Witte rook op til: 'Club Brugge dichtbij een volgende aanwinst'

    Witte rook op til: 'Club Brugge dichtbij een volgende aanwinst'

    woensdag 17 januari 2018 om 09:30

    Club Brugge nam dinsdagavond erg vlot de maat van Sporting Charleroi. In de kwartfinales van de Beker van België werd het in het Jan Breydelstadion maar liefst 5-1 voor de leider in de Jupiler Pro League. Al viel er ook een aandachtige toeschouwer te spotten.

    Het Laatste Nieuws weet namelijk dat Denis Boyko de wedstrijd van Blauw-Zwart met argusogen gevolgd heeft. Eerder werd al gemeld dat Club Brugge de doelman van Besiktas graag wil huren voor zo’n 200.000 euro, plus de helft van zijn salaris. Club Brugge zou zelfs al een persoonlijk akkoord hebben met de 29-jarige goalie.

    Eerder haalde Blauw-Zwart ook al de 34-jarige Vladimir Gaboelov in huis als vervanger voor de vertrokken Ludovic Butelle. Ook Ethan Horvath staat dichtbij een vertrek, al is nog niet geweten of het om een verhuur of verkoop gaat. Indien de Amerikaan vertrekt, lijkt niks een overgang van Boyko nog in de weg te staan.

    Poll

    Heeft Club Brugge Boyko nodig?

    (456 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 17 januari 2018 om 09:32
    Boyko is een muur.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14531
    woensdag 17 januari 2018 om 09:34
    Dat Horvath dan maar vertrekt, zo is er voor die jongen geen beginnen aan. Boyko ken ik zelf niet echt goed, kan er niet over oordelen. Kan wel degelijke adelbrieven voorleggen.
    Vind ik leuk
    GBAU +1661
    woensdag 17 januari 2018 om 10:05
    1 oude en 2 jonge keepers weggooien en dan gewoon 3 oude keepers gaan halen om hun keepersprobleem op te lossen.

    Overkill?
    Vind ik leuk
    freeman +11029
    woensdag 17 januari 2018 om 10:08
    Toch beter oude ervaren ratten dan vliegenvangers !
    Vind ik leuk
    woensdag 17 januari 2018 om 10:17
    Nee hoor,we willen ook een Boeckxje doen.
    Vind ik leuk
    Reagens +2064
    woensdag 17 januari 2018 om 10:16
    Lijkt mij verstandig te zijn op korte termijn.
    Is de enige positie waar Club écht kwetsbaar is/was
    Als de scouting dan opdracht krijgt om tussen nu en de zomer naar een lange termijn oplossing te kijken komt het allemaal wel goed.
    Vind ik leuk
    vampire81 +1036
    woensdag 17 januari 2018 om 13:02
    hoop toch dat het betreffende horvath gaat over een verkoop en geen verhuur, het is gewoon een slechte keeper en dan is het beter van hem volledig kwijt te zijn
    Vind ik leuk
    blondel +2464
    woensdag 17 januari 2018 om 21:20
    Horvath een slechte keeper?Was niet al te zeker op hoge ballen,maar voor de rest was hij mischien de beste in belgie;En alls je dat niet zag ,ken je er niet veel van.Helemaal geen slechte keeper.Als zelfs de nieuwe keeperstrainerhem een talent vind,wie zijn wij dan om hem slecht te noemen.
    Vind ik leuk
    vampire81 +1036
    zaterdag 20 januari 2018 om 19:08
    niet al te zeker op hoge ballen, dat is eerlijk waar toch een zeer extreem zwaar understatement, is er gewoon ronduit gezegd compleet waardeloos op

    dat je je hart al heel sterk moet vasthouden bij elke ietwat hoge bal is zwaar onacceptabel, elke bal die maar wat hoogte heeft zorgt door zijn totale onkunde tot zeer groot gevaar die er gewoon helemaal niet zou mogen zijn

    ik heb eveneens ook nooit begrepen waarom horvath in doel mocht blijven staan na zijn 1e match van vorig seizoen in PO tegen charleroi waar hij al direct bij zijn 1e optreden zeer zwaar in de fout ging en brugge had kunnen punten kosten tegen een echt zeer zwak charleroi in die match, het was me daar dan al snel duidelijk dat het "zeker en vast geen goede keeper is (en ja ook dat is een groot understatement)"