Fans van KV Oostende boos op die van Club Brugge

    Fans van KV Oostende boos op die van Club Brugge

    donderdag 19 oktober 2017 om 22:40

    Zondag staat Club Brugge - Antwerp op het programma. Heel wat fans van The Great Old willen de matchen volgen in de tribunes van de thuisploeg, maar dat wil men in Brugge niet. Ondertussen klagen de fans van KV Oostende over Club Brugge-supporters in hun stadion.

    Afgelopen weekend stond KV Oostende - Club Brugge op het programma. In de blessuretijd bezorgde Anthony Limbombe Blauw-Zwart de 2-3 zege. Niet alleen in het uitvak klonk er toen gejuich. Dat is duidelijk te zien op beelden van de mannen van FCB Support. Zij en nog andere Club Brugge-fans zaten tussen de thuisaanhang en gingen bij de winnende goal door hun dak.

    Ondertussen zijn die beelden ook bij de supporters van KV Oostende geraakt. Op Facebook tonen zij nu hun ongenoegen. 'Volgens het bestuur is er niks aan de hand, maar dit is misselijkmakend', klinkt het. 'Walgelijk' wordt er ook geroepen. 

    Plaats een reactie

    donderdag 19 oktober 2017 om 23:00
    Dit was dan ook duidelijk geen risicowedstrijd .....
    Vind ik leuk
    ketje55 +2098
    vrijdag 20 oktober 2017 om 00:05
    Waar de strontboeren komen is er risico. Mensen met kinderen gaan daar niet naartoe. Die randdebielen zijn tot alles in staat. Als je ziet wat een politiemacht er zondag zal zijn tegen Antwerp. Dat zegt alles.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5262
    vrijdag 20 oktober 2017 om 06:23
    Ik denk dat dit meer voor de supporters van Antwerp is...

    Krijgen deze supporters nu ook een stadionverbod omdat ze in het foute vak zitten? Zal wel ni zeker... (2 maten, 2 gewichten?)
    Club zou zich groot tonen moesten die mensen ook een sanctie krijgen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 06:23]
    Vind ik leuk
    Elise +239
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:28
    Op de beelden vanop de tribune was te zien er veel Brugge supporters zaten en er is geen enkel probleem geweest! Altijd mooi als dat nog kan! Mss dat Antwerp eens naar zichzelf kijkt want het is nog niet lang geleden ze een Antwerpse ploeg aanviel terwijl die in een andere afdeling speelt. Beetje marginaal uw antwoord lijkt me
    Vind ik leuk
    Basil +671
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:36
    " ketje55" is met deze marginale reactie beslist een rolmodel voor kinderen... Het is bovendien bijzonder laf en ongemanierd om onder een nicknaam mensen te schofferen, daarvoor moet je een held zijn... De "55" staat ofwel voor het geboortejaar van ketje en is totaal beschamend voor een zestiger, ofwel voor de hoogte van zijn I.Q. maar daar twijfel ik heel erg aan, zo hoog is het zeker niet !
    Tot midden in de nacht gefrustreerde en idiote praat verkopen is grote klasse ! Heb je echt niet beters te doen ? Gelukkig zijn niet alle Anderlechtsupporters van dergelijk niveau....
    Vind ik leuk
    bolclbr +627
    vrijdag 20 oktober 2017 om 00:45
    En zeggen dat in Duitsland de supporters van beide ploegen bij mekaar zitten met vrouw en kinderen. Heb ik gezien in Dortmund.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 20 oktober 2017 om 00:46]
    Vind ik leuk
    blondel +1631
    vrijdag 20 oktober 2017 om 00:50
    Awel ketje,liever naast ne strontboer,dan naast een terrorist.Waar dan komen jullie toch van,de regio Anderlecht,Molenbeek.En de ordediensten komen voor die van den Antwerp en niet voor die brave mensen van Brugge.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5262
    vrijdag 20 oktober 2017 om 06:28
    Het had geholpen moest je op zijn reactie gereageerd ipv gewoon een nieuwe te zetten ;-)

    Weeral dat stereotype hokjes plaatsen -_-
    triestig hoor (ik heb het zowel op u terroristen als ketje zijn strontboeren)

    Vind ik leuk
    Wimz3 +587
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:10
    Triestige opmerking.
    Vind ik leuk
    SirMaxime +343
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:23
    Brave mensen? Want brave mensen gooien met bier en aanstekers op de coach van het andere team?
    Vind ik leuk
    Boriske +163
    vrijdag 20 oktober 2017 om 09:40
    Was het niet Defour die een pint over zich kreeg in Roeselare vanwege de brave Anderlechthooligans, vergeten zeker ?
    Vind ik leuk
    ketje55 +2098
    vrijdag 20 oktober 2017 om 19:16
    Oei, nochtans was het daar dat 'supporters van de strontboeren' agenten aanvielen die het verkeer aan het regelen waren. Ze hadden verloren en het was de schuld van Anderlecht, zoals altijd, maar nu ook van hun flikken.
    Vind ik leuk
    SirMaxime +343
    vrijdag 20 oktober 2017 om 08:22
    Tja die boeren mogen alles maar pas op als iemand anders het doet.
    Vind ik leuk
    vampire81 +819
    vrijdag 20 oktober 2017 om 17:27
    je debiele en idiote en stomme stelling klopt helemaal niet, het compleet tegenovergestelde daarentegen is maar al te zeer waar
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8881
    zaterdag 21 oktober 2017 om 07:00
    Alweer een prachtige zin meneer pleonasme!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Fans van KV Oostende boos op die van Club Brugge