Vossen heeft goed nieuws voor Club-fans: Het gaat de goede kant op

Vossen heeft goed nieuws voor Club-fans: "Het gaat de goede kant op"

donderdag 22 februari 2018 om 16:43

Jelle Vossen werkt volop aan zijn terugkeer na een enkelblessure. De aanvaller hoopt tegen de play-offs terug speelklaar te zijn.

"Het was bij een uittrap van Vermeer. Ik kwam slecht neer na een kopduel en ik voelde een “krak” in mijn enkel. Dan weet je natuurlijk dat er iets niet goed zit. Een blessure is nooit leuk, maar ook de timing zat dan nog eens tegen. Ik mocht eindelijk nog eens aan een wedstrijd beginnen", vertelt hij teleurgesteld aan CLUB TV.

Nu werkt de aanvaller volop aan zijn terugkeer. "We zijn natuurlijk nog niet waar we moeten zijn, ik ben nog wel even buiten strijd. Het gaat de goede kant op, iedere dag kan ik meer oefeningen doen. Ik hoop stiekem zelfs van nog een wedstrijdje van de reguliere competitie te kunne meepikken, maar dat is natuurlijk wishful thinking", geeft Vossen de Club-supporters hoop.

Plaats een reactie

12a34b +413
donderdag 22 februari 2018 om 16:50
Ik denk dat de meerderheid club-fans dit eerder slecht nieuws vindt
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 16:50]
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 16:57
Respect voor Jelle en zijn werklust. Maar geef mij maar Dennis, Diaby of Wesley. Dit zou ik 2 jaar geleden niet eens denken...
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 16:58]
Vind ik leuk
calimeros +1310
donderdag 22 februari 2018 om 17:12
AI
Toen hij uitviel zeiden ze dat zijn seizoen erop zat.

Ze hebben altijd van die zogezegde zware blessure
calimero ten top !!!
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 17:13
kan weer beginnen zagen tegen de arbiter
is daar specialsit in
samen met simons en vormer
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 17:41
Ze moeten wel zagen, hun bestuur koopt ze niet om...
Vind ik leuk
Diego A M +1688
donderdag 22 februari 2018 om 19:39
Nee?? Competitie dit seizoen niet gevolgd zeker?
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 17:58
Specialsit ?
Vind ik leuk
Drekovic +6891
donderdag 22 februari 2018 om 18:06
Dat vinden wij van U ook
Vind ik leuk
calimeros +1310
donderdag 22 februari 2018 om 19:19
DE TOPSPITS

27 SPEELDAGEN VER EN NOG GEEN ENKEL GOAL GESCOORD
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 19:43
Het mag dan nu wel minder zijn, maar Vossen heeft een indrukwekkend aantal doelpunten gescoord in zijn carrière. Vanaf de jeugdreeksen viel hij op. Daarvoor verdient hij toch wel wat respect.
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 19:50
Als ge niets beter weet zwijg dan 5 penalty zuiver binnen getrapt dat is dan zijn specialiteit en ja wat wilde jullie nu moeien met brugse spelers wij steunen ze maar jullie breken uw spelers liever af, en hij is ni te koop om jullie penalty missers op te lossen en 39 goals maken op 27 matchen dat is geweldig he
Vind ik leuk
calimeros +1310
donderdag 22 februari 2018 om 20:27
Vossen mag nog niet gratis kopen.

Ver van te denken dat we hem willen kopen.
Dat is gewoon verloren geld !!!
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 20:27]
Vind ik leuk
donderdag 22 februari 2018 om 20:20
Eigenlijk hier hetzelfde. Met de fiets hier in de pad 's avonds vast komen te zitten in het slijk. Bij het vallen voet omgeslagen, en bij het verder vallen krak.
[Reactie gewijzigd op donderdag 22 februari 2018 om 20:20]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Vossen heeft goed nieuws voor Club-fans: "Het gaat de goede kant op"