Clasie vindt Brugse fans te kritisch: Als het niet goed gaat,…

    Clasie vindt Brugse fans te kritisch: "Als het niet goed gaat,…"

    woensdag 14 februari 2018 om 08:10

    Jordy Clasie speelt zich de laatste weken in de kijker bij Club Brugge. Dit weekend liep het dan weer een pak minder voor de Nederlander. Met een laat eigen doelpunt kwam Waasland-Beveren in het slot alsnog op 1-1, waardoor Blauw-Zwart voor de derde week op rij niet kon winnen.

    Lange tijd leek Clasie op handen gedragen te worden door het Brugse publiek, maar zij blijken meer van te zijn van Marvelous Nakamba. De Nederlandse middenvelder werd zelfs uitgefloten. "Dat hoort er nu eenmaal bij. Het maakt voetbal een beetje mooier. Soms lijkt het spelletje saai, dan is het misschien beter om het zo te hebben, neen?", klinkt het in Sport/Voetbalmagazine

    Hij roept hen dan ook op om vol achter de spelers te blijven zijn, zij kunnen alle steun namelijk enorm goed gebruiken. "Supporters spelen een zeer belangrijke rol voor spelers. Als het niet goed gaat, kunnen zij voor die vijf procent extra zorgen, waardoor we wél weer meer naar voor gaan, of het wél weer beter loopt", besluit Clasie.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14526
    woensdag 14 februari 2018 om 08:19
    Uitfluiten? Dat heb ik dan toch gemist. Clasie was toch geweldig populair..
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10989
    woensdag 14 februari 2018 om 08:19
    Oei, toch geen successupporters zeker?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 08:21
    Die zitten bij u en bij genk
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14526
    woensdag 14 februari 2018 om 09:15
    Die heb je overal.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3419
    woensdag 14 februari 2018 om 12:12
    Toch niet in Brugge?
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 08:40
    Ja lap heel stadion roept om nakamba als clasie in de ploeg staat ... de rascisten !
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 09:05
    Is dit artikel nu het betere knip en plakwerk ?
    Vind ik leuk
    freeman +11016
    woensdag 14 februari 2018 om 09:56
    Denk dat hij nog steeds geliefd is bij het Club publiek ! En die owngoal van tegen Beveren was een accidentje, waarover hij zich helemaal niet druk over hoeft te maken ! Go on Jordy !
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    woensdag 14 februari 2018 om 10:46
    Dan moet hij misschien eens bij Anderlecht gaan voetballen!
    Vind ik leuk
    TheRolle +603
    woensdag 14 februari 2018 om 11:50
    En die zouden de les komen spelen bij de Nekken...
    Een "keeskop" met inzicht...
    Vroeg of laat zullen ze hun houding en racitisch gedoe betalen...
    Woord van en Jood !
    Vind ik leuk
    CedricVDE +1089
    woensdag 14 februari 2018 om 13:20
    Dan zou hij is bij Anderlecht moeten spelen. Daar wordt je direct afgemaakt als je slecht speelt. Kijk maar naar Hanni. Heeft ook meer de stijl voor bij Anderlecht te spelen. Meer dan Vormer die een "beenhouwer" is vergeleken met Clasie.
    Vind ik leuk
    blondel +2455
    woensdag 14 februari 2018 om 14:26
    Dat van dat racistisch gedoe mag je gerust achterwege laten.Ik zit in de zuid en niemand heeft daar iets gehoord.Ben dan navraag gaan doen aan supporters van de west en noord ,en ook daar heeft niemand iets gehoord.Behalve N'Ganga en Mpoku.Franky Van Der Elst zit aan de hoofdtribune en die hebben ook niets gehoord.Wie moet je geloven? Mischien een enkeling die oeeee oeeee roept ipv oe oe.Zeg niet dat het zo is.Maar als niemand iets hoort,mag je toch twijfelen aan hun eerlijkheid.En is het gewoon de ploeg in een slecht daglicht stellen.
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:00
    Ikzelf zit in de west. Niks gemerkt. Men kan nu toch niet verwachten dat men in een stadion van bijna 30 K elke individuele roep opmerkt. Ik denk overigens dat bij analyse van elke individuele roeper alle ploegen met gesloten deuren mogen spelen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 14 februari 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    woensdag 14 februari 2018 om 15:34
    De invloed van de pers, Jordy. Er is een keeper die aan een overgang naar Brugge twijfelt, omdat elke fout uitvergroot wordt. Jammer genoeg kan je hem geen ongelijk geven.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws