Deal bijna rond? KAA Gent verlost Standard van floptransfer

    Deal bijna rond? "KAA Gent verlost Standard van floptransfer"

    woensdag 20 juni 2018 om 15:03

    AA Gent zoekt voor komend seizoen nog naar creativiteit, en die vindt het op een verrassende plaats. Het zou nu Jean-Luc Dompé van Standard willen aantrekken. 

    Update woensdag 20/06 15u03:

    Volgens Het Laatste Nieuws is de transfer van Dompé naar Gent nu ook officieel. De Fransman zou een contract voor twee seizoenen tekenen en de Oost-Vlamingen zouden geen transfersom betalen voor de flankspeler. 

    Zijspoor

    De 22-jarige Fransman zit op een zijspoor bij Standard. Zijn uitleenbeurt aan Amiens in de Ligue 1 was ook geen succes, want hij speelde er nauwelijks. Dompé heeft zijn succesvolle periode bij STVV voorlopig niet kunnen bevestigen.

    De Waalse journalist Sacha Tavolieri weet dat Dompé deze week nog gaat tekenen bij AA Gent. De Fransman gaf zelf ook een ferme hint in die richting via zijn Instagram-account. Veel risico hoeft AA Gent in ieder geval niet te nemen. Dompé zou zelfs een gratis transfer krijgen van Standard.

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +14922
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:13
    Toch niet den brol van de Luikenaars kopen.. Heeft 2 seizoenen zo goed als niet gespeeld. Onbegrijpelijk.
    Vind ik leuk
    Reagens +2182
    dinsdag 19 juni 2018 om 21:40
    Volledig mee akkoord. Compleet tijdverlies.
    Vind ik leuk
    DDT +3384
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:09
    Je gaat er nog plezier aan hebben
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14922
    dinsdag 19 juni 2018 om 23:59
    Hopelijk krijg je gelijk. Maar iemand die al 2 seizoenen zo goed als niet speelt, kan je mij moeilijk wijsmaken dat het een directe meerwaarde is.
    Vind ik leuk
    SD +9356
    woensdag 20 juni 2018 om 15:22
    Plezier met het vernemen van zijn fratsen via de pers
    Vind ik leuk
    SD +9356
    woensdag 20 juni 2018 om 15:21
    Ze kregen hem GRATIS; dat zegt veel !
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14922
    woensdag 20 juni 2018 om 15:59
    Dat is nog het enige positieve eraan. Het mag precies allemaal niet te veel kosten voor de moment. Limbombe, Dompé gratis en Awoniyi huren zonder aankoopoptie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 22:32
    Rare transfer, maar gratis en risicoloos
    Vind ik leuk
    freeman +11496
    woensdag 20 juni 2018 om 16:51
    Domme aankoop ! Toch geen speler voor Gent !
    Vind ik leuk
    Watcher +947
    woensdag 20 juni 2018 om 17:51
    Niet de eerste x dat Dompé denkt bij een club te tekenen en dan uiteindelijk te moeten vaststellen dat het een andere club is, in dit geval mss Gent Zeehaven
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws