'Markovic in beeld bij twee Belgische topclubs, maar niet Anderlecht'

    'Markovic in beeld bij twee Belgische topclubs, maar niet Anderlecht'

    Gepubliceerd: woensdag 20 juni 2018 om 07:35wo 20-06-2018 om 07:35

    RSC Anderlecht wist vorige winter Lazar Markovic te strikken. De Liverpool-huurling kende, ondanks een lastig begin, een uitstekende uitleenbeurt. Paars-wit hoopte de Serviër eerst definitief te kopen, maar dat bleek geen optie. Twee concurrenten willen nu ook hun kans wagen.

    Bij zijn aankomst in Anderlecht kampte Markovic met een fysieke achterstand. Eens die was weggewerkt maakte de winger indruk. Paars-wit wilde de Serviër graag in huis halen, maar Luc Devroe bevestigde al dat hij niet haalbaar was.

    Even leek Markovic op weg naar Olympiakos, maar de Grieken beschikken niet over voldoende financiële middelen. Toch hoopt de club van onder meer Bjorn Engels op de komst van de Serviër. Daarnaast toont ook Celta de Vigo interesse.

    Belgische interesse
    Het Griekse RedNews komt echter met een bijzonder nieuwtje op de proppen. Zij beweren namelijk dat Standard Luik en Club Brugge de situatie van Markovic met argusogen volgen. Afwachten of beide topclubs effectief een poging zullen ondernemen.

    Plaats een reactie

    woensdag 20 juni 2018 om 07:48
    Hoe kan RSCA dit laten gebeuren ?!
    Zo een beleid doet mij twijfelen aan de ernst van het nieuwe bestuur!
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1509
    woensdag 20 juni 2018 om 08:01
    Hoezo hebben Brugge en Standard wel de financiële middelen hiervoor...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3364
    woensdag 20 juni 2018 om 08:11
    Soms gaat het niet om wat je kan geven maar om wat je wil geven...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6571
    woensdag 20 juni 2018 om 08:14
    Club wel door de CL ;-)

    Fantastische speler voor eender welke belgische ploeg maar spijtig genoeg o zo blessuregevoelig...
    Vind ik leuk
    ROBSON +3157
    woensdag 20 juni 2018 om 09:30
    Yup club in ieder geval wel
    Vind ik leuk
    DDT +3454
    woensdag 20 juni 2018 om 08:51
    Je moet hier echt alles geloven. Sommige mensen zijn toch goedgelovig. 😂
    Vind ik leuk
    Rune1891 +3920
    woensdag 20 juni 2018 om 13:20
    Zou ik wel leuk vinden, was in brussel zowat hun enige lichtpuntje als die kon spelen.
    Vind ik leuk
    blondel +2781
    woensdag 20 juni 2018 om 20:02
    Is alleen van waarde als hij de bal heeft,verdedigend niks waard.
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 16:47
    Gaat zo een Markovic een ploeg kampioen maken? Allicht niet. Conditionele achterstand, blessures, een goal en een assist dacht ik. Maar..., als je zo een speler haalt, en hij bezorgt je 3 punten in de CL, dan is zijn contract allicht terugbetaald. En het lijkt me niet onmogelijk om hem te laten toewerken naar een paar matchen in de CL, wat voor de speler uiteraard ook weer een manier is om zich in de kijker te spelen. En met wat geluk heb je ook een stand in die wedstrijden kan beslissen in de PO.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws