'Messi laat zijn mening horen in transferdossier van Eden Hazard'

    'Messi laat zijn mening horen in transferdossier van Eden Hazard'

    Eden Hazard was één van dé uitblinkers op het afgelopen WK, en dat kan een mooie transfer opleveren. Hij wordt dan ook gelinkt aan zowel Real Madrid als FC Barcelona. Bij die laatste club heeft Lionel Messi zijn fiat gegeven.

    Als sterspeler laat Messi zijn invloed over het aankoopbeleid regelmatig geleden. Volgens het Spaanse Don Balon heeft Messi achter de schermen aangegeven dat hij Hazard wel degelijk als nieuwe ploegmaat wil.

    Barcelona moet dan wel snel in actie schieten, want Real Madrid zou momenteel de beste papieren hebben om de Rode Duivel binnen te halen. Meer nog: volgens hun ex-speler Brian Laudrup heeft Hazard hem al verteld dat hij volgend seizoen voor Real speelt. In het openbaar houdt Hazard de lippen echter stijf op mekaar over zijn toekomst.

    Plaats een reactie

    Mckenzie +3712
    zondag 15 juli 2018 om 16:36
    Ik hoop op Real. Toch de grootste ploeg ter wereld.
    Vind ik leuk
    Ronnymo +91
    zondag 15 juli 2018 om 16:47
    19 pt achterstand !!! Vernederd in de Spaanse beker !!! Grootste , tja ! Champions league cadeau gekregen .
    Vind ik leuk
    Patfey +5091
    zondag 15 juli 2018 om 17:10
    Van wie? Belangrijkste competitie weer eens gewonnen, ongeëvenaard palmares.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14185
    zondag 15 juli 2018 om 18:06
    Die matchen tegen Bayern twee jaar geleden, zijn en blijven toch een enorme hold up met die scheidsrechter Cakir in de hoofdrol.
    Vind ik leuk
    Patfey +5091
    zondag 15 juli 2018 om 18:13
    Sprookjes van Bayern, gewoon slechte verliezers.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:51
    Wat ik nooit ga vergeten is de kwartfinale van dit jaar tegen Juve, dat vond ik een veel groter cadeau dan wat die Karius uitdeelde.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14185
    maandag 16 juli 2018 om 09:58
    Daar hebben we als Juve zijnde onszelf vooral uitgeschakeld in die eerste wedstrijd. Veel te behoudend gespeeld omdat 't "grote Real" kwam. Terwijl ze dan in Madrid getoond hebben dat ze eigenlijk gewoon van eigen kracht moeten uitgaan.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:49
    Heb je ook gewoon gelijk mee, ze hebben het in de heenmatch volledig afgegeven.
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 19:23
    Wel deels afgekocht ten tijden Franco ;-)
    Vind ik leuk
    Patfey +5091
    zondag 15 juli 2018 om 20:22
    Nog zo’n sprookje, en ondertussen al lang door feiten en onderzoek tegengesproken. Wedden dat jij ook tegen Anderlecht bent en gelooft dat die hun titels gekocht hebben 😉.
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:02
    Hoe raad je het?? 😁
    Ach, ik ben voldoende neutraal, voldoende nuchter en voldoende genuanceerd.
    Maar ik heb al genoeg gezien om beter te weten ;-)
    Serieus Patfey, als je denkt dat dit niet bestaat in de mooiste sport ter wereld die voetbal hoort te zijn, geloof maar gauw iets anders.
    Vind ik leuk
    Patfey +5091
    maandag 16 juli 2018 om 22:06
    Dingen gebeuren, maar ik ben sceptisch over alle samenzweringstheorieën. Anderzijds weet ik dat Anderlecht eens zwaar in ‘t zak gezet is door de scheidsrechter tegen Real. Heeft waarschijnlijk later (hij was er toen nog niet bij) Constant op ideeen over PR tov de scheidsrechter gebracht.
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 22:08]
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 21:03
    Ohw ja, ik moest nog lachen. Je zei 'feiten' en 'onderzoek' 😃😃
    Vind ik leuk
    Patfey +5091
    maandag 16 juli 2018 om 22:05
    Wel, ik heb onlangs gelezen dat Franco het eigenlijk niet zo voor Real had.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4667
    zondag 15 juli 2018 om 17:08
    Vorig jaar nochtans tweede grootste in eigen stad Madrid... Nu hij is Real fan. Dus zal wel naar daar willen
    Vind ik leuk
    Patfey +5091
    zondag 15 juli 2018 om 17:11
    Atletico won de EL, de CL is iets belangrijker.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4667
    zondag 15 juli 2018 om 17:19
    Atletico was in de competitie tweede. Real derde.
    De enige competitie waarin Real NIET tegen Atletico of Barcelona moet spelen kunnen ze winnen. Zo zie ik het. (Ja gekleurd maar daarom niet minder waar)
    En de CL is heel wat belangrijker als de Europa League. Dat is niet echt een grote competitie.
    Vind ik leuk
    Patfey +5091
    zondag 15 juli 2018 om 18:12
    Barca en Atletico waren beide niet goed genoeg in de CL, dat zegt alles😉
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4667
    zondag 15 juli 2018 om 18:29
    Zegt helemaal niets. Als het statement is dat Real beste ploeg van de wereld is maar die ploeg kan niet winnen in dat jaar (na meerdere wedstrijden) van 2 ploegen, dan klopt de stelling niet. Pas op ik zeg nergens dat Barcelona de beste ploeg is. (Al denk ik dat wel)
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    Patfey +5091
    zondag 15 juli 2018 om 20:21
    Als je de belangrijkste competitie wint, ben je de beste ploeg, onderlinge matchen doen er verder niet toe, je moet er staan op het juiste moment. Een nationaal kampioenschap weegt lichter dan een CL.

