Vervelend: De Bock wordt om opvallende reden uit selectie geweerd

    Vervelend: De Bock wordt om opvallende reden uit selectie geweerd

    zaterdag 24 februari 2018 om 20:15

    Laurens De Bock kreeg eerder deze week de wind van voor op de sociale media. Hij speelde namelijk geen denderende wedstrijd tegen Derby County. Inmiddels kreeg hij al een nieuwe klap te verwerken.

    De Bock haalde voor de thuiswedstrijd tegen Brentford (1-0 winst) de wedstrijdselectie niet eens. Dat heeft hij niet alleen te danken aan zijn zwakke prestatie tegen Derby, maar coach Paul Heckingbottom had ook nog andere redenen.

    Leeds United heeft namelijk veel buitenlandse spelers onder contract liggen en moet in orde zijn met de home-grown regels. De jonge Engelsman Tyler Denton kreeg daarom de voorkeur als eerste vervanger op de linksback. De vraag is nu wel of De Bock zich de komende weken terug in de ploeg kan knokken.

    Plaats een reactie

    dakcota +3961
    zaterdag 24 februari 2018 om 21:03
    het grote talent en nieuwe linksback van de rode duivels volgens sommige (westvlaamse) kenners
    Vind ik leuk
    Diego A M +2506
    zaterdag 24 februari 2018 om 21:54
    Inderdaad net zoals er nu vinden dat cools en Mechele meemoeten
    Vind ik leuk
    larédo +1270
    zaterdag 24 februari 2018 om 23:17
    Enkel diegene die té veel hun Blauwzwarte bril op hebben beste, niet veralgemenen. Jordan Lukaku was voor het EK volgens paarswitte collega's beter en talentvoller als Meunier...
    Clubliefde..... Het kan een mens dwaas maken. Voorbeelden hier genoeg van hé.
    Vind ik leuk
    Diego A M +2506
    zaterdag 24 februari 2018 om 23:19
    Lukaku speelde links, meunier rechts. Kunnen dus moeilijk concurrentie zijn.
    Vind ik leuk
    larédo +1270
    zondag 25 februari 2018 om 12:36
    Het blijven fullbacks dus de intrinsieke kwaliteiten kan je makkelijk vergelijken. Het feit dat Meunier op dat eigenste moment nog maar een seizoen en half op de flank speelde tov Jordan heel zijn leven op de flank.. Ik zie toch grote verschillen. Meunier was volgens een collega van mij "een 3de rangs aanvallerke van Virton". Zijn woorden voor de 1ste match van het EK. Zalig ze
    Vind ik leuk
    Diego A M +2506
    zondag 25 februari 2018 om 12:51
    Ik heb meunier altijd een goede speler gevonden. Was dan ook blij dat hij bij Brugge vertrok. Hij is zonder twijfel zijn plaats bij de rode duivels waard. Lukaku daarentegen is blijven steken in zijn puberteit.
    Vind ik leuk
    dakcota +3961
    zondag 25 februari 2018 om 08:58
    zover ik weet is lukaku geregeld opgeropen?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vervelend: De Bock wordt om opvallende reden uit selectie geweerd