AA Gent-fans zijn het kotsbeu en plannen protestactie tegen Verhaeghe

    AA Gent-fans zijn het kotsbeu en plannen protestactie tegen Verhaeghe

    zaterdag 19 mei 2018 om 15:45

    AA Gent speelt zondagmiddag zijn laatste match van de Play-Offs op het veld van Club Brugge. De ploeg kende dit seizoen niet veel geluk met de refs en wil dat graag extra in de verf zetten.

    Op bezoek bij de rivaal wordt er namelijk een speciale attentie voorzien. De bezoekende fans krijgen fluitjes om te fluiten tegen de wanprestaties van de VAR. De bedoeling is evenwel om niet tijdens de match te fluiten, maar ervoor. Fluiten tijdens de match is om evidente redenen verboden. De actie krijgt overigens heel wat tegenkating van de eigen fans, lang niet iedereen doet dus mee.

    Vrijdag raakte ook nog bekend dat de spelers van AA Gent geen erehaag zullen vormen voor Club, omdat dat niet in de planning zou passen. Aanvoerder Nana Asare zal wel bloemen overhandigen.

    Plaats een reactie

    vhynnor +85
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:52
    Eén hoop klein kinderen ! ! !

    Vanwaar de slogan "voetbal een FEEST" ? ? ? ?
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2580
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:06
    Dat was een typefout... eigenlijk moest het 'Voetbal een Beest' zijn...
    Vind ik leuk
    azerty +1378
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:58
    Kunnen die van Gent nogal janken zeg. Standard haalde het meeste voordeel van de VAR En Brugge werd het meest benadeeld. Enkel alleen al door die puntenhalvering.. Fluiten enkel voor de match ??? Iedereen weet dat het ook tijdens de match zal gebeuren.
    Vind ik leuk
    User251 +1502
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:02
    Puntenverdeling gold voor iedereen, stond zo vast, all een paar jaar, dus het zagen mag er wel over stoppen. Juist gelijk het zagen over de VAR, ref... ook mag stoppen.
    Vind ik leuk
    Time +224
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:19
    Beter je favoriete club aantikken,
    Vind ik leuk
    User251 +1502
    zaterdag 19 mei 2018 om 15:59
    Kunnen we met niets beters komen dat ietwat op niveau is, iets wat de ploeg helpt bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2580
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:04
    Ik was ook zoiets aan het denken. Ik beklaagde de stewards die in het vak van Gent er moeten voor zorgen dat er niet gefloten wordt. Die actie met de gele en rode kaarten vond ik er ook al over omdat die niet echt bevorderlijk is om de gemoederen te bedaren, maar die was tenminste ludiek en niet storend tijdens de match..
    Vind ik leuk
    User251 +1502
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:11
    Die actie met de gele en rode kaarten stoorden inderdaad wel echt niet, hoop dan ook dat zie de fluitjes in beslag nemen voordat ze het stadion binnenkomen.
    Vind ik leuk
    freeman +11014
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:00
    Wat een kinderachtig gedoe !
    Wordt het nu FLUITEN ipv KWEKKEN voor de kwekkers .....?
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2580
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:05
    Fluiten ze nu tegen de VAR of tegen Verhaeghe?
    Vind ik leuk
    vhynnor +85
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:13
    Ik denk tegen VARhaege. Ook een typefout
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14139
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:12
    Ik ben zelf ook verre fan van Verhaeghe en de manier waarop hij zich als The Godfather van het Belgische voetbal profileert. Maar dit mogen ze achterwege laten, omdat het:

    1) Niks meer met voetballen te maken heeft

    2) Helemaal niks oplost

    3) Het heel onsympathiek is en elitair overkomt.

    4) Het de PLOEG is die ze moeten aanmoedigen!

