OFFICIEEL: Afgesprongen deal rond Sels noopt Anderlecht tot opvallende verlenging

    OFFICIEEL: Afgesprongen deal rond Sels noopt Anderlecht tot opvallende verlenging

    vrijdag 22 juni 2018 om 17:08

    RSC Anderlecht heeft het contract van Boy de Jong verlengd. Dat valt zeker verrassend te noemen, aangezien aan het begin van de mercato algemeen werd aangenomen dat de Nederlander zou vertrekken.

    De Jong is de zoon van doelmannentrainer Max de Jong, die al enige tijd bij paars-wit aan de slag is. Op zijn aanraden haalde de club ook Boy binnen, in de functie van derde doelman. Dat verklaart meteen waarom de jongeling nog geen enkele keer in actie kwam voor het A-team van Anderlecht.

    Aangezien de Brusselaars van plan waren Matz Sels aan te trekken, leek het liedje van de Jong uit. Nu die eerste echter definitief niet komt, verandert RSCA het geweer van schouder. De Jong blijft dus aan als derde doelman, terwijl Frank Boeckx en nieuwkomer Thomas Didillon mogen strijden voor het plekje onder de lat.

    Poll

    Begrijp jij deze beslissing van Anderlecht?

    (365 stemmen)

    Plaats een reactie

    camargue +617
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:13
    ze moeten de kleedkamer toch vol krijgen zeker.
    Vind ik leuk
    WBs +791
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:21
    3de doelman ! Zal waarschijnlijk nooit in het 1ste elftal komen ! kost niets ( geen km vergoeding ... komt mee zijne pa mee ) iedereen tevreden zeker !
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:29
    Zal wel weer een heel jaar voor bij de tweede ploeg te keepen
    Vind ik leuk
    Bonanza +484
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:51
    Snap er niks van. En wie denkt dat ze met Frank voldoende in huis hebben.... Niet!
    Vind ik leuk
    pateken +2566
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:00
    Pa,Adam,Hoss of Little Joe ( 'kweet niet wie op dit forum actief is) het was ook Frank die tot ieders voldoening in het doel stond toen RSCA kampioen speelde , remember?
    Heeft medische testen ondergaan dus die rug zal wel OK zijn zeker?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:51
    Dat is nog eens nieuws !!!!
    Vind ik leuk
    pateken +2566
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:06
    Infeite wel : den deze heeft ten minste getekend!
    Vind ik leuk
    Goaltje +493
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:10
    Ze geven gas daar bij den Anderlecht !
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:54
    Hoe, hadden ze niet net die knul bij City gaan halen als derde doelman/beloftenkeeper? Nog niks bijgeleerd over blokkeren van jonge talenten na die Svilar historie zeker?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:23
    svilar is ne loser
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Afgesprongen deal rond Sels noopt Anderlecht tot opvallende verlenging