Trouwe RSCA’er heeft het meer dan gehad gehad: Wat een flauwekul!

Trouwe RSCA’er heeft het meer dan gehad gehad: "Wat een flauwekul!"

woensdag 17 januari 2018 om 09:45

RSC Anderlecht zag door de jaren heen al heel wat spelers komen en gaan, de ene al met meer succes dan de andere. Van echte clubspelers is er maar zelden spraken, behalve dan bij Olivier Deschacht. Na vele jaren bij Anderlecht moet er hem toch iets van het hart.

Zo is de voormalig Rode Duivel de kritiek omtrent zijn persoon beu. De opmerkingen van buitenaf gaan soms zeer ver. "Dat ik op de mannen val, omdat ik blond ben. Zo’n flauwekul. Laat ons maar beginnen met optimistischer te worden. Ik merk te veel negativisme, jaloezie, vijandigheid en rancune", reageert Deschacht in Sport/Voetbalmagazine.

Ook de verschillende media doen er vaak een schepje bovenaf. Deschacht roept om ermee op te houden. "Bij de media is het allemaal slecht. Je doet daarmee mensen twijfelen en jaagt hen misschien onnodige schrik aan. Breng eens leuke en positieve berichten op een voorpagina, dat is mijn advies", besluit de langst dienende Anderlecht-speler. 

Poll

Heeft Deschacht de vele kritiek verdiend?

(1104 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +11193
woensdag 17 januari 2018 om 09:54
Ik denk dat het op zich wel een mooie mens is. Die goksituatie is natuurlijk schadelijk, maar gedurende zijn carrière heeft hij zich altijd volledig gegeven, dus de kritiek is wel overdreven ja. Maar ja, de media doen niet anders.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 11:37
Alleen spijtig dat hij niet kan voetballen...
Vind ik leuk
VeeDeeVee +11193
woensdag 17 januari 2018 om 11:54
Hij heeft zich bij RSCA toch al die jaren overeind gehouden. De ene concurrent na de andere, maar geen enkele kon hem uit de ploeg spelen. Chapeau toch wel.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 12:12
uit de ploeg of van de bank?
Vind ik leuk
Drekovic +7456
woensdag 17 januari 2018 om 19:06
Ik schat dat hij rond de zeshonderd wedstrijden of erover zal STAAN en soms eens op de bank zitten
Vind ik leuk
Carola +245
woensdag 17 januari 2018 om 13:19
Dat is misschien de reden waarom dat ze al jaren proberen hem te vervangen míj dunkt zonder succes
Vind ik leuk
Drekovic +7456
woensdag 17 januari 2018 om 15:33
Waarschijnlijk nog nooit naar het voetbal geweest zeker . Olivier Deschacht speelt sinds 2001 bij Anderlecht en heeft daar al een 10 tal aankopen voor zijn plaats overleeft en een 9 tal trainers van zijn kunnen overtuigd . Ik denk dat gij best Uw naam hierboven veranderd want met zo een naam en zo weinig kennis voetbal maakt ge U echt belachelijk en grote Johan draait zich om in zijn graf
Vind ik leuk
Toca +26161
woensdag 17 januari 2018 om 10:04
Dan zie je toch maar wat een bekrompen wereld we soms leven.
Hoe kinderachtig is dit verhaal nu weer..
Heb al genoeg mensen tijdens de match spelers voor 'janet' horen uitmaken of wat dan ook. Maar als je hen dan zelf bezig hoort en ziet, dan zou ik mij pas echt schamen.
Vind ik leuk
sdm +176
woensdag 17 januari 2018 om 10:08
Dat komt niet door je blonde haren Oliivier, dat komt door je manier van doen, praten en die dwaze blik in je ogen..
Vind ik leuk
freeman +7158
woensdag 17 januari 2018 om 10:15
En dan steeds zijn molenwiekend gedrag met de armen, bij duidelijke overtredingen , was er meestal ook over ! Anderzijds veel respect voor hem als speler .... is nog uit het goede hout gesneden , echte clubspeler pursang van de " Timmy Simons - generatie .....
Vind ik leuk
ketje55 +2121
woensdag 17 januari 2018 om 10:12
Als er nog zijn die twijfelen aan Oli: Bekijk zijn palmares. Voor de rest smoel toe!!!
Vind ik leuk
Toca +26161
woensdag 17 januari 2018 om 10:18
Daar gaat dit in principe niet eens over hé, wat voor mij telt zijn de prestaties op het veld, wat daar rond gebeurt is zijn zaak, het zijn meestal de mr perfects zelf die vanalles roepen.. wat op niks slaat.
Vind ik leuk
AzEz86 +4684
woensdag 17 januari 2018 om 10:24
Volledig akkoord (dat laatste zinnetje had wel wat vriendelijker gekunt, maar voor de rest 100% akkoord)
Ik heb het gisteren nog gezegd, in 10 jaar tijd werd de ene na de andere concurrent gehaald voor hem en hij gaf ze allemaal het nakijken.
Vind ik leuk
donderdag 18 januari 2018 om 13:32
Dus een mooi palmares zorgt ervoor dat je gewoon zomaar alles kan zeggen?
Vind ik leuk
Mckenzie +2364
woensdag 17 januari 2018 om 10:17
Hij heeft gelijk. Als er geen negativiteit te vinden is vinden ze 't wel uit. Ollie is een icoon. Het belang van dat gokken is fel overroepen. Van geen betekenis.
Vind ik leuk
woensdag 17 januari 2018 om 10:27
moest ik zo een lekker wijf hebben,dan wil ik ook wel homo zijn!....
Vind ik leuk
Boerken +5659
woensdag 17 januari 2018 om 12:39
Die videoref ziet toch ook alles he
Vind ik leuk
Garland +4698
woensdag 17 januari 2018 om 10:30
In de pers lees ik zelden of geen stukken of hij al dan niet homo (wat geen scheldwoord is) is. Maar wel over zijn mindere prestaties en die worden nog vaak verbloemd.
Vind ik leuk
Drekovic +7456
woensdag 17 januari 2018 om 10:30
Komt uit een begoede familie , heeft een mooie vrouw , is een clubicoon geworden , is beleefd en staat de pers te woord in slechte dagen (bij goede dagen zijn er andere kandidaten genoeg) er zijn redenen genoeg om op hem jaloers te zijn .
Vind ik leuk
buck +1817
woensdag 17 januari 2018 om 11:59
Media is inderdaad zeer hard!
Vind ik leuk
Diego A M +2253
woensdag 17 januari 2018 om 12:25
Ik ben er zeker van dat elke trainer zo een speler in zijn team wil. Zoek maar eens 10 zulke clubspelers in onze eerste klasse. En ja, al die negatieve commentaren over deschacht worden gevoed door de media.
Vind ik leuk
donderdag 18 januari 2018 om 02:43
Als Genk fan durf ik makkelijk zeggen, petje af voor Olli! Dat doet hem niemand na, al die jaren! En hij is nog steeds één van de constantste verdedigers !
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Trouwe RSCA’er heeft het meer dan gehad gehad: "Wat een flauwekul!"