegen die in beroep gaan,beloont worden met straf vermindering...Dus,bij deze.....
    Vind ik leuk
    valere +253
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:21
    Zitten bij Anderlecht blijkbaar nogal met een ei voor komende speeldag?
    Troost jullie,met hem er niet bij,ben je beter af...Of Anderlecht stond al na 10 minuten met 10...Of dacht je dat Danjuma dit niet zou uitspelen,tegen een veel te trage houthakker?
    Vind ik leuk
    Smuuw +588
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:33
    heftige poppers precies dezer dagen? Drink er nog snel eentje rukt u af en dodo want zondag zijn u billen bloot, volgende week klappen we nogeens over u commentaar :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:51
    Dit weet je toch dat je dan rood krijgt....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:21
    Beter dat hij ze nu pakt, dan na 10 minuten in Brugge zeker? Terecht rood, en er gaat een extra schorsing komen, zeker omdat het laat in de westrijd is, maar om het nu te vergelijken met een elleboog vind ik wel wat met de haren getrokken... Hier kan je tenminste nog zeggen dat de pipo probeerde te voetballen.
    Enfin, hopelijk valt de uitspraak mee, en hebben ze dan het fatsoen om niet in beroep te gaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 06:13
    Er gaat een extra schorsing komen ??
    Zeker omdat het laat in de wedstrijd is??
    Dat begrijp ik niet goed....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:40
    Vaak wordt er rekening mee gehouden wanneer een rode kaart vroeg in de wedstrijd valt, dan redeneren ze dat de ploeg al gestraft is doordat ze een wedstrijd grotendeels met tien moesten spelen. Misschien gaat die redenering omgekeerd ook op, wanneer het rood heel laat valt?
    Ik weet het ook niet hoor, de gedachtegang van het bondsparket is mij gewoonlijk even duidelijk als geavanceerde kernfysica :-s
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 18:40]
    Vind ik leuk
    CobraX +488
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:38
    Degoutante tackle. Mag voor mij gerust 4 weken geschorst worden en dat zeg ik als Anderlecht supporter. Maar om hem echt te straffen, zou Coucke moeten zeggen: telkens als je op die manier een tackle inzet, krijg je een boete die 50% van je maandloon bedraagt. 't Zal snel gedaan zijn met zo'n tackles uit te voeren.

    Denk dat we verder nog 2 nieuwe verdedigers nodig hebben. Eentje om Sa te vervangen en eentje om Vranjes zijn talloze schorsingen op te vangen.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2209
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:44
    Thanks Vranjes
    You make my day
    Loemp kieken
    Vind ik leuk
    DOMI +33
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:12
    2 maten en 2 gewichten mogen er niet zijn voor om het even welke tackle met een kans op een Wasyl-letsel. We zullen echter wel zien wat er van komt. De soep zal niet zo warm gegeten worden als ze wordt opgediend: Zeker geen 6 zoals Wesley, misschien 3 en dan nog eens in beroep omdat het zijn eerste keer is en we zullen zien waar we uitkomen. Wesley werd als voorbeeld gesteld omdat het niet zijn eerste keer is maar dergelijke spelers zijn spelers die inderdaad hun ploeg in de steek laten. Ze zullen het hopelijk wel afleren met hun straffen maar dan mogen ze niet door velen door dik en dun worden verdedigd voor hun onaanvaardbaar handelen!
    Vind ik leuk
    blondel +2182
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:46
    Om te lachen,zijn eerste keer.In Belgie ja,we zijn dan ook maar 4 wedstrijden ver.Zal het nog eens herhalen,202 profmatchen,73 x geel,8 x rood.Jazeker meneer,dit was mijn eerste keer,zal het nooit meer doen.
    Vind ik leuk
    DOMI +33
    zondag 19 augustus 2018 om 09:38
    Tja, dan zal hij ook nog wel een kwartet-kaarten verzamelen in België. Het gaat er echter om dat dergelijke spelers, na zo'n zware overtreding, te veel en te vaak door velen het hand boven het hoofd wordt gehouden met allerlei uitvluchten om de straf zo klein mogelijk te houden. Dit is niet bevorderlijk om het af te leren. Vroeger kregen ze nog een boete extra van de club in plaats van in beroep te gaan zodat nog 1 dag schorsing overblijft!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:31
    Je kunt maar gebruiken wat je hebt é ....shame on you Antwerpsupporters !!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vranjes laat ploeg in de steek, Club Brugge krijgt goed nieuws voor topper