'Coucke moet diep in de portefeuille grijpen om droomdoelwit binnen te halen'

    'Coucke moet diep in de portefeuille grijpen om droomdoelwit binnen te halen'

    zondag 20 mei 2018 om 19:21

    RSC Anderlecht blijft werk maken van de terugkeer van Chancel Mbemba. De Congolese verdediger zit op een zijspoor bij Newcastle United, maar toch wil de Engelse club een groot deel van zijn investering recupereren.

    Mbemba heeft in Engeland tot een contract tot de zomer van 2020, maar hij verzamelde dit seizoen amper 672 minuten. Volgens Foot RDC is men bij Newcastle echter nog altijd overtuigd van het potentieel van Mbemba. Daarom houdt de club vast aan zijn vraagprijs van tien miljoen euro.

    Voorlopig lijkt een deal over de Congolese verdediger dus nog niet in de maak. Mbemba speelde tussen 2013 en 2015 al in het Constant Vanden Stockstadion en groeide uit tot één van de publiekslievelingen. In de zomer van 2015 vertrok hij naar Newcastle United, waar hij op een zijspoor zit.

    Plaats een reactie

    SD +5268
    zondag 20 mei 2018 om 19:26
    HIJ IS DAT BEDRAG NIET WAARD;
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 21:23
    meer dan waard ,de beste verdediger ooit bij anderlecht
    Vind ik leuk
    Hierulf +184
    zondag 20 mei 2018 om 23:58
    LOL dan ga je er niet lang !
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 08:34
    Toch al 30 jaar..
    Noem mij eens ene van Anderlecht die beter was..
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Meester123 +139
    zondag 20 mei 2018 om 19:28
    Coucke wil weer tonen dat hij geld heeft.
    Vind ik leuk
    FcRazor +681
    zondag 20 mei 2018 om 19:46
    Wat is dat nu weer voor een reactie. Er is nog eens geen bod gedaan.
    Vind ik leuk
    Hierulf +184
    maandag 21 mei 2018 om 00:00
    Jaloers ?
    Vind ik leuk
    WBs +588
    zondag 20 mei 2018 om 19:46
    10 milj.voor een verdediger !! Voor in de pintjesliga ! Serieus blijven é ! Verdedigers moet je eigenlijk uit je eigen jeugdopleiding kunnen halen.
    Vind ik leuk
    Hierulf +184
    maandag 21 mei 2018 om 00:00
    De laatste was Kompany...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 02:34
    ja bij de jeugdreeksen
    Vind ik leuk
    vanhimst +786
    zondag 20 mei 2018 om 20:19
    zou beter veel geld geven voor een goede doelman die een match kan winnen want bij de eerste goal ging Sels niet vrijuit en de tweede was gewoon door zijn benen en die van Genk heeft een paar zo goed als gemaakte goal's eruit gehaald en een vlot scorende spits zou ook zeer goed zijn
    Vind ik leuk
    Rebel +395
    zondag 20 mei 2018 om 20:39
    was vandaag weer duidelijk,eerste bal en hij zat er weeral naast
    Vind ik leuk
    Hierulf +184
    maandag 21 mei 2018 om 00:01
    Proto mag gratis weg las ik
    Vind ik leuk
    Lunam +961
    zondag 20 mei 2018 om 21:44
    5 miljoen maximum, is wel een verdediger.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 00:05
    Als je zoveel geld op tafel wil leggen, haal dan tenminste een deftige spits die het verschil kan maken.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 02:33
    zal Coucke nooit betalen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Coucke moet diep in de portefeuille grijpen om droomdoelwit binnen te halen'