    Ook al had Anderlecht dit jaar 4 keer tegen Brugge gewonnen, als Brugge kampioen wordt, is Brugge de beste ploeg van Belgie, of ik dat nu leuk vindt of niet.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4125
    zondag 15 juli 2018 om 22:26
    euh ik kan uw mening dikwijls wel smaken (omdat je weinig tot geen gelul verkoopt) maar hier zit je der toch effe naast vind ik

    13 Europa cup 1 ofte CL (nowadays) winst +2 Uefa cup winst voor real + 33 spaanse titels (hoezo real wint enkel competitie waar ze niet tegen atletico of barca moeten spelen)

    5 CL winsten en 4 Uefa cup winst +25 titels.

    het enige waarin barca zijn grote concurrent overtreft, zijn bekerwinsten. Laten we eerlijk blijven en zeggen dat deze competitie toch ook van mindere waarde is op een palmares.

    In onderlinge duels ligt het zo dicht bij elkaar, dat het het vermelden amper waard is. Maar als we dan toch compleet willen zijn, ook daar is real in het voordeel, al is het zoals gezegd amper noemenswaardig.

    Bottomline. Real is de grootste ploeg in spanje. En neen ik ben geen real aanhanger
    [Reactie gewijzigd op zondag 15 juli 2018 om 22:27]
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +551
    zondag 15 juli 2018 om 18:24
    Heeft met keuze van clubs eerder al fouten gemaakt. Kon na Lille naar Chelsea, Manchester United en City ...

    Als hij die keuze nu opnieuw zou moeten maken denk ik wel dat die anders zou zijn.

    Real ... die gaan terug moeten bouwen aan een volledige nieuwe ploeg. Kans dat dat volgend seizoen niet direct vlot gaat lopen lijkt me toch vrij reëel. Barça daarentegen dat is inpassen in een ploeg die er al staat. Ik denk dat hij vooral denkt om bij Real een prominentere rol te kunnen spelen dan bij Barcelona.
    Vind ik leuk
    AlexGMillian +1070
    zondag 15 juli 2018 om 17:10
    grootste... fanboyism op deze site, wie had dat gedacht dat hier kinderen zaten.. ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 16:37
    I will do the right thing ! I saw the prophecy
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 17:01
    Ik zou dan gaan voor Meunier als ik Barcelona was
    Vind ik leuk
    SD +8763
    zondag 15 juli 2018 om 17:24
    Zowel Hazard als Courtois hebben wellicht een voorakkoord met Real
    Vind ik leuk
    zondag 15 juli 2018 om 21:10
    Als hij maar weg gaat bij chelsea en courtois ook! Zal hun goed doen denkik
    Vind ik leuk
    Mario_ +1663
    zondag 15 juli 2018 om 23:31
    2 van de grootste ploegen der aarde. spijtig dat de Spaanse competitie maar uit 2 ploegen bestaat.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws