OFFICIEEL: STVV bedankt De Roeck voor bewezen diensten

    OFFICIEEL: STVV bedankt De Roeck voor bewezen diensten

    vrijdag 20 april 2018 om 10:12

    Jonas De Roeck is volgend seizoen geen trainer meer van STVV. Dat heeft die club bekendgemaakt. De Roeck begon sterk bij de Kanaries, maar de laatste maanden loopt het een stuk minder.

    Het nieuws werd bekendgemaakt met een kort maar krachtig bericht. "STVV besliste dat Jonas De Roeck volgend seizoen geen hoofdcoach meer zal zijn van de Kanaries. De club heeft vertrouwen in Jonas De Roeck en zijn technische staf om Play Off 2 professioneel af te werken met het huidige team", klinkt het op de website. "De club dankt De Roeck alvast voor het geleverde werk."

    De Roeck mag dus niet meer beginnen aan het komende seizoen, ook al had hij nog een jaar contract lopen. STVV werd dit seizoen overgenomen door de Japanse firma DMM, waarna ook sportief manager Philippe Bormans al vertrok. Kennelijk willen de Japanners een nieuw begin bij STVV.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +12730
    vrijdag 20 april 2018 om 10:24
    Zonde! Die Japanners gaan heel de boel daar naar de kl... doen.
    Vind ik leuk
    BS90 +4253
    vrijdag 20 april 2018 om 10:26
    Prachtig hoe de JPL omgaat met beloftevolle, Belgische coaches. Wanneer komt het berichtje over Vermant?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12753
    vrijdag 20 april 2018 om 10:38
    Op de fles TVV zou de club ook gaan heten volgend seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 10:40
    Schrijf nu al maar op: STVV coach voor volgend jaar zou wel es ene Hasi, B. kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2881
    vrijdag 20 april 2018 om 11:14
    Ik gok op een japanner waar niemand 1 letter van snapt..resultaat: hopen dat ze niet naar 1B zakken!
    Vind ik leuk
    TP17 +597
    vrijdag 20 april 2018 om 10:48
    Dit is nu eens typisch aan investesteerders die geen bal van voetbal kennen. De Roeck heeft uitstekend gepresteerd met STVV. Met een héél beperkte kern speelde hij tot het einde mee voor PO1.

    TOTAAL ONVERDIEND! Arm STVV
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 11:20
    Jammer, deed daar mooi werk met de kern die hij tot beschikking had.
    Ik zie hem wel naar Waasland-Beveren gaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 11:27
    Dat zou dan weer jammer zijn voor Sven Vermant, die óók mooi werk levert met de kern die hij tot zijn beschikking heeft
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 april 2018 om 12:47
    Enig realisme is totaal wereldvreemd in veel besturen.
    Vind ik leuk
    vampire81 +901
    vrijdag 20 april 2018 om 15:00
    waarom?, hij leverde me dunkt daar toch (echt) goed werk, vreemde beslissing vind ik toch
    Vind ik leuk
    Robbie007 +399