Martinez onthult: vier aanpassingen voor clash met Cyprus

Martinez onthult: vier aanpassingen voor clash met Cyprus

maandag 9 oktober 2017 om 20:00

De Rode Duivels spelen dinsdagavond in eigen huis tegen Cyprus, op papier een hapklare brok voor de troepen van Roberto Martinez. Die doet hoogstwaarschijnlijk al vier wijzigingen.

Ten eerste is Romelu Lukaku volgens de bondscoach opnieuw fit om te spelen. Dat betekent dat Michy Batshuayi plaats moet ruimen. Lukaku sukkelde vorige week met de enkel en kon daarom niet meedoen tegen Bosnië. José Mourinho wil zijn spits natuurlijk topfit terugkrijgen, maar Martinez gaat het risico nemen.

Daarnaast zal Thomas Vermaelen uit de ploeg verdwijnen. Hij speelt niet bij FC Barcelona en ontbreekt dus matchritme. Twee wedstrijden op één week is te veel van het goede voor Martinez. Gezien het materiaal dat voorhanden is, lijkt Laurent Ciman zijn plaats te gaan innemen. Ook Leander Dendoncker naar achter schuiven of Jan Vertonghen naar het midden is echter een mogelijkheid.

Axel Witsel keert waarschijnlijk ook nog terug in de ploeg. Hij zat een schorsingsdag uit tegen Bosnië. Yannick Carrasco is dan weer geschorst tegen Cyprus. Hij wordt vervangen door Nacer Chadli.

Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

Plaats een reactie

Patfey +2335
maandag 9 oktober 2017 om 20:18
Dat zijn dan wel 4 aanpassingen, het zou mij verbazen Carrasco aan de aftrap te zien :). Maar hopelijk niet Ciman, dan liever Dendoncker of Boyata.
[Reactie gewijzigd op maandag 9 oktober 2017 om 22:21]
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:43
Heb dan ook liever Dendoncker, en het is een FCB-fan die het zegt.
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 20:54
Ook bij fcbfans zijn er hier en daar kenners ;)
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 21:03
Weinig maar je ziet het: ze bestaan! ! !
Vind ik leuk
Patfey +2335
maandag 9 oktober 2017 om 22:24
Zijn broer speelt bij jullie, dat moet de pijn toch wat verzachten :).
[Reactie gewijzigd op maandag 9 oktober 2017 om 22:25]
Vind ik leuk
Prpldynmt +2259
maandag 9 oktober 2017 om 21:24
Het verwondert mij dat er nog geen paar Brugge-supporters een open brief geschreven hebben om te reclameren dat er geen enkele Brugge-speler bij de Rode Duivels zit. Dit kan toch niet! Brandon Mechele is 10 keer beter dan Alderweireld, dat weet toch het kleinste kind!
Vind ik leuk
maandag 9 oktober 2017 om 22:55
Vind gij echt dat mechele hele beter is dan Alderweireld ? Dat is toch een grap mag ik hopen
Vind ik leuk
Prpldynmt +2259
maandag 9 oktober 2017 om 23:01
Dit was inderdaad een sarcastische opmerking ...
Vind ik leuk
DDT +1019
dinsdag 10 oktober 2017 om 00:32
Hij gaat lukaku toch niet laten starten, die heeft één keer getraind. Voor belangrijke matchen zou ik het nog begrijpen, nu neem je toch geen risico. Martinez gaat niet veel vrienden in de premier legeau meer hebben als hij volgend jaar trainer is van WBA.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

Martinez onthult: vier aanpassingen voor clash met Cyprus