'RSC Anderlecht loopt aanvaller mis, Bordeaux en Turkse club hebben streepje voor'

    'RSC Anderlecht loopt aanvaller mis, Bordeaux en Turkse club hebben streepje voor'

    maandag 18 juni 2018 om 11:30

    RSC Anderlecht haalde al flink wat nieuwe namen in huis, maar een nieuwe spits was daar nog niet bij. Carlos Eduardo en Landry Dimata zijn al enige tijd in beeld, maar paars-wit heeft een alternatief in gedachten.

    Volgens Franse media houdt paars-wit de situatie van Thierry Ambrose nauwlettend in de gaten. De centrumspits is eigendom van Manchester City, maar werd het voorbije seizoen uitgeleend aan NAC Breda. Daar was de Fransman goed voor tien doelpunten en vijf assists.

    Anderlecht is echter niet de enige gegadigde. Girondins de Bordeaux wil de Fransman graag naar eigen land halen. Of Ambrose The Citizens definitief mag verlaten is niet duidelijk. De aanvaller heeft nog een contract tot medio 2020 in Manchester. Zijn marktwaarde wordt geschat op 1,25 miljoen euro.

    Update 18/06 (11u30): Het Turkse Ajansspor schrijft dat Trabzonspor in de dans springt voor Ambrose. Samen met Bordeaux wordt er nu gestreden voor de aanvaller van Manchester City. De kans dat hij naar Anderlecht trekt, wordt steeds kleiner.

    Plaats een reactie

    woensdag 13 juni 2018 om 08:40
    Een marktwaarde van 1,25 miljoen euro? Klopt dit? Dan zal het vast een echte topper zijn.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11517
    woensdag 13 juni 2018 om 08:43
    Dat klopt ja. Hij komt/kwam uit voor de U23 van Manchester City.
    Vind ik leuk
    pateken +1390
    woensdag 13 juni 2018 om 09:02
    Vorige dossiers ' in laatste rechte lijn' bleken allemaal noppes.
    onder wat moeten we een ... gerucht dan catalogeren?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11517
    woensdag 13 juni 2018 om 09:05
    In dit geval is dat misschien meer haalbaar, omdat niemand het verwacht..
    Vind ik leuk
    pateken +1390
    woensdag 13 juni 2018 om 09:18
    tja.... wait and see zeker?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11517
    woensdag 13 juni 2018 om 09:19
    Voila! 't is komkommertijd hé, het is normaal dat veel namen passeren.
    Vind ik leuk
    pateken +1390
    woensdag 13 juni 2018 om 09:29
    'k heb nu al voldoende komkommers zien passeren
    mag gerust eens een ... asperge of champignon zijn om ons opnieuw Champion te maken!
    Vind ik leuk
    Brubru +2606
    woensdag 13 juni 2018 om 14:27
    Sels zal toch aangekocht worden volgens laatste geruchten.
    Coucke wacht op WK om halve ploeg van eindwinnaar te kopen. Maar eerst de abonnementenprijs verdubbelen.
    Voilà nog wat roddels erbij.
    Waar is de tijd dat een transfer maar in de krant kwam als het officieel was....
    Vind ik leuk
    Boerken +5925
    woensdag 13 juni 2018 om 09:10
    Ik dacht dat het Debruyne was, maar das ne middenvelder he !
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Toca +27470
    woensdag 13 juni 2018 om 09:13
    Meer een spits naar Belgische normen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'RSC Anderlecht loopt aanvaller mis, Bordeaux en Turkse club hebben streepje voor'