'Club Brugge heeft weer beet, WK-ganger reist af naar België'

    'Club Brugge heeft weer beet, WK-ganger reist af naar België'

    woensdag 18 juli 2018 om 07:15

    Club Brugge lijkt naast Matej Mitrovic deze week nog een tweede speler binnen te halen. In Costa Rica wordt namelijk gemeld dat Bryan Oviedo aangekomen is. 

    Dat weet de lokale journalist Keish Gomez. "Ze hebben mij verteld dat Oviedo in de komende uren naar België reist om te gaan tekenen bij Club Brugge. Wij hopen het, zodat hij regelmatig speelminuten kan krijgen."

    Echt uitstekende adelbrieven heeft Oviedo niet. Bij zijn club Sunderland degradeerde hij twee keer na mekaar, waardoor hij nu in de League One zit. Hij is wel een vaste waarde in het nationale team van Costa Rica en was dus ook mee naar het WK. Als linksvoetige flankverdediger zal hij vooral Krépin Diatta, Arnaut Groeneveld en eventueel nog Anthony Limbombe het vuur aan de schenen moeten leggen.

    Plaats een reactie

    TageMeister +4626
    woensdag 18 juli 2018 om 08:15
    Heb den indruk dzt het geld vrij vlot rolt bij onzr belgidche pliegen....
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    woensdag 18 juli 2018 om 08:20
    Leer Nederlands brusselaar
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 08:27
    Is het echt zo moeilijk voor jou om erachter te komen wat hij probeert te zeggen?
    Of is het zo onmogelijk om te begrijpen dat mensen af en toe wel eens een paar typfouten maken?
    Vind ik leuk
    TageMeister +4626
    woensdag 18 juli 2018 om 10:10
    ben Vlaming !
    Vind ik leuk
    TageMeister +4626
    woensdag 18 juli 2018 om 10:11
    https://www.metronieuws.nl/niet-gebruiken/extra/2016/04/bewezen-taalverbeteraars-zijn-onprettige-mensen :D
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4055
    woensdag 18 juli 2018 om 12:20
    Leer jij eens wat minder op de man spelen??
    Vind ik leuk
    bolclbr +802
    woensdag 18 juli 2018 om 11:29
    TageMeister, aan je tekst te zien typ je blind met 10 vingers. Bravo daarvoor. Maar gebruik één of andere spellingcorrector (MS Word, Van Dale speller, ...), dan broebel je niet. :-)
    Vind ik leuk
    TageMeister +4626
    woensdag 18 juli 2018 om 11:58
    komt door GSM en niet goed wakker ! maar de boodschap blijft dezelfde
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 08:26
    akkoord, elke speler moet de kans krijgen om zich te bewijzen én elke speler moét zich ook eerst bewijzen vooraleer je kan spreken over een al dan niet geslaagde transfer.
    Maar eerlijk gezegd heb ik hier toch mijn twijfels over. Afwachten is het ordewoord.
    Vind ik leuk
    Stefken +173
    woensdag 18 juli 2018 om 08:37
    Is er echt iets van aan ,afwachten maar
    Vind ik leuk
    freeman +10967
    woensdag 18 juli 2018 om 09:40
    De matchen die we van Costa Rica reeds zagen, heb ik die gast dan ook speciaal gevolgd ! ( Vermeende interesse van Club reeds) . Gaf wel een goede indruk , zou ook nog maar eens een versterking in de breedte kunnen zijn !
    Vind ik leuk
    TageMeister +4626
    woensdag 18 juli 2018 om 10:12
    of het voor de breedte is zal van de prijs en het loon afhangen
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14429
    woensdag 18 juli 2018 om 10:02
    Goede zaak voor de Bruggelingen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Club Brugge heeft weer beet, WK-ganger reist af naar België'