Joos heeft waarschuwing voor Anderlecht: Dat gaat Coucke niet doen

    Joos heeft waarschuwing voor Anderlecht: "Dat gaat Coucke niet doen"

    Gepubliceerd: zondag 25 februari 2018 om 08:30zo 25-02-2018 om 08:30

    Anderlecht krijgt nu heel binnenkort Marc Coucke aan het roer. Die heeft al afscheid genomen van KV Oostende. Coucke is een miljardair, maar Filip Joos weet dat hij niet met geld zal gooien in de hoofdstad.

    Coucke moest in allerijl nog KV Oostende van de hand doen. Uiteindelijk was het Peter Callant die de club overnam en de nieuwe voorzitter werd. 'Ik denk nog altijd dat het een goede zaak is dat Marc Coucke de ploeg overneemt, maar de manier waarop hij zijn weireldploegske achterlaat, is vreemd", geeft de commentator aan in De Standaard.

    Coucke zit nu dit alleen voor zijn plezier in de voetbalwereld. "Alweer in mijn naïviteit denk ik dan: als je toch zoveel nullen op je bankrekening staan hebt, waarom moet je dan die 30 miljoen recupereren? Het geeft ook aan dat Anderlecht niet moet hopen dat hij er de wilde weldoener gaat spelen."

    Plaats een reactie

    Diego A M +3816
    zondag 25 februari 2018 om 08:50
    99 % van de Anderlechtfans is helemaal niet geïnteresseerd in wat joos weet of beter denkt te weten. Waarom wordt deze betweter zijn mening hier eigenlijk altijd uitvoerig meegedeeld. Ik heb deze mens nog maar 1 keer nederig gezien. Dat was toen Vanholsbeek on extra time hem op zijn plaats zette door te zeggen dat hij duidelijk anti Anderlecht is. Toen werd hij plots erg klein.
    Vind ik leuk
    Cripler +424
    zondag 25 februari 2018 om 08:59
    Stop toch ke allemaal me bleiten. Vanaf dat iemand eens iets negatief zegt over jullie ploeg is die persoon direct anti . Begint zielig te worden .
    Vind ik leuk
    Diego A M +3816
    zondag 25 februari 2018 om 09:14
    Het gaat er vooral over dat joos denkt altijd alles beter te weten. Daardoor wordt zijn verslaggeving irritant. Ook in extra time probeert hij soms tegen het belachelijke af zijn mening op te dringen. Je ziet zo zijn gezicht veranderen wanneer er iemand zit die eens durft te lachen met zijn idiote ideeën.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    zondag 25 februari 2018 om 14:38
    Groot gelijk Cripler, Joos zegt hier wat velen denken. Wedden dat veel van die paarswitte supporters Coucke vroeger niet konden uitstaan maar KVO eerder een artificieel verhaal vonden. Nu hij de man wordt bij Anderlecht is hij plots precies God. Terwijl hij in mijn ogen altijd de ex Club, ex Lille en ex KVO man zal blijven.
    [Reactie gewijzigd op zondag 25 februari 2018 om 14:39]
    Vind ik leuk
    Cripler +424
    zondag 25 februari 2018 om 16:55
    Is gewoon belachelijk . Die van club zeggen dat hij anti club is . Die van anderlecht claimen dan weer dat ie anti anderlecht is . Hij zegt gewoon waar het op staat . Als ze slecht spelen kan hij toch moeilijk gaan verkondigen dat ze champagne voetbal brengen .
    Ben het ook niet altijd 100% eens met alles dat Joost zegt maar in heel veel dingen die hij zegt zit een groot stuk waarheid .
    Maakt mij dat een joospoeper zoals deJean zegt, so be it ik kan tenminste tegen terechte kritiek.
    [Reactie gewijzigd op zondag 25 februari 2018 om 16:55]
    Vind ik leuk
    Vlaming +1536
    zondag 25 februari 2018 om 10:05
    Coucke geeft toe dat hij anderlecht gekocht heeft om gheyssens te kloten; hij is dus zeker geen anderlehtsupporter en ik hoop dat hij de competitie niet vervalst door anderleht geld te geven.
    Vind ik leuk
    calimeros +1895
    zondag 25 februari 2018 om 10:28
    Wat voor een dwaze kloot ben jij toch !!!

    Je hoopt dat hij de competitie niet vervalst door Anderlecht geld te geven. WAT VOOR DWAZE OPMERKING IS DAT ????

    Neen, hij is vanaf VANDAAG voorzitter van Anderlecht en hij gaat alleen maar geld in zijn zakken steken en hoopt dat Anderlecht degradeert.

    Vlamingske toch, ga rustig met d epoppen spelen
    [Reactie gewijzigd op zondag 25 februari 2018 om 10:33]
    Vind ik leuk
    Toca +40225
    zondag 25 februari 2018 om 10:35
    Coucke geeft juist niks toe. Joos denkt dat. Zoals Joos zoveel denkt.
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 10:46
    Anderlecht moet een volledig nieuwe ploeg opbouwen en ze zouden beter aanvaarden dat ze 2 seizoenen kwakkelen en hun eigen jeugd en andere Belgische talenten een kans te geven, enkel zo kan je uitgaven voor transferts beperken. Op eigen spelers kan geldwolf Bayat niks factureren... Spelers als Praet en Dendoncker kan je niet zomaar te vroeg verkopen, ofwel bouw je een ploeg op ofwel is dit enkel nog een onethische mensenhandel. Een soort veredelde veemarkt van Anderlecht zonder koeiestront.
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 10:50
    Joost is ne zeiker en das al lang geweten ,en mr coucke is een man met ambitie en intelligentie hij zal rsca weer mooie momenten laten beleven . (Alle voorzitters willen hun zakken vullen mr joost)
    Vind ik leuk
    zondag 25 februari 2018 om 11:48
    JOOS hou je bek en beperk u als journalist verslaggever maar met opbouwende woorden u bent nu een betweter en kampioen in negativisme
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    zondag 25 februari 2018 om 14:43
    Wat zegt hij dan wat anderen niet zeggen of denken ? Coucke was al bestuurslid bij Club, bij Lille, bij Oostende.
    In het wielrennen zelfde verhaal. Wat zouden jullie zeggen als hij binnen 5 jaar Anderlecht laat stikken en bv Standard of Club overkoopt ?
    Vind ik leuk
    vanhimst +1047
    zondag 25 februari 2018 om 18:31
    hier komt de arrogantie van Joos wee naar boven , die denkt dat hij alles beter weet zou het wel heel fijn vinden dat hij van het scherm verdween want tegenwoordig kijk ik niet meer naar extra time om zijn commentaar te moeten aanhoren en om altijd zijn gelijk te willen halen
    Vind ik leuk
    wesleyvb +967
    dinsdag 27 februari 2018 om 02:52
    Coucke zal wel het mogelijke doen! Net of hij als voorzitter geen cent in die club gaat steken! Zijt maar zeker als er één of andere topper in Belgie of dergelijke rond loopt dat hij daar is met zijn portomonee ! maar dat mag van mij hoor! dat zijn zijn centen. natuurlijk, als hij ik weet niet hoeveel gaat investeren in spelers of andere zaken voor Anderlecht en hij wil het allemaal terug recupereren ai ai als hij dan ooit vertrekt laat hij natuurlijk een schuldenberg achter en dan is het gedaan met Anderlecht.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws