Genk weigert bijzonder miljoenenbod: 'Hij is er binnenkort meer waard'

    Genk weigert bijzonder miljoenenbod: 'Hij is er binnenkort meer waard'

    donderdag 16 augustus 2018 om 19:43

    Het is Sevilla menens om Sander Berge weg te lokken bij KRC Genk. De Spaanse club wil er alles aan doen om de jonge middenvelder toch aan te trekken.

    Eerder raakte al bekend dat Sevilla interesse toont in de Noorse middenvelder. Volgens Deportes ABC heeft Genk zelfs een bod van vijftien miljoen euro ontvangen voor Berge. Dat vonden de Limburgers echter niet goed genoeg. Het werd meteen van tafel geveegd.

    "Een paar weken geleden heeft Sevilla ons weer verteld dat ze interesse tonen. We kregen ook snel een bod van vijftien miljoen euro binnen", zegt algemeen directeur Erik Gerits aan de Spaanse bron.

    "Het is een bijzonder mooi bod, maar we hebben het toch moeten weigeren. We hebben bij Genk besloten dat het nog niet het juiste moment is om Berge de club te laten verlaten. Dat hebben we hem ook gezegd. Als hij zo blijft spelen, is hij binnenkort nog meer waard", aldus Gerits.

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 19:55
    Goed gesproken, over een jaar voor 30+
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3182
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:55
    Perfect samengevat..
    Een volledig jaar in Genk met hopelijk een mooie europese campagne en hij is er makkelijk 25 milj waard...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:56
    Correcte beslissing van KRC Genk als hij dit seizoen volledig kan spelen en geen terugval krijgt gaat zijn marktwaarde serieus stijgen en dan zijn ze beiden winnaar zowel club als speler
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +4814
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:56
    "Binnenkort is hij meer waard". Dat zeiden ze van Teo ook, nu mag Anderlecht nog blij zijn dat ze hem nog kwijtgeraken. Berge heeft natuurlijk wel nog veel progressiemarge en de toekomst lacht hem toe, maar wat als hij vandaag of morgen zwaar geblesseerd geraakt en 6-12 maanden uit is? Dan zullen ze spijt krijgen dat ze nu geen 15 miljoen geaccepteerd hebben.
    Maar ik vind ook dat Genk zich niet moet laten doen en het onderste uit de kan moet proberen halen.
    Het is dus hinken op twee gedachten en de toekomst zal uitwijzen of ze de juiste beslissing genomen hebben.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1634
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:14
    Genk heeft de luxe dat ze die gok wel eens kunnen maken...
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8832
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:56
    Idd, 5 jaar geleden zouden ze zo een bod nooit geweigerd hebben, maar zowel op financieel als sportief vlak kunnen zich het permitteren!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:11
    Ge moet die Brusselse rotzooi niet vgl met klasbakken van Genk he.
    Teo was al overroepen toen hij nog in vorm was.
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +4814
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:14
    Je leest ook alleen maar wat je wil lezen he, zoals gewoonlijk. Ik heb alleen de situatie vergeleken, niet de kwaliteiten. Ik zei dat Berge nog veel progressiemarge heeft en de toekomst hem toelacht (door zijn jeugdige leeftijd).
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3929
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:37
    De genkse zelfverheerlijking is weer paraat hahah
    Vind ik leuk
    Watcher +903
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:00
    of minder…. genoeg gevallen die een seizoen later de helft of minder dan de helft waard zijn. Verkopen en degelijk doorverkoop % vragen
    Vind ik leuk
    SD +8017
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:08
    In zaken heb ik geleerd dat de helft van iets beter is dan niets. Een knieletsel en foetsie de jackpot.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13614
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:25
    Je kan nee zeggen, maar bij een bepaald bod zal dat toch stoppen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:31
    Chelsea heeft ook nog altijd geen JA gezegd bij een bod van 225 miljoen voor Hazard. Genk heeft geen geld nodig dus, kan ieder bod, hoe gek ook, geweigerd worden.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +13614
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:55
    Tot zolang de speler mee wil, kan dat.
    Vind ik leuk
    Xytox +915
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:53
    Ik kan begrijpen dat ze hem niet willen verkopen als ze het geld niet nodig hebben, maar ik krijg stilaan kriebels van al die grootspraak van Belgische managers/directeurs... Moses Simon was na 5 matchen €30 miljoen waard...nu krijgen ze er amper €5 miljoen voor... Dendoncker was zelfs €40 miljoen waard en is vertrokken voor €15 miljoen...Limbombe was ook €20 miljoen waard en Club zou nog €8 miljoen krijgen...
    Als een speler een blessure oploopt, of een mindere periode heeft, of gewoon zegt dat hij wil vertrekken, dan mag de ploeg al blij zijn met een fractie van die mega-bedragen waarmee ze zitten goochelen...
    Zeg dan gewoon als voorzitter/manager dat een speler niet weg mag, en stop met idiote bedragen te noemen (of te suggereren).
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    Bertjen +21
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Nu ben ik geen Genk fan maar dit vind ik knap ! Willen ze meer geld? Wss wel , maar mss willen ze gewoon hun beste ploeg houden om voor de prijzen mee te spelen , top!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:21
    Je moet het de jongens nageven bij Genk, ze slagen er bijna elk jaar in de grootste nonsens te vertellen en toch komt er nog wat volk kijken. Jaren na mekaar de grootste talenten, de beste ploeg, de beste trainers en de beste jeugd. Alleen, geen resultaten. Sukkelaars uit het zwarte hol van Limburg.
    Vind ik leuk
    freejazz +362
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:18
    Luister FC San Idioto, dat je een ordinaire Racing Genk-hater bent heeft iedereen hier allang begrepen, maar dat je je voortdurend respectloos gedraagt tegenover de gewone mensen uit die regio is toch wel heel laag. Wie ben jij eigenlijk, wat is er ooit met je gebeurd waardoor je de gewone (Limburgse) burger steeds nadrukkelijk kleineert en beledigt ?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:25
    Eerlijk is eerlijk, voor een klein provincieclubje zorgen ze er wel voor dat ze aandacht krijgen. De zucht naar aandacht is zielig, maar beter dat dan niks. Je moet iets doen om gebrek aan resultaten te compenseren uiteraard.
    Vind ik leuk
    taz +158
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:07
    fc san fulgencio
    maak eerst eens zoals de meesten bekend uit welk nest dat gij komt
    voor je de hardwerkende mijnwerkers uit het zogezegde zwarte hol beledigd?
    zielig ventje !!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:09]
    Vind ik leuk
    taz +158
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:09
    fc san fulgencio
    maak eerst eens zoals de meesten bekend uit welk nest dat gij komt
    voor je de hardwerkende mijnwerkers uit het zogezegde zwarte gat beledigd?
    zielig ventje !!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:27
    Genkenaar, hoeveel is Benson waard ondertussen ? Moet toch minstens 38 miljoen zijn ! Trossard naar het schijnt al meer dan Hazard. Trossard, nog zo’n wereldtopper onder de kerktoren.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:42
    Benson is niks waard, daarom dat hij waarschijnlijk naar Brugge of Anderlecht zal gaan. Die hebben graag overroepen spelers zoals Kums, Schrijvers, Teo,...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Genk weigert bijzonder miljoenenbod: 'Hij is er binnenkort meer waard'