Coucke komt met opvallende boodschap na verlies: We mogen nog blij zijn

    Coucke komt met opvallende boodschap na verlies: "We mogen nog blij zijn"

    zondag 20 mei 2018 om 21:17

    RSC Anderlecht is er dan toch niet in geslaagd om die tweede plek te pakken. Het ging met 1-2 onderuit tegen KRC Genk. Na de wedstrijd liet Marc Coucke van zich horen op Twitter.

    Eerst en vooral feliciteerde hij Genk voor de overwinning tegen zijn ploeg. Hij kwam ook nog met een opvallende quote: "We mogen blij zijn dat we op de derde plek eindigen", klonk het. Anderlecht eindigde uiteindelijk met één punt voorsprong op KAA Gent, de nummer vier.

    Daarnaast kwam hij ook meteen met een belofte voor de supporters van Anderlecht en beloofde hij beterschap. "Nu hard werken en volgend jaar beter. Sorry, ik bedoel veel beter", aldus Coucke.

    Plaats een reactie

    Toca +28517
    zondag 20 mei 2018 om 21:22
    Ben benieuwd voorzitter. Er moet heel wat bij komen. Dit was veruit het zwakste seizoen ooit. En dat heb ik vorig jaar na de titel ook al geschreven.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:28
    Alleen wonnen ze vorig jaar wel de titel en een meer dan behoorlijk resultaat in Europa, door een tactisch inzicht van een of andere Weiler, waarvan ik zeker weet dat hij dit seizoen net zo "goed" had gedaan.
    Vind ik leuk
    Lunam +1188
    zondag 20 mei 2018 om 21:39
    Denk je, zonder ene Tielemans en geen versterkingen, dromen zijn bedrog... .
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:40
    Wie is Tielemans?
    Vind ik leuk
    Patfey +4572
    maandag 21 mei 2018 om 05:55
    Degene die scoorde toen Teo het niet meer deed :).
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 00:03
    Deschacht in de spits, Kums als centrale verdediger.... Wat een tactisch inzicht. Om maar te zwijgen over het verlengen van het contract van Bruno...die meer op de bank gezeten heeft dan wat anders... dat kost toch allemaal geld.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:06
    Maar een nieuwe ploeg koop je ook zomaar niet, het probleem, gewoon de verkoop van heeeel goede spelers die niet vervangen zijn, evenwaardige zojn niet zomaar te vinden.
    Vind ik leuk
    Toca +28517
    zondag 20 mei 2018 om 22:16
    Nee das waar maar er zal toch een pak kwaliteit moeten bijkomen. En er gaan er een pak vertrekken. Spelers dan. Geen kwaliteit;-)
    Vind ik leuk
    Meester123 +158
    zondag 20 mei 2018 om 21:25
    Met dat voetbal is derde eigenlijk zelfs te hoog.Ze mogen inderdaad heel blij zijn. Gent eindigt slechts 1 puntje achter hen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 20 mei 2018 om 21:27]
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:32
    En "maar" Genk op 2pt. Hadden de liefdesclubjes Gent en Brugge de 3pt niet gestolen van Genk,...
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    zondag 20 mei 2018 om 21:38
    Denk je echt dat Club niet wilde winnen vandaag tegen in mijn ogen een Gent die echt niet goed was...? Sorry hoor maar tegen Gent wil Club altijd winnen...
    Nu achter een week van party en van niks moet meer... zag iedereen dat vanaf de 5de minuut dat het niks ging worden...
    Gemoogd gerust zijn dat 90% vd Club supporters graag hadden gezien dat Genk 4de werd!
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:43
    Supporters wel, maar jullie hebben niks te zeggen. Verhaeghe had dat al lang beloofd aan Dewitte dat ze mochten winnen. Rivaliteit bestaat alleen in de hoofden van supporters.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:39
    Dude, wordt jij niet moe van jezelf? Genk deed nergens mee, ook niet in de plaatselijke boerenknollencafé.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:44
    idd en daarin hebben we 3x gewonnen van Brusselse kutwijven.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 06:08
    Even ter verduidelijking: Anderslecht heeft dit seizoen 12 verliesmatch (comp + PO) terwijl Genk er maar 10 heeft en waarvan Genk 3x gewonnen heeft tegen kutploegje. Hoe kan het dan dat zij 3e zijn en zich beter durven noemen dan Genk?
    Vind ik leuk
    DDT +2881
    maandag 21 mei 2018 om 08:47
    omdat ze meer punten hebben :)
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:50
    Ergens klopt die optelsom dan toch niet. De ploeg die meer wint, moet gewoon ook meer punten hebben.
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    zondag 20 mei 2018 om 21:34
    HNB: "Coucke kocht eerst een zoo en daarna een zootje"

    Inderdaad veel werk voor de boeg, misschien volgend jaar een overgangsseizoen...? Om alles een beetje tijd te geven...?
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:05
    Bedankt voorzitter ik kijk er naar uit
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:09
    Probleem bij RSCA de verkoop van heeeel goede spelers die niet vervangen zijn . Evenwaardige spelers vind je zomaar niet.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:36
    Gaat wel serieus andere namen moeten binnenhalen dan de 4 die tot nu toe hebben getekend!!!
    Vind ik leuk
    DDT +2881
    maandag 21 mei 2018 om 08:48
    mannaert heeft vorige zomer ook eerst 7 18-20 jarige tot twintigjarige gekocht :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 08:48]
    Vind ik leuk
    SD +7130
    zondag 20 mei 2018 om 22:44
    Hanni terughalen zal niet lukken, maar aan de traagheid van Deschacht kan wel gewerkt worden door hem geen nieuwe kontrakt te geven.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:53
    Slechter dan dit kan niet !
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 22:58
    12/30 in Play offs !!
    Net als Brugge ?!
    Standard haalt zelfs 21/30 met Sa Pinto !!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 00:19
    Heintje buiten en Sa Pinto binnen. Dat zie ik Coucke nog doen.

    Je kan van Sa Pinto zeggen wat je wil, maar hij kent echt wel wat van voetbal. Zou nog goed voor jullie zijn...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 01:40
    Ik heb het er het volste vertrouwen in naar volgend seizoen toe
    Vind ik leuk
    JOY +84