    De mensen die mee op verplaatsing gaan, smijten zich meestal volledig in het zingen tijdens de uitwedstrijden. Maar dit soort trucen laten ze beter achterwege.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:15
    Hier in Gent hebben ze altijd al iets gehad tegen ons. Ze noemen ons gewoonweg boeren, maar waar zitten de grootste fanatiekelingen. Goed geraden. In Gent. Ze kunnen gewoonweg niet tegen hun verlies. Brugge Kampioen!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:20
    Ik denk dat het bloemen met citroensmaak zullen zijn. Slechte verliezers.
    Vind ik leuk
    Bart1999 +1450
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:35
    Dorpsclubje.
    Vind ik leuk
    freeman +11014
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:42
    " Kwekkers-Café-Ploegske " ....?
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:42
    Ik hoop dat gent verliest en RC Genk wint dan kan gent hun barragematch tegen Zulte Waregem verliezen
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    zaterdag 19 mei 2018 om 16:48
    Een kampioenen match en die van Gent gaan eens belachelijk doen...
    Zo tonen ze nog eens hoe klein ze maar zijn!
    Badmutse en Dewitte waar zitten jullie nu???
    Tjah, jullie hadden geen klachten hé over de VAR...
    Vind ik leuk
    Rune1891 +2191
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:18
    Slimme jongens dat die zijn zeg... hun 2 meest gehoorde argumenten, de penalty op Vormer tegen Genk, en het handspel van Vormer tegen Standard zijn er gekomen ONDANKS de VAR.... bij de penalty was het de 4e ref die ingreep en bij het handspel van Vormer was het net de VAR die aangaf dat het handspel was... allebei de beslissingen werden niet door de VAR ingegeven....
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:31
    Het is algemeen bekend en bewezen in diverse media dat Club het meest nadeel heeft gehad aan de VAR. Dus die van Gent snappen of weten het niet dan? Of wat is hun punt vraag ik me af. Er waren genoeg artikels en tv uitzendingen hierover. Enfin, ze doen maar, ik ga die fluitjes toch niet horen van die paar kwekkers. Dikke ambiance morgen voor tijden en na de match! En e pintje drinken!
    Vind ik leuk
    hoekschop +2204
    zaterdag 19 mei 2018 om 17:51
    Ongelofelijk dat de club brugge supporters zich profileren als "het slachtoffer van de arbitrage" terwijl ze vanaf speeldag 1 meer dan gemiddeld bevoordeeld geweest zijn door de arbitrage. En als ik zeg meer dan gemiddeld dan is dat een understatement. Los daarvan is het een belachelijke supporters actie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:02
    iedere ploeg krijgt zijn voor en nadelen,op het einde van de rit staat alles weer ongeveer gelijk wat dit betreft
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14139
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:10
    Die uitspraak is meer een urban legend dan feitenkennis.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:38
    Moet ik zulke onzin of provocatie antwoorden? Lees jij wel eens een krant of kijk jij wel eens TV? HET IS BEWEZEN, ik vind dat hier niet uit he klein kind. En u dan nog zo belachelijk hier komen maken zeg, je moest beschaamd zijn.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2204
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:46
    Je hoeft niet te gaan schelden of roepen. Ja ik heb een volledig seizoen de competitie gevolgd en ja ik vind dat Brugge regelmatig bevoordeeld is door de arbitrage. Als je als supporter van één van de topploegen in België dat niet kan toegeven dan ben je niet objectief. Brugge supporters hebben de nijging om steeds in rol van Calimero te kruipen. Zelfs al zijn ze kampioen.
    Vind ik leuk
    User251 +1502
    zaterdag 19 mei 2018 om 18:48
    Het niveau van sommige van de reacties hier zijn al van het zelfde miezerige niveau as de actie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 19 mei 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    SD +8731
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:01
    Kinderachtig ! Dit had ik van De Witte niet verwacht.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14139
    zaterdag 19 mei 2018 om 19:08
    Heeft niks te maken met Mnr. De Witte hoor, SD. Dit idee komt van een aantal supporters uit, de kans dat De Witte hiervan op de hoogte is, is vrij klein.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1506
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:28
    Ik snap het probleem niet goed.. ze gaan brugge een bos bloemen geven. Maar ik snap wel dat gent geen erehaag gaat vormen. Je kan ze gerust feliciteren maar je moet ze niet gaan ophemelen. En die van Brugge krijgen hun zin niet en ze gaan maar weer eens gaan klagen haha bende bleiters.
    Vind ik leuk
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:40
    Hoe kinds toch. Net zoals hun supporters. Of wacht, het merendeel is plots weer geswitched voor Club nu wij kampioen zijn.
    Vind ik leuk
    hoekschop +2204
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:48
    Oh, jij noemt iedereen hier kind, kinds of kinderachtig. Ik dacht al dat het persoonlijk was.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1506
    zondag 20 mei 2018 om 00:39
    Yeah right.. dat geloof je nu toch zelf niet he?

    En als er iets kinds is zal het wel jou reactie zijn.
    Vind ik leuk
    Meester123 +185
    zaterdag 19 mei 2018 om 20:58
    Als gent-supporter vind ik dit toch ook weer een beetje overdreven hoor.
    Het heeft ook gewoon totaal geen nut. De actie met de gele en rode kaarten was veel beter.
    Vind ik leuk
    zondag 20 mei 2018 om 05:39
    jaja hoekschop, jullie zijn benadeeld in het begin van de competitie door je eigen ploeg, die wel heel slecht aan het spelen was, ga bij de spelers klagen he ....
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    AA Gent-fans zijn het kotsbeu en plannen protestactie tegen Verhaeghe